Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Aardbeving.

U leest om dit moment het verhaal Aardbeving gepost door Zenab Zamil. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Zenab Zamil
Gepost op: 2005-8-4

Verhaal:

Aardbeving
Hoi! Ik heet Lisa V.D Steenberg.En ik heb in het verleden iets heel ergs meegemaakt.Ik kan niet meer lopen.Ik ben nu 13 jaar.


'Lisa,schat we gaan'! Roept mama.'Oke mama,doeg!' Roept Lisa terug.Wat zal ik eens gaan doen? Denkt Lisa.Ik weet het! Ik ga even naar de chatbox op mijn computer.En ze rent naar haar kamer.CHATBOX.Daar drukt ze op.Even gaat ze met een paar kinderen chatten, en dan gaat ze prive met: Margriet10.Lisa: Hallo Margriet,hoestie? Margriet: Hallo met mij gaat alles goed hoor. Lisa: Hoe oud ben je? Margriet: 10, en jij? Lisa: ook.Margriet: Hoe heet je? Lisa: Lisa.Margriet: Waar woon je? Lisa: Noord-Brabant.Margriet: He, ik ook! Lisa: Welke plaats? Bergen op Zoom. Margriet: Ik ook! Lisa: He, zullen we een keer afspreken? Margriet: Ik vindt het best. Lisa: Ik zie je morgen dan-als je tenmminste kunt- bij het Rozemarijnpark,ken je dat? Margriet: Ja dat ken ik, bij dat winkeltje daar.Lisa: Ja, om 8 uur,oke? Margriet: Ja hoor.Lisa: He, ik ga ff kijken wat voor geluid dat is,oke? Margriet: Oke,tot zo.

En ze rent naar de woonkamer.Ze kijkt uit het raam.Niks te zien.En bijna wil ze terug rennen naar haar kamer,tot opeens de flat beweegt!Wat is dat nou? En ze rent naar de t.v, drukt op de knop: OPEN,en dan ziet ze een man met een ernstig gezicht.'Beste burgers van Bergen op Zoom',zegt hij.'Er is een gevaarlijke aardbeving op komst'.'Iedereen moet naar buiten rennen,en op de grond liggen'.En door haar angst vergeet ze dat de computer openstaat.Opeens beweegt de flat weer,maar nu veel harder! Opeens smakt ze tegen de bank aan, en die beweegt van de ene kant naar de andere.Ook de t.v beweegt nu.Dan draait de bank opeens, en Lisa ligt nu op de grond.Dan valt de t.v van het kleine tafeltje.En de bank maakt een geweldige koprol.Moeizaam loopt ze naar haar kamer.De computer is gevallen en er zit een geweldige barst in.Oh nee,Margriet! denkt Lisa opeens.Dan gaat ze op de grond liggen,anders was de tafel op haar gevallen.Opeens begint alles te koprollen en te draaien en dan valt de kast op Lisa...

3 jaar later...

Nu zit ik in een rolstoel.Daar de kast op mij gevallen was.Nu zit ik op een school voor gehandicapte kinderen.En wat bleek: Margriet zat er ook op! Margriet is blind.Ze leest met een bepaalt toestel en schrijft ook met een raar toestel.Nu vindt ik dat alles goed gaat, en het afspraakje ging ook gewoon door,en toen werden ze dikke vriendinnen.Niemand kon ze nog uit elkaar halen!

Dit verhaal heb ik zelf verzonnen en ik heet Zenab Zamil.Ik woon in Bergen op Zoom.Ik zit op bassischool: 'Het Kompas'.Ik zit nu in groep 7.Ik ben 10 jaar.-xxx-jes van Zenab gepost op:
18.29 donderdag 4 augustus 2005


Aantal keer bekeken: 8149
Waardering: 6.32 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online