Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Afgelopen zaterdag.

U leest om dit moment het verhaal Afgelopen zaterdag gepost door daniella larossi. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: daniella larossi
Gepost op: 2011-2-21

Verhaal:

Afgelopen zaterdag
Ik kende hem al een aantal jaar en nooit zag hij mij staan..
In mijn stoute tiener dromen fantasseerde ik erop los hoe hij van alles met me deed..
Afgelopen zaterdag kwam ik hem tegen, hij kon zijn ogen niet van me afhouden.
Het meisje dat ooit te jong was had zich verruilt voor een 22jarig meisje met lang blond haar, strakke lekkere billen, groene ogen en een stevige C cup.
Lachend stapte ik op hem af en gaf hem een kus net naast zijn lippen.
We besloten wat te gaan drinken en voelde hoe hij mij met zijn ogen uitkleedde..

Lekker dicht met mn kontje tegen hem aan begon ik te dansen..
Mijn zwoele heupbewegingen tegen zijn lul aan..
Ik voelde zijn lul harder en harder worden en hij drukte me vaster tegen zich aan..
Ondertussen fluisterend in mn oor: "jij weet een man wel op te geilen met je lichaam"

Tegen het einde van de avond besloot ik hem thuis te brengen..
In de auto bekeek hij me en ging met zijn hand onder mijn rokje.
Hij streelde de binnenkant van mn been steeds hoger tot hij bij mijn oh zo natte gewillige kutje aankwam..
Hij streelde mn kutje zonder mijn string opzij te doen..

Bij zijn huis aangekomen bleven we nog in de auto zitten.
Hij kuste me en begon zachtjes mn borsten te strelen.
Mijn keiharde tepels waren duidelijk voelbaar door de stof heen.
Mijn adem steeds sneller wordend en zijn lul die steeds strakker in zijn broek ging zitten.

Ik masseerde zijn lul zachtjes.. Waarna ik zijn riem los maakte en zijn knopen in 1 ruk opentrok.
Snel masseerde ik zijn lul verder en hij kneep harder in mn borsten..
Zijn hand verdween onder mijn strak zittende shirtje en ik voelde hoe hij mijn bh opzij deed..

Ik kuste hem, langs zijn nek nog steeds spelend met zijn harde lul..
Haalde hem uit zijn boxer en begon er eerst zachtjes aan te trekken.
Langzaam schoof ik zijn voorhuid heen en weer over zijn eikel..
Ik zag hem genieten en dan hem lekker in mijn mondje.
Met mijn tong streelde ik zijn eikel, en zoog een paar keer zijn lul diep mn mondje in.
Hij pakte me bij mijn haren en begon het ritme aan te geven.
Ik zoog hem en voelde hoe zijn harde lul achterin mn keel kwam.

Hij stond op het punt te komen en ik stopte..
Kuste hem en voelde zijn hand weer onder mn rokje gaan..
Ik deed mn benen uit elkaar en hij stopte al snel een vinger in mn kutje.
Met zijn natte vinger speelde hij dan weer met mn clitje dan weer met mijn kutje..
Mijn ademhaling ging steeds sneller en mijn benen steeds wijder uit elkaar..

Ik voelde dat ik ging komen en hij stopte er snel nog een vinger bij..
Mijn g-spot strelend en ik bewoog mijn heupen mee op het ritme..

Schreeuwend kwam ik klaar, hopend dat niemand buiten de auto het zou horen.
Hij was zo goed, zo lekker en had zo'n lekkere lul..

Ik trok mijn string uit en ging met mn rug naar hem toe op hem zitten..
Hij ging snel met beide handen onder mn shirt en bh en streelde mn borsten.
Terwijl hij dat deed kuste we en ik zei dat ik zijn harde lul in mn natte kutje wou voelen.
"Wacht nog even" was zijn antwoord..
Ritmisch bewoog ik mijn heupen en voelde hoe mijn billen met zijn pik speelde..

Ik hield het niet meer en trok hem uit zijn boxer..
Zoekend naar mijn gewillige natte strakke kutje..

Hij gleed er heerlijk in en ik neukte hem zachtjes op en neer..
draaiende bewegingen vanuit mijn heupen en zijn lul ging steeds dieper erin..

Ik neukte hem steeds harder en sneller en wisselde dit af met rustig en zachtjes..

"Neuk me doggystyle" zei ik, en hij zei hoe?! In deze auto?!

Behendig ging ik van hem af en zette de stoel zover mogelijk naar achter.. De rugleuning draaide ik naar beneden en trok hem uit de stoel..

Snel ging ik met mn kontje naar hem toe over de stoel heen zitten..
Handig schoof hij hem erin, wat wel lstig was door de beperkte ruimte..
Ik voelde zijn ballen tegen mijn kutje aan kletsen en zijn lul steeds dieper in mn kutje gaan..

Hij zei dat het ging komen en snel draaide ik me om..
Ik zoog hem flink en voelde mijn mond vullen met zijn heerlijke zaad.

Ik slikte alles weg en het bleef maar komen..

Moe, voldaan en nog steeds geil keken we elkaar aan..

Ik kuste hem, wenste hem welterusten en hij verliet de auto.

Vanavond zie ik hem weer..


Aantal keer bekeken: 13931
Waardering: 7.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online