Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Aan het Engelenmeer.

U leest om dit moment het verhaal Aan het Engelenmeer gepost door Johan van Beckum. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Johan van Beckum
Gepost op: 2007-10-23

Verhaal:

Aan het Engelenmeer
Mijn naam is Johan, ik ben 40 jaar, vrijgezel en werk bij een distributie kantoor in de buurt van Den Bosch. Op een warme voorjaarsdag had ik onverwacht niets meer te doen op mijn werk. Ik had laatst op het internet iets gelezen over het naaktstrand bij het Engelenmeer en was daardoor nieuwsgierig geworden. Omdat ik vaak naakt ga zonnen wilde ik het daar ook eens proberen.
Nadat ik mijn auto op de grote parkeerplaats bij het Engelenmeer neergezet had, liep ik de ligweide op. Het viel helaas tegen, want ik zag slechts enkele mensen, waaronder veel moeders met kinderen, maar niemand liep naakt. Toen ik echter iets verder door liep zag ik ook enkele mensen naakt zonnen en zwemmen en herkende een bordje dat vanaf hier het officiele naaktstrand begon. Er waren niet zo veel lui, ik schat hooguit tien, en overwegend wat oudere mensen. Ik zocht een plekje achter tegen de bosrand en juist niet aan het water waar de meeste mensen lagen, omdat ik meestal in mijn eentje op een rustige plek ga liggen en zoveel naakt om me heen niet gewend was. Toen ik een tijdje op mijn rug lag voelde ik door de spanning mijn lul al opzwellen, maar kon dit een beetje verbergen door mijn knieen iets op te trekken. Daarna ging ik op mijn buik liggen en begon aan een boek. Na enige tijd kwam er een ouder echtpaar op vijf meter afstand van mij liggen. De man ging op de uitgespreidde deken liggen terwijl zijn vrouw nog allerhand spullen aan het uitpakken was. Telkens als zij zich bukte kon ik haar precies vanachteren tussen haar benen kijken. Zij was stevig gebouwd en gebruind door de zon. Ik keek telkens tegen haar kaalgeschoren kut met uithangende schaamlippen. Gelukkig dat ik op mijn buik lag want ik kreeg een stevige erectie. Na enige tijd begon zij de rug van haar man met zonnebrandolie in te smeren en terwijl ik deed alsof ik las keek ik toch stiekum naar dit schouwspel. Zij besteedde veel aandacht aan zijn billen en het leek alsof zij telkens langs zijn ballen aaide. Hij moest zich nu omdraaien en zijn buik werd ingeolied. Ik zag dat zij telkens naar mij keek alsof ze mij wilde uitdagen. Zijn lul was nu duidelijk al iets gegroeid en terwijl ze mij aankeek begon ze in alle openheid zijn staaf te masseren. Gelukkig konden de andere mensen op het strand niet precies zien wat hier gebeurde maar ook bij mij begon er iets te groeien. Ik ging op mijn rug liggen met opgetrokken knieen. Toen zij ook begon met pijpen kon ik niet meer van mijn leuter afblijven en begon mij langzaam af te trekken. Zij ging nu aan de andere kant van haar man in mijn richting op haar knieen zitten met de benen iets uit elkaar en ik zag dat haar man met zijn rechterhand haar kut vingeren. Ondertussen spoot ik een paar slierten sperma over mijn buik en maakte dit vlug schoon met een tissue. Kort na elkaar kwam het stel ook klaar en ging daarna weer zonnen alsof er niets gebeurd was.
Ik had een afkoeling nodig en nadat mijn lul weer halfslap hing ben ik naar het strand gelopen om een frisse duik in het water te nemen. Ik had het idee of iedereen naar mij keek en ben maar vlug tot mijn nek in het water gegaan. Plots roep iemand „he, jongeman“ en ik draai me om en zie de vrouw die net haar man had afgetrokken naar mij toe komen in het water. „Ik zag dat je ervan genoten hebt toen je ons bespiedde“ zei ze terwijl ze onder water mijn lul vastgreep. „Uhh, ja“ stamelde ik en voelde dat ik een rode kop en weer een harde lul kreeg, „ik vond dat wel erg geil“. „Kom dadelijk maar naast ons liggen dan mag je mij inolien“ zei ze en liet mijn jongeheer los. Na een tijdje kwam ik weer uit het water en ondertussen waren er bijna geen mensen meer op het strand. Terug bij mijn spullen droogde ik mij af en voelde mijn lul alweer opzwellen bij de gedachte dat ik deze oudere dame mocht inolien. Ik pakte mijn spullen en ging naast het echtpaar liggen. De man stelde zich en zijn vrouw voor. Hij heette Harry en zij Mariet. Iets verder op links van ons lag nu nog een echtpaar dat zij schijnbaar ook konden en aan de andere kant waren twee jonge meiden komen liggen. Mariet draaide zich op haar buik en Harry zei tegen mij „hier heb je de olie, ga je gang maar“.Ik begon aan haar schouders