Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

2 vingers.

U leest om dit moment het verhaal 2 vingers gepost door Free en Lien. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Free en Lien
Gepost op: 2009-7-19

Verhaal:

2 vingers
Emely en haar mama wandelden door de winkelstraat. Emely had een mooi popje zien staan, dat popje stak 2 vingers omhoog. Emely vond het een mooi popje en vroeg aan haar mama of ze het kreeg.
mama: Nee, Emely, je hebt al zoveel popjes
Emely: Ok mama :(

Later die dag kwamen ze het popje weer tegen, Emely voelde dat het hetzelfde popje was!
Ze vroeg nogmaals aan haar mama of ze het popje kreeg. Ditkeer twijfelde haar mama tot haar grote verbazing niet!

Emely vroeg in de auto aan haar mama waarom het popje 2 vingers opstak. haar mama zei dat dat een teken van vrede is.

Eenmaal thuis zette emely het popje op haar nachtkastje, ze ging slapen maar werd wakker van een vreemd stemmetje.
Haar lichtknop was naast de deur, dat was 3 stappen van haar bed af, 3 stappen te veel!

Ze hoorde een hoog, onschuldig stemmetje heel traag zeggen: Emely, ik sta in da hal.
Ze kroop onder haar deken en probeerde zichzelf gerust te stellen dat het maar een verbeelding was.
daarna: Emely, ik sta op de traaaaaaap!
hetzelfde stemmetje.
Emely, ik sta voor je kaaaaaaaamerdeur!
Emely, ik sta in je kaaaaaamer!
Emely, ik sta op je bed!
Emely, JE BENT DOOD!

Suzan loopt met haar mama door da winkelstraat. Ze ziet een mooi popje staan dat 3 vingers opstak.
......................................













*Voor de duidelijkheid: Het popje had voor Emely dus al 2 meisjes vermoord, Emely was de 3de, Suzan de 4de.

Wij vonden dees dus eng xD
Grts Free en Lien x3.

Aantal keer bekeken: 4699
Waardering: 6.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online