Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

4 jaar deel 2.

U leest om dit moment het verhaal 4 jaar deel 2 gepost door shauna. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: shauna
Gepost op: 2011-8-10

Verhaal:

4 jaar deel 2
maanden later dacht ik nog steeds aan duc. ik zei niks tegen mijn vriendin en die zomer erna gingen we naar het zwembad. we lagen lekker te zonnen toen er een schaduw over me heen kwam. ik tilde mijn zonnebril op en keek weer naar die ogen van.. duc zei ik verrast. we raakte aan de praat en zo kwam ik er achter dat het uit was en stiekem was ik wel een beetje blij.
hij had ook nog een vriend mee marc. mijn vriendin en marc kenden elkaar al omdat ze bij elkaar in de klas zaten. we gingen zwemmen en zonnen. maar aan alles kwam een eind...de dag eindigde en we moesten naar huis. bij de spiegels wisselden we elkaars msn uit. mijn vriendin zou het onthouden omdat we geen pen en papier mee hadden.
thuis gingen we meteen achter de pc maar e-mail adres was onbekent. shit dacht ik heb ik weer. en zo ging er weer een jaar voorbij. de zomer die volgde kwamen we elkaar weer tegen en gaven we weer ond msn en voor de zekerheid ook ons mobiele nummer.we spraken heel vaak af en maakten de leukste dingen mee. maar het werd kouder en het contact verwaterde. ik kwam er achter dat hij een vriendin had en ik wou hem niet meer zien en spreken. 2 maanden later was het weer uit en sprak hij weer tegen mij. ik was natuurlijk blij en we spraken af. we gingen lekker winkelen en ik kwam bij hem thuis. daar was het heel leuk en ik maakte kennis met zijn familie. zijn moeder vroeg nog: hoelang kennen julllie elkaar? en we keken alkaar aan en moesten lachen. dit alles heeft een paar jaar geduurd... ik fietse weer naar huis en hij fietse een stukje mee. maar het gebeurde weer, het contact verwaterde en zo nooit meer hetzelfde worden!

(word vervolgd)

Aantal keer bekeken: 2674
Waardering: 5.78 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online