Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

4 jaar .

U leest om dit moment het verhaal 4 jaar gepost door shauna. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: shauna
Gepost op: 2011-7-17

Verhaal:

4 jaar
alles begon op die bewuste verjaardag.
de verjaardag van mijn buurmeisje franciska. we zaten met z'n allen op haar kamer. toen de deur open ging. ik staarde in 2 blauwe ogen, hooi zei hij. mijn hart had het zwaar te pakken, ik voelde hem kloppen in mijn keel. bleek dat hij het vriendje was van franciska... oew pijn in mijn buik. ik zat op franciska's bed en hij kwam naast me zitten. ik ben duc zei hij en stak zijn hand naar mij uit, ik ben shauna en gaf hem mijn hand. toen ik ineens een kussen voelde tegen mijn arm. naomi had hem gegooid en begon te lachen, dat was het begin van een kussen gevecht XD.

word vervolgd.

Aantal keer bekeken: 3403
Waardering: 3.07 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online