Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Achterbuurvrouw.

U leest om dit moment het verhaal Achterbuurvrouw gepost door Joseph. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Joseph
Gepost op: 2009-4-14

Verhaal:

Achterbuurvrouw
Greetje is mijn achterbuurvrouw met wie wij als gezin regelmatig contact hebben. Daar komt bij dat ze werkt in de plaatselijke bibliotheek en aangezien wij nogal lezers zijn komen we er vaak. Ze is overigens pas in de bibliotheek gaan werken nadat aan haar 20 jarig huwelijk een einde kwam. Voor die tijd hadden we niet zo veel contact . We kendde haar man niet zo goed. Na een zeker een jaar alleen geweest te zijn kreeg ze nieuwe relatie. Deze man had 2 honden en ze wandelden regelmatig langs ons huis. Zodoende hadden we regelmatig even vluchtig een praatje. Ze is net als ik middenveertig, heeft een strak lijf en een getekend gezicht.
De relatie met die man heeft zo’n 2 jaar geduurd. Toen ging ook die relatie stuk. Ik merkte dat ze er toch wel erg mee zat. Op een gegeven moment ging mijn vrouw Mientje een week naar Torremolinos. Samen met haar zus en schoonzus. Dit had ze als cadeau gekregen voor haar 40e verjaardag. Omdat mijn kinderen gewoon naar school gingen paste ik mijn werktijden aan. Ik ging met mijn vrouw de zaterdag er voor nog naar de bieb om samen met haar boeken te halen voor de reis. Ik zag Greetje daar ook en vroeg hoe het met haar ging. Toen ze zei dat ze niet lekker in haar vel zat ivm de verbroken relatie stelde ik haar voor om die week bij mij langs te komen om een biertje te drinken en te praten. Gewoon als gezelschap voor haar. Zonder dat mijn vrouw het wist. Ze ging akkoord en hadden voor woensdagavond afgesproken. Ze kwam om 22.00 uur, want dan lagen mijn kinderen op bed. Ze belde aan en kwam binnen lopen in een soort joggingpak. Lekkere vrijetijds kleding dus. Ik had zelf een spijkerbroek aan met een sweater erop. Ze maakte het zich gemakkelijk door lekker naast mij op de bank te gaan zitten. Ik pakte een blik bier voor zowel haar als mij en begon te praten over van alles en nog wat. Na het 2e biertje begon ze al wat triester te worden. Ik merkte dat ze in een dip zat. Ze zei dat ze het gevoel had dat geen man haar aantrekkelijk vond. Ze vond zichzelf te oud om nog een nieuwe relatie te beginnen. Op een gegeven moment begon ze zelfs te huilen. Ik probeerde haar te troosten.Ze vroeg om nog een biertje. Terwijl wij met het 3e biertje bezig waren maakte ik wat opmerkingen om haar wat op te beuren. Ik merkte dat ik toch wel wat geil werd. Ik zei dat ze er goed uitzag. Ik vond haar een lekker wijf zei ik. Er is niets mis met je, je ziet er goed uit. Ik zei verder: Je hebt een prachtig lijf met alles erop en eraan. Je hebt lekkere tieten zei ik en pakte haar ene borst beet en kneep er in. Ik zei ga eens staan. Ze ging staan (inmiddels behoorlijk aangeschoten) en ik zei: je hebt niet alleen lekkere tieten maar ook een lekkere kont. Ze begon verlegen te lachen en zei vindt je echt?. Ik zei tegen haar: volgens mij ben jij ook een type dat heel sexy lingerie draagt, klopt dat? Ze zei soms wel. Ik merkte dat ik steeds geiler werd en dat zij ook steeds losser werd. Ik vroeg haar of ze vandaag toevallig ook een leuk setje aan had. Ja zei ze. Laat eens zien zei ik. Zonder aarzelen deed ze haar joggingpak uit. Ze had een kanten BH aan met tijgerprint waarin haar borsten heerlijk in uit kwamen. En ze had een string aan in dezelfde print. Wow zei ik, dat ziet er toch geweldig uit. Ik zei