Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Als ze eens wisten...

U leest om dit moment het verhaal Als ze eens wisten.. gepost door Lin Lin. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Lin Lin
Gepost op: 2011-6-18

Verhaal:

Als ze eens wisten..
We kennen elkaar vanaf mijn 13de.. Ik nu 31 en jij 35.. Ik in scheiding, niet door jou, en jij thuiswonend doordat je weinig thuis bent en je na je realtie je huis goed kon verkopen.. Onze ouders kennen elkaar goed en hebben regelmatig ook zakelijk contact.. Sinds een half jaar hebben wij elkaar 'weer' hoewel ik voorheen wel wat in jou zag ma het nooit bekende omdat je ouder dan mij was en jij mij ook wel zag zitten ma bang was voor dereactie's van onze ouders omdat jij ouder was.. Je woont weer thuis en jah dat leverd nu grappige situatie's op

Zondag middag
Ik ben met mijn toenmalige man en zoon bij mijn ouders als de telefoon gaat.. Heey Henk.. Jah papa is wel bezig op de zaak ik verbind je wel even door.. Niet veel later gaat de telefoon weer en is het mijn vader of ik even materiaal na Henk wil brengen ivm een storing.. Dus ik zet mijn auto klaar en laat hem de spullen erinladen.. Ik zeg tegen mijn man dat ik wel snel even alleen ga terwijl hij mijn vader verder helpt..
Bij Henk op de zaak aan gekomen is er niemand ma de deur is wel open.. Ik leg de spullen voor in de hal en loop na het woonhuis
Ik loop de achter deur binnen naar de keuken waar ik jou al voor het raam had zien staan.. Je lacht en zegt had pa je gebelt ik zo ja heb net materiaal gebracht.. Weer lach je en ik loop op je af voor een zoen.. Je staat in je trainingsbroek en ik druk mij tegen je aan.. Hmm Lin niet doen.. Zeg je zwak.. Martijn zeg ik wil je niet vorige week nog eens overdoen, je lacht.. Met jou altijd muts en je zoent me hard terug.. Ik voel wat groeien in je broek.. Je pakt me bij mijn billen en tilt me op.. Vind zo fijn dat je sterk bent.. Je zet mijn dikke geile billen op de keukentafel en je zegt niets doen lief.. Ik vraag nog is er verder niemand thuis.. Nee zeg je.. Je pakt mijn jurkje op en trekt het over mijn hoofd.. Hmm zeg je genietend terwijl je mijn borsten kneed.. Ik kan niets anders doen dan mijn bekken tegen jou harde paal aan drukken.. Ik weet dat je geniet... Voel hem harder en harder worden.. Ik wil je broek na beneden trekken maar je houd me tegen..
Je mond gaat van mijn mond steeds verder na beneden mijn string duw je weg.. Ik houd het niet meer als je je tanden op mijn klitje zet en je tong erover laat gaan.. Ik pak je bij je korte haar en trek je omhoog als ik zoen je proef ik mijnzelf.. Lekker.. Ik fluister nu Tijn.. Ik wil je.. Je trekt me van de tafel af en draait me ruw andersom. En trekt mijn string aan de kanten en jou broek iest na beneden met een harde stoot pomp jeje harde grote paal bij mij naar binnen ik gil.. Je weet dat ik ondanks dat ik flink wat gewent ben moeite met hem heb.. Hij is flinker dan flink.. Je pakt me bij mijn haar en zoent me in mijn nek terwijl je hard door pompt.. Ik kreun het uit.. Je fluisterd.. Daarom had ik papa gevraagt of jij het kon brengen.. Wist dat je dat wel wilde.. Kleine geile muts van mij.. Hard geneukt worden door mij en niemand anders he.. Ik kreun jahh en je lacht harder en harder ga je door en laat mijn flink komen.. Ma geen tijd om bij te komen want je gaat door!!.. Eerlijk ik geniet ervan je weet dat.. Dan voel dat jij je eindelijk laat gaan en je ballen samentrekken tegen mijn klit je paal nog dikker en harder word.. Je pakt mijn heupen stoot nog een keer diep in me waarna ik jou zaad in mij voel spuiten hard en diep.. Zo blijf je even staan en je lacht.. Ik lig uitgeput voor over op de tafel als mijn telefoon gaat.. Ik zien thuis staan en verman mij terwijl ik oppak.. Je wrijft over mijn billen en ik zeg ja.. Jah.. Kom er zo aan even mij thee opdrinken.. Je stoot nog een keer zacht en ik kan net ophangen voor ik een kreun geef.. Je lacht en zegt je gaat nog niet weg muts.. Eerst nog even bij komen en wat drinken.. Voorzichtig ga je uit mij, ik voel jou zaad en mijn geil langs mijn benen lopen.. Je doet de kraan aan en pakt een handdoek.. Je maakt mij teder schoon en help mij me jurkje aan doen.. Lin wat ben je lekker met die volle geile billen van je.. Ik zeg dankje.. zoen je.. Snel pak je een glas cola en neemt een slok voor je het aan mij geeft.. Hier je hebt nog even om bij te komen.. Ik ga zitten en lach na je.. Nog geen 3 telen daarna komt je vader binnen.. Heey Lin is het gezellig.. Voor ik kan antwoorden zeg je lachend Pa net te laat.. Ik heb Lin flink laten genieten je vader lacht en zegt als je dat ma laat Martijn ze is getrouwd.. Ik kijk je aan en knipoog.. Samen weten we beter en genieten steeds meer en steeds vaker van elkaar..


Aantal keer bekeken: 20855
Waardering: 6.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online