Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Alleen thuis Deel2.

U leest om dit moment het verhaal Alleen thuis Deel2 gepost door AnOnIeM. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: AnOnIeM
Gepost op: 2011-9-4

Verhaal:

Alleen thuis Deel2
Katie rende terug naar haar bed.
Ze kroop dicht tegen Jenny aan, en sloot haar ogen. 'als ik tot tien tel is het voorbij' zij katie.
Toen ze haar ogen opendeed was Jenny weg. Katie was bang en rende uit angt naar buiten. Daar zag ze Jenny lopen.
Of dat dacht ze, ze liep naar 'jenny' toe. Het meisje draaide zich om, het was jenny. Neeeeeee, gild katie, Jenny zag er uit als een zombie. Katie rende weg, maar Jenny was sneller en trok Katie een steegje in.
Ssssst. zei Jenny. Ze zitten me achterna, en hebben me in de groene slijm geduwd. Dus ga in de bosjes en kom er morgenvroeg pas uit. Katie ging in de bosjes liggen, maar een man had haar opgemerkt. Die vermoorde katie. Jenny was nu nog alleen, en moest dit uit gaan leggen aan Katie's ouders.
Toen Jenny bij Katie's huis aankwam leek alles normaal, ze belde aan en de ouder van Katie deden gewoon open.
Ze keken bezorgd, en Jenny vertelde ze alles, en ze belde de politie. De politie heeft gezocht en vond de 4 mannen, het waren moordenaars. 1 daarvan is dood gevonden naast Katie.
Jenny bleef bevriend met de ouders van katie.

*einde*

Dit was het einde ik hoop dat je het leuk vond.

Aantal keer bekeken: 7590
Waardering: 5.28 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online