dat ik daar toch wel geil van werd. Ze liep naar me toe en kwam voor me staan. Ik betastte haar borsten en maakte opnieuw een compliment. Dit is toch een geweldig lichaam. Elke man zou hier toch geil van worden zei ik. Ik ook dus. En volgens mij kan jij ook ontzettend lekker vrijen. Ik zou het wel weten als man zijnde. Ze glimlachte opnieuw en ontdooide helemaal. Ik merkte dat ze dit toch ook wel geil begon te vinden. Het 3e biertje had ons allebei wat losser gemaakt. Ondertussen bleef ik haar borsten maar strelen. Ik fluisterde in haar oor: Ik krijg een stijve van je. Ze grinnikte en fluisterde terug: zullen daar dan maar wat aan doen. Ik kleedde mij ook uit zodat ik alleen in mijn slip stond. Mijn pik stond strak gespannen. Toen ze dat zag begon ze enigszins te grommen. Dit was voor mij het bewijs dat ze erg geil was. Ik zei tegen haar dat ik nog nooit gepijpt was en dat ze dat volgens mij heel goed kon. Ze begon te grinniken. Ze duwde me terug op de bank en schoof heel langzaam m’n slip naar beneden zodat mijn lul omhoog schoot. Op haar knieën voor mij begon ze met haar tong aan mijn ballen te likken. Tegelijkertijd pakte ze mijn pik stevig vast. Ze gleed met haar tong langzaam via mijn lul naar boven. Daarna kuste ze mijn eikel en liet de penis langzaam in haar mond komen. Ze pakte met 2 handen mijn heupen beet en begon toen in een rustig tempo haar hoofd heen en weer te doen. Ze voerde het tempo langzaam op en keek tussendoor ondeugend naar mij of ik het wel lekker vond. Nou dat laat zich raden. Geweldig! Het tempo ging steeds verder omhoog en met haar hand erbij ging ze op een gegeven moment vreselijk te keer zodat ik me niet meer kon inhouden. Ik kwam in haar mond klaar en spoot mijn warme zaad achter in haar keel. Ze slikte het door en likte mijn pik en ballen helemaal schoon. Toen was zij aan de beurt want ze was natuurlijk ontzettend nat geworden. Ik deed eerst haar bh af en pakte haar tieten stevig beet en kneedde ze flink. Ondertussen ging ik met mijn hand over haar slip naar haar kruis. Wat een vochtigheid voelde ik daar. Ze kreunde een beetje ten teken dat ze het lekker vond. Ze deed zelf haar slip uit want ze was onwijs heet geworden. Ik legde haar op de bank en begon met mijn vingertoppen haar klitje te bewerken, tegelijkertijd ging ik met mijn tong in haar spleet. Terwijl ik bezig was begon ze hevig te schokken en voor ik het wist kwam ze al spuitend klaar. Wat een straal!!!!!!!!!!. Ze gilde het uit van genot.
Inmiddels was mijn pik weer stijf geworden. Ik draaide haar op haar buik en duwde heel langzaam het puntje van mijn eikel tegen haar kontgaatje. Ze spreidde haar benen en duwde haar kont iets omhoog. Ik begon haar anus te likken om het lekker vochtig te maken. Tevens ging ik met mijn vinger langs haar ontzettend natte klit en smeerde dit kutvocht over haar anus uit. Toen haar kontgaatje dan ook lekker nat was schoof ik mijn lul naar binnen en nam haar van achteren. Ze viel half achterover zodat ze als het ware op mijn pik ging zitten en ging berijden. Als een echte amazone ging ze heen en weer. Mijn pik sopte op en neer in haar anus. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en voelde dat ik klaar kwam. Ik haalde mijn pik uit haar anus en spoot het zaad over haar rug. Moe maar voldaan zakte we weg op de bank. Verdwaasd pakte ze haar spullen en ging nar huis om te douchen. Ze was haar dip weer te boven.


Aantal keer bekeken: 24612
Waardering: 6.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online