en langzaam gleed ik af naar haar billen. „Smeer die maar goed in“ riep ze en het was een genot om in deze strakke billen te mogen kneden. Mijn lul stond alweer overeind en ik gleed af en toe met mijn vinger over haar sterretje en zelfs verder over haar schaamlippen die nu wijd open stonden. Ik voelde dat zij daarop reageerde door haar bilspieren samen te knijpen en dat moedigde mij natuurlijk aan. Ze draaide zich om en ik ging verder met haar stevige borsten. Ik nam ze stuk voor stuk in twee handen en kneep in haar grote tepels die recht overeind stonden. Ik hoorde haar van genot zuchten. Na haar buik begon ik eerst voorzichtig haar opgezwollen schaamlippen te masseren. Ondertussen zat Harry met zijn ene hand aan haar borsten en met de andere hand was hij zich stevig aan het afrukken. Met twee handen begon ik haar schaamlippen, van binnen en vanbuiten te masseren en kneep in haar klitoris. Mariet pakte ondertussen mijn lul in haar hand en begon ook mij af te rukken. Wij kwamen alledrie kort achter elkaar klaar, maar hadden niet in de gaten dat we ondertussen bekijks hadden. Het andere stel was waarschijnlijk door ons geinspireerd en lag ondertussen heftig te neuken en de twee jonge meiden lagen mekaar te vingeren terwijl ze naar ons keken. Harry had net als ik ondertussen weer een stijve en kroop nu op Mariet en begon haar te neuken. Het lukte echter niet meer bij hem en hij kroop van haar af met een halfslappe lul. „Wil jij het eens proberen“ zei Mariet en daar liet ik geen gras over groeien. Ik gleed met mijn keiharde lul heel gemakkelijk haar glibberige kut naar binnen en begon steeds harder te neuken. Ik voelde haar een paar keer haar kutspieren samentrekken en zij begon steeds harder te hijgen. Opeens schreeuwde zij het uit en even later spoot ik drie harde stralen sperma bij haar naar binnen. Wij waren weer het middelpunt van belangstelling en het andere echtpaar en ook de twee meiden waren rondom ons komen zitten. Er was buiten ons kleine gezelschap verder niemand meer op het naaktstrand, behalve een man op een fiets die ons van op een afstand stond te begluren en waarschijnlijk ook aan zijn leuter zat te sjorren.
Het was ondertussen al avond en het begon iets te schemeren. De twee meiden waren waarschijnlijk behoorlijk geil geworden en Lia, een grote blonde meid van 16 jaar, was de brutaalste van hen. Zij vroeg of zij mijn lul mocht aanraken want ze had er nog nooit een van zo dichtbij gezien. Ik zei dat ze dat mocht en stelde haar vriendin, Yvonne, 15 jaar jong met zwart golvend lang haar, voor om dat ook bij Harry te doen. „Oh wat lekker“ riep Lia en ze begon op mijn lul te zuigen. Na enige aarzeling deed Yvonne dit ook bij Harry en hij genoot hiervan. Ondertussen ging Mariet achter Lia zitten en begon haar kutje te likken terwijl ze met haar andere hand Yvonne vingerde. De beiden meisjes genoten er duidelijk van. Het andere stel was geil geworden van dit spel en de vrouw kwam gehurkt boven mijn gezicht zitten en wou gelikt worden. Zij drukte haar natte poes boven op mijn neus en ik kon het geil ruiken. Haar man kwam voor haar staan en werd door haar gepijpt. Na enige tijd werd er stevig gekreund en gegild en iedereen kwam wel een of meerdere malen klaar. De man met de fiets was, beschermd door de schemering, ook dichter bij gekomen en had zich lekker staan afrukken, met zijn joggingbroek nog op zijn enkels. Na dit ongelooflijk lekker avontuur ben ik samen met die twee meiden nog even in het water gesprongen om af te koelen en ook daar hebben we nog een beetje gerotzooid, maar ik kreeg niets meer klaar.
Terug bij mijn handdoek was het andere echtpaar alweer verdwenen en ik kleedde mij aan en nam afscheid van Harry en Mariet en spraken af dat we mekaar binnenkort nog weleens zouden treffen. Yvonne en Lia liepen met mij mee naar de parkeerplaats waar zij ook hun fietsen hadden staan. Na een paar kussen namen wij ook afscheid en Lia bedankte mij voor haar eerste ervaring met een man. De volgende keer wilde zij ook wel een stapje verdergaan.
Helaas heb ik hen dit jaar niet meer gezien maar Harry en Mariet heb ik daarna nog twee maal ontmoet. Er is echter niet veel meer van sex gekomen omdat het telkens te druk was op het naakstrand.
Als zij dit lezen hoop ik dat ze weer eens kontakt met mij zoeken op de manier zoals we toen afgesproken hebben. Dit was een eenmalige ervaring.


Aantal keer bekeken: 40811
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online