Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Afspraakje met huisvrouw.

U leest om dit moment het verhaal Afspraakje met huisvrouw gepost door Libardo. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Libardo
Gepost op: 2011-5-1

Verhaal:

Afspraakje met huisvrouw
Mijn hart bonst van de spanning. Ik ben er nu bijna, bij de volgende halte moet ik uitstappen. Na een hele tijd in de trein te hebben gezeten, moest ik het laatste stukje met de bus doen, en gelukkig ben ik er nu bijna. Ik moet bekennen dat ik er al vaak aan heb gedacht onderweg en al een paar keer met een harde heb gezeten. Ook nu tekent zich iets van een erectie af in mijn broek en zorg dus dat mijn jas hem zoveel mogelijk bedekt terwijl ik door de bus loop en uitstap.

We zijn nu al enkele weken aan het chatten en hebben besloten om elkaar eens in het echt te ontmoeten. Het begon als een reactie op een erotische site. Jij had wel zin in een jonge knaap en ik kon mijn fantasie waarmaken om te vrijen en ervaring op te doen van een mooie oudere vrouw. Al gauw wisselden we berichten uit en spoedig daarna ook onze e-mailadressen. Overdag stuurden we elkaar e-mails over allerlei alledaagse onderwerpen om elkaar te leren kennen, maar ’s avonds vertelden we elkaar over onze fantasieën. Het kwam regelmatig voor dat we elkaar opgeilden of tot een hoogtepunt brachten via hete gesprekken. Een week geleden waren we ook begonnen met webcammen, ter voorbereiding op dit ‘koffie-afspraakje’, en natuurlijk ook omdat het hartstikke geil is!

Ik loop je straat in. Ik begin te fantaseren over wat je zometeen aan zult hebben, of juist niet. Ik ga de huisnummers langs en kom steeds dichter bij je huis. Als ik voor je huis sta besef ik dat dit het moment is. Ik loop naar de deur en bel aan. De seconden dat ik moet wachten lijken eindeloos. De deur gaat open en daar sta je. Een vrouw van 41, goeduitziend en met rondingen op de juiste plaatsen. En nog leuker dan de foto’s en op de webcam. Je hebt een soepel doch elegant jurkje aangetrokken, en ik moet maar raden of je er nog iets onder hebt. Ik zie in elk geval wel een stukje van je kousen die eindigen in je laarzen. Een mooi geheel, vind ik.
“Wauw, je ziet er erg goed uit! Nog beter dan de foto’s.”
“Charmeur! Dankjewel lieverd. Ik ben blij dat je kon komen, en wou komen.”
“Natuurlijk wilde ik dat” lach ik.
“Ik ben wel blij hoor, dat zo’n knaap van twintig als jij nog interesse heeft in een vrouw als ik.”
“Kom op, zo’n prachtvrouw als jij mag er zeker wezen!”
We begroeten elkaar hartelijk met drie zoenen en ik ruik je heerlijke zoete geur.
“Kom toch binnen. Heb je een goede reis gehad?”
“Ja hoor. Niks bijzonders, maar ben blij dat alles op tijd reed.”
“Dat begrijp ik. Ik ook.” lach je.

We gaan in de woonkamer zitten en onder het genot van een kopje thee bespreken we nog iets uit onze e-mails. We praten wat over boeken en schrijvers en blijken al snel dezelfden leuk te vinden.
“Ik heb trouwens net een cake uit de oven, hij moet nog even afkoelen.”
“Lekker! Ja snap ik.”
Ik kijk eens rond door je huis en bewonder je huis. Waarschijnlijk zag je me kijken en besluit me een rondleiding te geven door het huis.
“Wil je soms het huis even zien? Dan kan de cake gelijk nog even afkoelen.”
Je laat me even alle kamers zien. Op zolder herken ik de stoel en muur die ik eerder ook al op de webcam heb gezien. Ik kan een glimlach niet onderdrukken. Ik draai mijn hoofd naar je toe en je lacht terug. Je had het al gezien en weet nu precies wat ik denk.
Terug beneden zie ik je met een stoute blik de keuken in verdwijnen en ben benieuwd wat je van plan bent. Ik ga zitten en even later kom je terug met de cake.

“Wil je er wat slagroom op?”
“Ja, graag”

Je doet voor ons beiden wat slagroom op de cake en komt daarna naast me op de bank zitten. Ik complimenteer je op de lekkere cake. Zodra we allebei klaar zijn met de cake kom je wat dichterbij zitten. Ik kijk je aan en je kijkt geil terug. Je schuift nog wat dichterbij. Ik zie aan je bezorgde doch geile blik dat je wilt gaan vragen of ik er al klaar voor ben, en dat ben ik. Ik kijk je recht in je ogen en nog voordat je het uit kunt spreken leg ik mijn vinger op je mond om je niks te laten zeggen. Je weet genoeg. Je buigt naar me toe en onze lippen naderen elkaar, en vlak voordat ze elkaar kunnen raken trek je terug en sta je op. Je komt op mijn schoot zitten en we beginnen te zoenen. Onze zoenen worden steeds passievoller en onze tongen spelen een vurig spel.

