Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

4 dooden.

U leest om dit moment het verhaal 4 dooden gepost door samed333. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: samed333
Gepost op: 2011-4-28

Verhaal:

4 dooden
4 dooden: hoi ik ben marolien ik woon in een raar buurt en een raar school ik heb vrienden her was halloween maar mij vriende geloofde niet in 6 dooden! de legende schreef ellke tien uur zal er 6 kindeeren dood gaan!! maar me vriende geloofde het niet ze gingen om om 9 uur naar buiten om snoep te haalen je weet halloween... half 9 de volgende ochten ik moet naar school me juffrouw vroeg waar is rik,david,annelies,noa en kaarin huh? ze waar gisteren op msn dat ze morgen naar school zal koomen me juf vrug jullie maaken geen haloween grap he? nee juf ik meen het 3 uur uit school 8 uur s savonds mam ik ga naar annelies riep ik okey kom wel terug om 9 uur ja mam! ik ging naar annelies mevrouv leylla is annelies er? nee ik moet eeven naar haar kamer okey? niets stouts doen!! ja hoor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhop haar raam stond met bloed warom kwam je me niet redden?... bij rik mevrouw bloem is rik er nee mag ik naar hem kamer? okey... aaaaaaaaaaahhhhhhh op de raam stond ik ben dood jij ben bijna aan de beurt slik!... bij david mevrouw jeksouwa is david er. nee mag ik naar hem kamer okey. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!! je ben bij na aan de beurt... bij noa mevruow roos is noa er? nee mag ik naar hem kamer. ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. op de raam stond jij ben aan dee beurt! huh! 10 uur aaaaah op weg naar huis ik hoorde ge kraaak katten wollfen 4 kinderen kwaamen en zij jen jij bent aan de beurt de hooft haalde ze af met een keting zaaag en de hart werd ge sneejen door vieren en op ge eeten de volgende morgen bij maroliens huis karnt kind gevonden in twee stuken ge sneeden verdachten woorden ge zocht!

Aantal keer bekeken: 2548
Waardering: 2.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online