Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

777.

U leest om dit moment het verhaal 777 gepost door ninitje_love_you. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: ninitje_love_you
Gepost op: 2009-3-31

Verhaal:

777
Katja is met haar mama in de speelgoedwinkel. Ze ziet een heel mooie pop. Ze zegt tegen haar mama dat ze die pop echt wil hebben. Haar mama gaat met haar naar de kassa. De kassierster zegt : Wilt u echt geen andere pop komen. Want heel veel mensen hebben die pop al trug gebragt. Haar mama vraagt op ze geen andere pop wil hebben. Maar Katja zegt ik wil die pop. Dan gaan ze naar huis. Na een half uurtje is ze met de pop aan het spelen.En zegt ze tegen haar mama knuffel mijn pop eens. De mama doet dat. En ze hoort dat de pop zegt: 777.Dan gaat de mama naar de winkel. Als ze trug komt van de winkel ziet ze haar dochter vermoord liggen en de pop zegt 888. Dat was het achtste slachtoffer van de pop.

Aantal keer bekeken: 3807
Waardering: 5.71 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online