Je verbreekt onze zoen en reikt achter ons op tafel. Je spuit een beetje slagroom op mijn lippen en daarna vervolgen we onze geile tongzoen. Je komt wat verder op me zitten en je kruis zit nu recht op mijn erectie. Ik weet dat je het kunt voelen. Onze slagroom-tongzoen is heerlijk. Je handen gaan over mijn borstkas en mijn handen glijden over je rug naar je lekkere kont. Ditmaal verbreek ik de zoen en ik verberg mijn gezicht in je hals. Ik kus langs je hals naar beneden, bijt eens in je schouder en kus en lik mijn weg weer omhoog. Ik zuig zachtjes op je oorlel. Ik hoor je zachtjes kruinen. Je handen glijden agressiever over mijn lichaam en je kreunen hebben ook effect op mij. Ik begin zachtjes in je nek en hals te bijten. Je kreunt luider en ik ga door. Je schuift iets naar achter en laat je hand over mijn been glijden en voelt eens naar de tent in mijn broek. Ik kreun in je oor als ik je hand over de bobbel in mijn broek voel glijden. Mijn handen glijden onder je jurk en kneden je kont. Je duwt je lippen op de mijne en we tongen fel, agressief bijna. Het is een erg geil schouwspel. Je staat op en pakt mijn hand.

“Kom, laten we boven verder gaan.” Zeg je met pure geilheid in je ogen.

Ik loop achter je aan de trap op en je leidt me naar je slaapkamer. Halverwege de kamer draai je je al om, naar mij toe, en ik loop op je af. Je legt je armen op mijn schouders en we beginnen geil te zoenen terwijl we langzaam naar je bed lopen. Mijn handen glijden over je zij steeds meer omhoog. Uiteindelijk leg ik ze stoutmoedig op je borsten. Ik merk dat het je alleen maar geiler maakt en vind het totaal niet erg om ze te verwennen. Met één hand kneed ik je rechterborst terwijl ik met mijn tong langs je nek omlaag ga en langzaam naar je andere borst kus. Je kreunt en legt beide handen op mijn kont en trekt me dichterbij. Je springt en klemt je benen rond mijn middel terwijl je zachtjes met je kruis tegen mijn kruis rijdt. We tongen geil totdat je mijn hoofd naar je borsten duwt en ik ze –erg vrijwillig- kus en lik. Je kreunt geil als je mijn tong over je borsten voelt glijden.

Je gaat weer staan en pakt mijn hand vast. Je laat me op de rand van het bed zitten en bindt mijn handen achter mijn rug. Vervolgens begin je een geile striptease. Je komt half op mijn schoot zitten en heel langzaam en vooral heel plagend trek je je jurk uit. Je draait je om en ik heb een prachtig uitzicht op je lichaam, verpakt in een mooi setje lingerie van zwart kant. Je pakt me bij mijn haren en duwt mijn hoofd naar je kruis. Er zit slechts een centimeter tussen mijn hoofd en je slipje. Je laat me niks doen, maar vanaf hier kan ik je geilheid al ruiken, en het maakt me reuzegeil. Je ziet het en je kijkt met een gemene glimlach terug. Je komt achter me op het bed zitten, maakt mijn handen weer los en gaat liggen.

“Nu is het jouw beurt om voor mij te strippen! Geef me maar eens een goede show” zeg je.

Ik doe mijn best om er een geile show van te maken. Ik beweeg sensueel terwijl ik langzaam mijn shirt voor je uitdoe. Ik doe de rits van mijn broek open en laat je een klein ogenblik de bult in mijn broek zien voordat ik me plagend omdraai. Mijn broek gaat uit en ik draai me weer om naar je.

Ik kom naast je liggen en begin je direct geil te zoenen. Mijn handen strelen en kneden eerst je lekkere borsten maar later daalt er eentje af. Hij streelt over je buik en glijdt over je zwarte slipje. Je kreunt en het voelt al behoorlijk nat daar. Ik kom op je liggen en terwijl mijn handen achter je rug je BH losmaken kus ik je borsten overal. Zodra je BH los is neem ik je tepel in mijn mond en zuig en lik deze tot hij lekker hard is. Met mijn vingers speel ik met je andere tepel. Daarna wissel ik om en zachtjes bijt ik in je tepel, niet al te hard. Ik laat mijn tong met je tepel spelen en daarna kus ik zachtjes verder omlaag.

