Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Als in de film.

U leest om dit moment het verhaal Als in de film gepost door klein verliefd meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: klein verliefd meisje
Gepost op: 2007-4-14

Verhaal:

Als in de film
vermoeid loop ik de gymzaal uit, een dag van half 9 tot 4 is afgerond, ik verheug me om naar huis te gaan maar ik zie er tegen op om te moeten fietsen. Eerst moet ik nog naar mn kluisje bedenk ik me , morgen heb ik een duits so van ongeveer 200 woordjes en ik heb er nog niks aan gedaan. vanavond kan ik dus niet met vrienden aan het strandje zitten nee het word blokken vanavond. Zo gaat het met elk proefwerk en elk so, ik begin altijd op het laatste moment. en ik weet wel weer wat ik te horen krijg thuis, de preek van " je moet aan je toekomst denken , eerst je diploma halen. wil je dit eigenlijk wel ? ( ik braaf ja knikken natuurlijk ) het is niet lang leven de lol, en stel niet uit tot morgen wat je vandaag ook kunt doen" of iets in die richting. Lekker vooruitzicht weer.
Ondertussen ben ik bij mijn kluisje aangekomen daar staat m'n beste vriendin. Caroline is haar naam. Ze heeft een grappige kijk op het leven en neemt niet alles te sirieus. Ze geniet volop. Dat doe ik ook trouwens. Maar vandaag ben ik chagarijnig en als ik naast haar sta loop ik te klagen over het duitse so wat eraan komt. Ja caroline heeft het al geleerd die gaat vanavond wel naar het strandje. Soms ben ik jaloers op haar. Ze leert zo makkelijk... vooral talen daar is ze goed in. Ze hoeft het alleen maar 1x overtelezen en dan weet ze het allemaal uit haar hoofd. Vandaar dat ze zoveel vrije tijd heeft.
"ik zal wel een onvoldoende krijgen voor dat duits .. "
" achjoh maak je niet zo druk, vanavond ff avondje leren dan komt het allemaal goed" zegt caroline vrolijk.
" ja jij hebt makkelijk praten" antwoord ik geirriteerd.
Ze kijkt op haar horloge en geeft me een knuffel, ze moet optijd zijn om haar bus te pakken.
Weer denk ik, ja joh jou pappie en mammie kunnen dat betalen om jou met de bus te laten gaan. Ik moet elke dag dat tering eind fietsen.
Ze loopt weg, en ik sta daar alleen bij m'n kluis.
Opeens komt er een jongen om de hoek , ik heb het niet door maar hij heeft mij blijkbaar wel opgemerkt. Pas als hij dichtbij me is kijk ik hem aan.
Witte sneakers, mooie spijkerbroek. wit t-shirt , zongebruind, blauwe ogen en donkerblond haar. Niet verkeerd denk ik..
Ik observeer hem, maar op het moment dat hij terug kijkt, kijk ik de andere kant op. Ik rommel even in mijn kluisje en smijt een paar boeken in mn tas.
Op het moment dat ik weg wil lopen hoor ik een stem zeggen wacht !
Ik stop. Het geluid van de stem in het bijna lege schoolgebouw echoot in mijn hoofd.
Ik draai me om, het is de best knappe jongen.
"heb je een bijbaantje?"
(wat is dat nou weer voor een vraag denk ik )
"Nee hoezo?" ik kijk hem verward aan.
Nu ik hem van dichtbij zie zie ik een paar hele lichte sproetjes op zijn mooi gevormde gezicht. het staat echt lief vind ik.
"ik heb namelijk wel een bijbaantje"
(ik weet niks anders te zeggen dus ik blijf hem aankijken in de verwachting dat hij ook gaat zeggen wat zijn bijbaantje is)
Het blijft stil.
( ik besluit mn mond maar is open te doen en hem niet zo dom aan te kijken)
"wat eeh.. doe je dan voor werk ? "
" ik verkoop proefwerken en so's, ik weet dat het niet legaal is maar je moet toch ergens je geld mee verdienen"
en hij lacht , witte tanden ..
"ehm jaa.. ik hoorde je praten over dat je morgen een so van duits hebt/"
( ik denk na, ik wil dat so wel heel graag want mijn cijfer moet nodig opgekrikt worden )
"wat kost het dan" vraag ik aarzelend.
" een cola'tje morgen na school "
ik kijk hem aan, strak in zijn ogen en hij kijkt strak terug in mijn ogen. hij pakt een papier en vraagt " deal ? "
"hmm okee"
"morgen om 3 uur hier oke?"
ik knik.
en weg is hij .. verdwenen, netalsof het nooit is gebeurd, ja het is natuurlijk wel gebeurd, maar dit had ik niet echt zien aankomen.

De volgende de dag.

half 3, over een half uur zie ik hem. maar ik heb nog tot half 4 les. het laatste uur dat is scheikunde, en die man die daar les in geeft meneer sloot. Hij is zo'n zak. Ik haat hem echt. Dus ik ga niet. Ik pak mijn tas ren het engelse lokaal uit en vlucht de wc in. Ik pak oogpotlood en mascara en ik maak me op. Dan kam ik mijn haar en spuit een dolce en gabbana luchtje op. ik kijk in de spiegel en het resultaat is leuk, zonder make-up zie ik er ook leuk uit, maar dit geeft me wat extra's. Ik heb een dun t-shirtje aan met de tekst love me I'm famous. Met een kort spijkerrokje er onder. En ballerina's. sexy maar niet ordi.
Kwart voor drie, de zenuwen slaan toe. Het is net zo'n film ; meisje krijgt iets van een jongen en als beloning gaan ze samen wat drinken.
Ik loop naar de afgesproken plek en doe net alsof ik bezig ben in mijn kluisje. 2 minuten voor 3 komt hij aanlopen en hij ziet er weer goed uit. Hij steekt zijn hand uit die ik vervolgens vastpak en hij stelt zich voor als Ryan. Ik herhaal zijn naam 10x in mijn hoofd en dan pas stel ik mezelf voor. We gaan weg uit school en hij stelt voor om op zijn scooter te gaan omdat ik vandaag niet op de fiets ben, mijn band was lek dus ben ik gebracht door de buurvrouw. Hij duwd een helm in mijn handen en ik zet hem op mijn hoofd. ( daar gaat mn kapsel ) Hij zegt me te gaan zitten en hij geeft gas, de wind raast langs mijn blote armen. tien minuten later zijn we aangekomen in de stad. We gaan op een terasje zitten. Het gesprek over koetjes en kalfjes gaat over tot een diepzinnig gesprek. non stop praten we 2 uur lang. Ik kijk naar de tijd en moet gaan, als ik wil afrekenen zegt hij dat hij het wilt doen. Ook brengt hij me thuis en vraagt om een nieuwe afspraak. We spreken af en ik kijk hem aan.. hij kijkt mij aan, we komen dichterbij elkaar en we zoenen. IK BEN VERLIEFD ! denk ik als ik mn huis binnenloop/



Aantal keer bekeken: 5686
Waardering: 7.27 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online