Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

21 cm.

U leest om dit moment het verhaal 21 cm gepost door kevin. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: kevin
Gepost op: 2007-9-29

Verhaal:

21 cm
Ik lig op de bank en denk ineens aan een lekkere jongen. Eigenlijk wil ik niet mijn vriendin kwijt, maar stiekem wil ik ook lekkere dingen doen met die jongen. Lekker genomen worden. Ik hem nemen. Ik sta op en zet de computer aan. Opgewonden ga ik op zoek naar die jongen die ik pas mee gechat had.. Hij is er niet...Ik ben teleurgesteld en wil net weggaan. Maar dan... ineens meldt hij zich aan... We hadden het al over zo veel dingen gehad.. Over wat je hobbies zijn en dat soort dingen. Ineens zegt hij tegen me ik zit hier met een enorme pik...heb jij ook zo'n zin om eens lekker te neuken? Ik zeg meteen ja....wanneer zullen we afspreken...Nu? Ja... Over een uur bij mij? Daar aangekomen trekt hij mij naar binnen en haalt hem tevoorschijn.. Ik ook meteen geil en zeg tegen hem dat hij me mag nemen. Ik vraag hem hoe groot hij is... 21 cm! Dan stopt hij hem in mijn anus en begint te stoten. Niet lang daarna komt hij kreunend klaar... Er komt veel sperma uit mijn gat....lekker... Hij likt eraan... heerlijk.. Nu mag jij zegt hij... Dat laat ik me geen tweede keer zeggen.. Ik duw hem in zijn gat en neuk hem hard... mijn ballen ketsen tegen zijn kont.. Klets klets hoor je dan... ik spuit enorm vee in zijn gat...heeerlijk... Hij vraagt me of ik wil blijven slapen.. meteen zeg ik jaaaaa... Zal ik dan ook nog wat vrienden bellen? Is goed zeg ik dan. Nog geen tien minuten later staan ze al voor de deur... met zijn tienen... Zullen we dan naar boven gaan? Snel zijn de kleren uit en ik heb een lief klein stijf piemeltje van Robert in mijn mond... Ik zuig hem en lik hem.. hij is wel hard zeg ik tegen Robert.. Ja he... zegt hij.. ga door.. Niet veel later begint hij te kreunen en begint te spuiten... ondertussen wordt ik ook nog aan mijn anus gelikt en zelf gepijpt door Tim en Jan..even later vraagt Tim of ik hem wil pijpen en wordt ik genomen door Jan... Die heeft een grote pik! En vooral dik...En die ballen zijn groot... Hij ramt enorm hard. Hij begint te spuiten.. weer sperma uit me reet.. Niet veel later komt Tim ook.. Hij spuit me gezicht vol...Ik zeg zullen we even douchen... Ok...Stefan heeft samen met de rest toegekeken en hij wil ook iets... onder de douche...Nu lopen we met 12 man bloot rond... wauw!! We beginnen elkaar te verwennen lekker strelen... elkaars pik vastpakken..Lanzaam komt stefan in me met zijn pik.. ik stop hem in de anus van een andere en zo gingen we door tot we allemaal een pik in onze kont hadden...Allemaal lekker stoten... In die doucheruimte...Een voor een kwamen we klaar.. bij iedereen liep sperma uit zijn anus.. en het lag ook op de grond....laten we nu maar gaan douchen..



Aantal keer bekeken: 49026
Waardering: 4.16 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online