Heel langzaam kus ik over je buik. Vaak genoeg kus ik zachtjes naar boven voordat ik weer wat verder naar onder ga. Ik sla geen plekje over en uiteindelijk kom ik bij je slipje aan. Met mijn tanden doe ik hem voorzichtig uit. Ik heb een mooi uitzicht op je kutje. Je hebt je schaamhaar netjes geschoren in een figuurtje, maar je kutje is helemaal kaal. Ik lik en bijt zachtjes in je dijbenen en beweeg langzaam naar je kutje. Als mijn mond bijna bij je kutje is wissel ik en lik en bijt ik je andere dijbeen. Weer ga ik heel langzaam richting je wachtende poes. Ik kom dichterbij en kan je geil al ruiken, en het maakt mij alleen nog maar geiler. Ik zet mijn mond op je poesje en begin je lekker en gretig te likken. Ik lik en zuig op je clit, en lik je grotje waar je sappen nu uitstromen. Je legt je hand op mijn hoofd en duwt me nog verder tegen je kut en zorgt dat ik niet weg kan. Ik blijf wisselen tussen je clitje en grot, en af en toe stop ik mijn tong erin en neuk je met mijn tong. Je kut smaakt heerlijk en ik blijf je gretig verwennen. Je gekreun is muziek in mijn oren, het maakt mij alleen nog maar opgewondener. Ik besluit een vinger in je kutje te laten glijden terwijl ik je aan je clitoris lik en zuig. Mijn vinger glijdt er erg gemakkelijk in en ik besluit een tweede naar binnen te laten gaan. Ik laat ze eerst langzaam maar als snel steeds sneller en harder naar binnen gaan terwijl ik je clitje verwen. Ik zie dat je bijna klaarkomt en blijf doorgaan. Niet veel later kom je luid kreunend klaar.

Terwijl je uithijgt kom ik naast je liggen. Zodra je weer een beetje bij bewustzijn bent kom je bovenop me liggen en we beginnen geil te tongen. Na een adembenemende tongzoen kus je gretig over mijn lichaam en al snel ben je bij mijn lul aangekomen. Hij staat al enorm stijf. Je haalt hem uit mijn boxer en ik voel je lippen om mijn staaf. Je kunt echt heerlijk pijpen, veel beter dan die meiden van mijn leeftijd. Je verwent me heerlijk en ik kreun het uit. Je snapt zelf ook dat je niet al te lang door kunt gaan omdat ik zelf ook al best wel geil ben, en je wilt niet dat ik al snel klaarkom. Je komt op me zitten.

“Dus, ben je er klaar voor, geil mormel van me?”

“Ja echt wel!”

Je positioneert mijn lul voor je grotje en laat je dan geleidelijk op mijn pik zakken. Mijn handen liggen op je zij en strelen over je buik en borsten.

“Wat heb jij een lekkere dikke pik!”

“En jij hebt een heerlijk kutje.” kreun ik terug.

Zodra mijn pik helemaal in je zit begin je me te berijden. Het is een enorm geil gezicht. We blijven elkaar de hele tijd geil aankijken. Je berijdt me fel en het is geil om je lichaam zo te zien bewegen. Je borsten bewegen op en neer. Ik voel je poesje lekker over mijn pik glijden en neuk terug. Het is een heerlijk schouwspel en we houden het minutenlang voel. We hijgen en ik kneed je borsten terwijl je je geile lichaam over mijn staaf beweegt.

Vervolgens glijd je langzaam van mijn pik af.
“Kom, neem je geil op z’n hondjes”. kreun je.
Ik kom overeind en je zit al klaar. Ik laat mijn lul bij je naar binnenglijden en begin je te neuken. Eerst zachtjes maar steeds wat harder. Ik leg mijn handen op je heupen en begin lekker in je te stoten. Ik zie dat je op één hand steunt en dat je met de andere jezelf aan het vingeren bent. Ik blijf je met lange halen neuken en streel over je rug. Je kreunt steeds luider. Na een kleine tijd voel ik je vagina om mijn pik trekken en kom je hijgend klaar. Dit zorgt dat ook ik niet lang meer te gaan heb. Je laat jezelf uitgeput vallen en draait je op je rug en spreidt je benen. Ik kom op je liggen en laat mijn pik weer in je supernatte kut glijden. We beginnen geil te zoenen en ik voel dat je je benen om mijn rug sluit. Het duurt niet lang meer en ik begin wilder in je natte grot te stoten. Je kreunt het uit en je ziet dat ik bijna klaarkom.

“Kom maar in me. Spuit dat geile zaad maar in mijn kutje!”.
Ik houd het niet meer en kom uiteindelijk heerlijk klaar in je geile kut. We blijven even samen liggen en genieten na. Als we allebei weer een beetje helder zijn, praten we nog even na over hoe lekker het was samen. We besluiten samen te gaan douchen en stappen uit bed. Onder de douche zepen we elkaar in en zoenen elkaar nog eens geil.

Uiteindelijk moet ik toch naar huis. Ik bedank je voor alles. We geven elkaar nog een laatste geile zoen. Zachtjes fluister je in me oor “Je mag altijd nog een keer langskomen. Ik vond het voor herhaling vatbaar.”
“Fijn om te horen. Dat zie ik ook wel zitten.” glimlach ik.
“Tot snel dan. We spreken elkaar vanavond wel weer, toch?”
Ik beaam dat en met een laatste zoen vertrek ik weer huiswaarts.

Aantal keer bekeken: 47188
Waardering: 6.72 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online