Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Alcohol doet je minder vergeten dan je je wilt herinneren...

U leest om dit moment het verhaal Alcohol doet je minder vergeten dan je je wilt herinneren.. gepost door John Willemsen. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: John Willemsen
Gepost op: 2007-9-19

Verhaal:

Alcohol doet je minder vergeten dan je je wilt herinneren..




Dit verhaal speelt zich af in de tijd dat ik nog militair was. Onze gehele groep was net beedigd, wat natuurlijk reden was voor een groots feest. We waren gestationeerd op een van de grootste kazernes van het land, dus kon er vrij veel ongemerkt voorbij gaan aan de leiding, alsmede de wacht. We begonnen met zo'n 20 kratten bier. Natuurlijk hadden de meesten van ons wel een vriendin, maar die zat thuis. We besloten dus wat sletten te importeren. Ik bedoel dan geen pratende Afghaanse wookies, maar degelijk uitziende meiden. In exotische oorden zouden ze misschien een 6 of 7 scoren, maar hier waren ze dikke 9's.. Het feest verloopt fantastisch. We hebben de hele voetbal wedstrijd waar iedereen naar uitkeek gemist en waren tegen 3-en allemaal bewusteloos. Reveille was om 6 uur.. Als de professionele acloholisten die we waren, hadden we het brandalarm gesaboteerd om 10 minuten vantevoren af te laten gaan. We worden wakker van het alarm, ruimen de hele vuilnisbelt op, en gaan naar reveille, met de verwachting dat we onze kater eruit kunnen lopen met een speed-mars van 10 kilometer. Onze luit vertelt ons dat we een gezondheids-inspectie hebben, wat er op neerkomt dat ze elke kamer minitueus controleren, en je shit geven voor elke klein foutje; alles wat maar een milimeter van z'n plek ligt is reden voor een hele dag pret.. Het probleem was dat wij 20 lege kratten bier een een stuk-of-wat bewusteloze hoeren in ons gebouw hadden liggen.. Gelukkig besluit hij eerst naar de andere barak te gaan, wat ons ongeveer een uur gaf de hele bende op te ruimen. Zelfs in het leger zelf wordt niet zulk teamwork geleerd als je hier zag..: je hoorde stofzuigers, mensen waren aan het dweilen en vegen, poetsen en boenen, af en toe riep iemand de hospik om een infuus aan te leggen bij een hoertje.. Uiteindelijk lukt het ons alle sletten weg te werken, en is alleen de recreatie-kamer nog over. Met z'n allen tegelijk vallen we binnen als de nazi's in Rusland. Uiteindelijk blijkt er nog 1 hoer over te zijn. Topless, gekleed in enkel een leren mini-rok. Op dat moment horen we op de eerste verdieping de luit roepen "plaats rust!" Paniek in de tent.. Griffioen, de slimme gek, had van de klimtoren wat shit gejat. We bonden haar in een Zwitsers zitje (en bedenk: een Zwitsers zitje gaat tussen de benen en ze droeg enkel een mini-rokje) bonden de lijn vast aan een pilaar , zetten haar 8-je vast met een lus, en flikkerden haar uit het raam.. Ze hing daar dik drie kwartier, en we doorstaan de controle. MAAR... Net als de luit buiten om het gebouw heen loopt om te controleren op sigarette-peuken en shit, ziet hij ons haar naakte reet door het raam terug naar binnen sleuren.. Probleem.. Het had zo mooi kunnen zijn.. Man, dat was een zware week voor 43 Pagncie, Charlie compagnie..

Aantal keer bekeken: 8825
Waardering: 5.41 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online