Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Alleen op mn werk.

U leest om dit moment het verhaal Alleen op mn werk gepost door Joanne. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Joanne
Gepost op: 2009-6-24

Verhaal:

Alleen op mn werk
Ik zit zowat de hele dag alleen. Alleen op m’n werk.. Zoveel werk heb ik niet te doen, en dan ga je al gauw uit verveling op internet. Zo ben ik ook op de site verhalenlezen.nl terecht gekomen. Wat een heerlijke verhalen staan hier! Als je ze alleen al leest wordt je er al behoorlijk geil van.
Zo gebeurde het, dat ik van die heerlijke verhalen aan het lezen was, er plotseling een koerier bij de deur stond. Ik schrok ervan, ik had hem niet horen aankomen en had dus op m’n beeldscherm nog het verhaal open staan. De jongen zag dat en herkende de site. Leuke verhalen staan er op he, zei hij tegen mij. Ik lees ze ook vaak. Ik wist me even geen raad, en reageerde een beetje onnozel. Jah, toevallig kwam ik op deze site. Normaal lees ik dit nooit. Oh nee? Hij geloofde me niet, en kwam langzaam naar me toe. Ik bloosde er van. Hij genoot daar zichtbaar van. Het idee dat ik van die sexverhalen aan het lezen was maakte hem behoorlijk opgewonden. Er groeide een behoorlijke bobbel in zijn broek. Ik moet je zeggen, het was een behoorlijk knappe jongen! Hij was zeker een 10 jaar jonger dan dat ik ben, en het deed mij wel wat, dat hij van mij zo opgewonden raakte! Ook ik was van het lezen van al die verhalen al behoorlijk nat tussen m’n benen geworden.

Laat eens lezen, zei hij, misschien is het een verhaal die ik nog niet ken. Hij stond nu achter mij, en las met mij mee… Ik kon me niet meer bewegen, zo spannend vond ik dit al. Langzaam kwam zijn linkerhand op mijn schouder.. zakte langzaam naar beneden naar mijn borsten en begon deze te masseren. Oh wat voelde dat lekker aan, mijn tepels reageerden gelijk hierop en stonden knoerthard vooruit! Nou, zei hij, hier wordt je wel geil van! Hij draaide mijn stoel om, zodat ik naar hem keek. Toen zag ik ook wat hij ondertussen met zijn rechterhand aan het doen was: zijn eigen bobbel aan het masseren! Hij trok met omhoog uit m’n stoel en begon me innig te kussen. Onze tongen vonden elkaar en begonnen wild met elkaar te spelen. Hij tilde mij op en zette me op m’n bureau. Hij duwde mijn rokje omhoog, trok mijn stringetje uit en streelde voorzichtig met zijn vinger langs mijn poesje. Je bent al behoorlijk nat, zei hij. Hij begon m’n klitje te likken, kleine rondjes eromheen te draaien en stak voorzichtig 1 vinger in mijn kutje. Wat was dat lekker. Mijn ademhaling werd steeds dieper, steeds heftiger, Wat gebeurde met mij nou, hier op kantoor, waar ik alleen maar hoor te werken!! Het lukte me niet ertegen te verzetten, het was te lekker! Al die dagen dat ik alleen zat, en die sexverhalen aan het lezen was, en nu gebeurde het met mij! Hij merkte dat mijn ademhaling steeds heftiger werd, en ging door, stopte er nog een tweede, en een derde vinger bij in. Hij voerde het tempo op, heftig in en uit, ik hield het niet meer en schokkend kwam ik op m’n eigen bureau klaar!!

Ow wat was dat heerlijk, zei ik tegen hem toen ik weer wat bij m’n positieven was gekomen. Hij streelde mij over m’n lichaam, heel lief, vol genegenheid. Zijn bobbel zat nog net zo klem in zijn broek. Het werd tijd dat deze alle ruimte kreeg… Ik maakte zijn broek los, liet deze zakken, en ook zijn boxershort. Zijn mannelijkheid stond fier overeind, wat was die groot en heerlijk dik. Alleen al bij het zien van al dat moois, werd ik al weer bloedgeil. Langzaam begon ik zijn pik te strelen, zijn ballen en achter zijn ballen. Dat vond hij blijkbaar erg lekker! Hij genoot hier van. Langzaam nam ik zijn pik in mijn mond, speelde met mijn tong rond zijn eikel. Hij hield mijn hoofd met zijn twee handen vast en begon neukbewegingen in mijn mond te maken. Dit was voor het eerst dat ik zo’n grote pik in mijn mond had en had er eerst wel moeite mee! Maar wat was dit lekker! Je ging er helemaal in op, je hield met je handen mijn hoofd stevig vast, en bepaalde zelf het ritme. Het duurde niet lang, ik voelde je toch al grote pik, nog stijver en dikker worden en je spoot je sperma achter in m’n keel. Ik probeerde zoveel mogelijk door te slikken, maar er liep ook wat uit mijn mond. Ik likte je pik zoveel mogelijk schoon. Of het nou door het schoonlikken van mij was, maar je pik bleef stijf staan! Je trok mij omhoog, tegen je aan. Wat was dat lekker zeg, vond je het niet erg, dat ik zo hard in je mond aan het neuken was? Nee, zei ik, in het begin moest ik wel even wennen, maar het was ook wel erg geil. Ik streelde je ondertussen, je rug, je armen, je buik, je onderbuik.. Jou handen deden hetzelfde bij mij. Dit liet mij niet onberoerd. Ik voelde mijn kutje al weer reageren.. Wat is dit toch, ik kende die hele jongen niet, en moet je mij nou eens zien!

Je merkte dat ik nog steeds geil was, ik denk dat je het ook wel aan mijn gezichtuitdrukking kon zien! Je boog mij voorover over mijn bureau heen met mijn kont naar achteren naar jou toe. Voorzichtig duwde je je stijve tegen mijn sterretje aan. Ik schrok ervan, want dit had ik nog niet eerder gedaan! Je merkte mijn reactie, en zei: rustig maar, als je het niet wilt, dan doen we het niet. Ik zei: Ik wil het wel proberen, maar ik ben nog nooit in mijn kontje genomen. Ik zal voorzichtig doen, zei je. Je wreef eerst met je pik langs mijn kutlipjes, die al weer behoorlijk nat waren. Zo werd je pik ook nat, en je zette je pik tegen mijn sterretje aan, en duwde zachtjes. Wat voelde dat lekker aan, dat had ik niet verwacht! Nog een klein duwtje, en je eikel schoot naar binnen. Heel voorzicht haalde je je pik heen en weer, elke keer een stukje verder.
Met 1 hand hield je mijn heup vast, de andere hand ging op zoek naar mijn klitje. Ik dacht dat ik gek werd, zo lekker voelde het! Je voerde het tempo op en was mij met diepe halen mij in m’n kont aan het neuken. Ik gilde het uit! Ga door ga door, dit is zo lekker aahhh!!. Ook jij hield het niet meer en gillend en schokkend kwamen we beide klaar. Je liet je voor over vallen, over mij heen. Zo lagen we een tijdje bij te komen.

Na deze middag heb ik je niet meer gezien, maar ik denk er nog vaak aan terug. Misschien dat je dit verhaal zelf ook wel leest en denk je weer even aan mij terug……..


Aantal keer bekeken: 26914
Waardering: 8.04 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 23 bezoekers online