Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Accidenteel naaktstrand.

U leest om dit moment het verhaal Accidenteel naaktstrand gepost door Oscar Blunder. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Oscar Blunder
Gepost op: 2008-5-1

Verhaal:

Accidenteel naaktstrand
Het moet een vijftiental jaar geleden zijn dat we op vakantie trokken naar het Griekse eiland Samos. Toen was dit eilandje nog niet toeristisch, meer nog, het werd een beetje gemeden door het feit dat de gevolgen van de eerste golfoorlog nog nazinderden op deze plek, die op een boogscheut verwijderd was van het Turkse vasteland, waar een raketbasis was gevestigd.

We snorden twee weken lang door het landschap met een scootertje. Af en toe stopten we aan een verlaten baai, waar we wat rustten in de zon en rustig een boek lazen.

Zo ook die zondag. We vonden een zeer verlaten strandje van ongeveer tweehonderd meter breed. Een keistrand, waar op een vijftigtal meter van ons twee handdoeken lagen uitgespreid. Geen mens te zien echter. "Vergeten door een toerist?" was het eerste dat ons in gedachten schoot.

Dit bleek niet echt het geval te zijn, want nog geen tien minuutjes later kwam een koppel, vroege veertigers, uit het water gestapt. Poedelnaakt. Zelf hadden we nog geen ervaringen met naaktstranden, maar we zijn breeddenkend en konden best leven met het feit dat die twee mensen genoten van het naaktbaden aan een verlaten strand. Waarom ook niet? Zelf durfden we de stap echter niet te zetten. Verlegenheid of onwennendheid? Wie zal het zeggen...

's Anderendaags kwamen we toevallig voorbij hetzelfde strandje, en besloten ons dagelijks zonnebadje op dezelfde plek te nemen. Rustig, door niemand gestoord, en deze keer geen twee handdoeken van anderen.

Het duurde geen vijf minuten voordat we beiden ook poedelnaakt in de zon lagen. Waarom ook niet? Niemand kon ons zien, en als er iemand kwam konden we nog vlug ons badpak aantrekken.

Ik kan niet lang lui in de zon liggen, en stapte al vlug in het water. Heerlijk, poedelnaakt zwemmen in zee. Het was een sensatie die ik nog niet had meegemaakt. Voordat ik het wist zwom ik ruim honderd meter ver van het strand af.

Ik zag vanuit de verte dat een groep aankwam aan het strand. Een klas meisjes leek het wel. Bij het terugzwemmen zag ik dat mijn vrouw vlug haar broekje aantrok, en in monokini haar lectuur verderzette. Daar dreef ik in die zee, poedelnaakt. De meisjes installeerden zich aan het strand. Twee vrouwelijke begeleiders, allicht leerkrachten, zetten zich apart en trokken zich niks aan van de meisjes die zich installeerden op hun handdoek of in de zee sprongen voor een zwembeurt.

Mijn schat dacht er wellicht niet aan dat ik in een precaire situatie zat, anders had ze zelf in het water gesprongen met een zwembroek voor me. Zelf durfde ik niet te roepen om geen aandacht te trekken.

Een paar van die meisjes zwom tamelijk dicht in mijn buurt. Tot mijn ontsteltenis hoorde ik dat ze hetzelfde pittige dialect spraken als ikzelf. Potverdikke, uit wat ik verstond van de conversatie bleek dat het een groepje was van een school uit onze eigen stad.

Ik zag dat mijn lieve schat zich inmiddels volledig had neergevleid op haar handdoek om een dutje te doen.

Het was niet mijn bedoeling om nog een uur in dit water te blijven drijven, of toch tot die bende terug het strand wou verlaten. Maar hoe zouden die mensen reageren als ik totaal in mijn blootje uit dit water zou stappen en naar mijn handdoek zou gaan, toch op een vijftigtal meter van het water.

Ik kon natuurlijk een pluk zeewier nemen en voor mijn geslacht houden, maar ook dat zou de aandacht alleen maar aantrekken. Er was maar één mogelijkheid, en dat was denken aan het vaderland en recht uit het water naar mijn schat stappen, wat ik dan ook deed.

Van de groep meisjes lag ongeveer de helft in monokini (was volop mode toen), zelfs de schooljuffrouwen lieten zich niet kennen. Sommigen keken wel heel vreemd op toen ik tussen hen stapte in mijn blote flikker, en aan mijn handdoek aangekomen vlug een zwembroek aantrok.

Eventjes maar, want na de verstomming gingen hun activiteiten gewoon verder.

Ik heb wel mijn uiterste best gedaan om geen woord te spreken, zodat men niet kon vermoeden dat ik misschien een stadsgenoot van hen kon zijn...



Aantal keer bekeken: 11533
Waardering: 7.24 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online