Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Alleen thuis of toch niet.

U leest om dit moment het verhaal Alleen thuis of toch niet gepost door Beau . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Beau
Gepost op: 2009-3-21

Verhaal:

Alleen thuis of toch niet
Dit verhaal is gebaseerd op een waargebeurd verhaal...

Kim is alleen thuis, ze is 10 jaar oud. Haar beide ouders zijn naar een verjaardag, Kim wou graag mee. Want ze houdt niet van alleen thuis zijn. Het is 3 uur in de middag, normaal ziet ze heel veel mensen op straat maar nu niemand.Dan hoort ze iets vallen, het geluid kwam uit de keuken!Ze rendt er heen, ze ziet niks, maar toen opeens zag ze en schim heel snel langs haar heen gaan. Ze rilt. Het begint te onweren,ze belt haar moeder om te vragen of ze naar de buren mag, maar ze neemt niet op. Ze besluit om naar buiten te gaan en aan te bellen bij de buren, 'Ding-Dong'Niemand doet open, nog een keer 'Ding-Dong'nog steeds niet.. Ze geeft op... Ze belt bij alle huizen aan maar niemand doet open... Dan ziet ze in de verte weer een schim, hij loopt haar richting uit, maar loopt langs haar heen en doet de deur van haar huis open en loopt zo naar binnen.Ze denkt nieteens na en rent naar binnen. Als ze binnen komt, en ze loopt snel lang een open deur, wordt haar hoofd eraf gehakt...

Door Beau een meisje van 10 jaar

Aantal keer bekeken: 3854
Waardering: 3.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online