Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Amstelmeer.

U leest om dit moment het verhaal Amstelmeer gepost door tweety. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: tweety
Gepost op: 2011-1-18

Verhaal:

Amstelmeer
Ik ken je nu al een paar jaar en heb wel eens over je gefantaseerd maar nooit gedacht dat het echt zou gebeuren.
Toen ik je voor het eerst zag (ik 18 jij 22) dacht ik OMG wat een lekker ding. Jij leek verder echter nergens intresse in te hebben maar we werden wel goede vrienden. Dagelijks kwamen we elkaar tegen op het strand. Kitesurfen is onze gezamenlijke hobby. De Noordzee is nogal koud maar dat mag de pret niet drukken voor ons. Elk weekend zijn we op het strand te vinden.
Het fijne van een surfpak is dat je de vormen van elkaars lichaam goed kan zien en ik weet dan ook dat je van boven tot onder goed gevormd en gespierd bent. Maar ja, daar zijn we dan ook surfers voor.
We praten in onze pauzes heel wat af en delen onze ervaringen en locaties. We zouden een keer samen naar het Amstelmeer. Dat is ook best leuk met een flinke zucht wind.
Daar aangekomen gaan we goed van start, maar toen we na een paar uurtjes klaar waren kwamen we tot de ontdekking dat het huisje is gesloten en we ons dus in de openlucht weer moeten aankleden. Ik ben met jou meegereden en samen lopen we naar de auto. Gooi de kofferbak open en pak mijn handdoek. Begin rustig met afdroogen. Trek dat natte pak uit. "Brr wat is het fris buiten" zeg ik tegen je. " Ja" zeg jij, "dat is te zien" Ik kijk naar beneden en zie dat mijn tepels behoorlijk hard naar voren priemen in mijn bikini. "Nou ja" zeg ik, "dat is bij jou toch ook zo en ik kan me niet voorstellen dat je dit nog niet eerder hebt gezien."
"Nee, dat klopt. Ik heb het wel vaker gezien, maar ik moet zeggen dat ik ze zelden zo lekker zie als die van jou."
Ik kijk je aan met grote ogen en slik even. Dat had ik niet verwacht van jou.
"Hoezo? Zit je me stiekem te bekijken dan?"
"uhh ja, eigenlijk wel. Ik vind het altijd erg jammer als we op het strand zijn. Ik kan er daar vaak maar zo kort van genieten omdat we daar altijd binnen kunnen omkleden."
Nou daar sta ik dan met mijn mond vol tanden en een rooie kop. Langzaam zie ik jou dichterbij komen en je hand uitsteken naar de bovenkant van mijn handdoek die inmiddels mijn borsten bedekt. Terwijl je hem naar beneden duwd laat je je vingers over mijn tepels glijden. Ik kan een zachte zucht niet onderdrukken.
Dit was alle aanmoediging die je nodig had. Je andere hand glijdt over mijn hoofd naar achteren en terwijl ik mijn hoofd naar je optil buig jij je voorover om mijn lippen met de jouwe te bedekken.
Onmiddelijk reageer ik en denk bij mezelf: 'Dit is lekkerder dan ik ooit had kunnen denken.'
Terwijl jouw rechterhand mijn tepel blijft masseren glijd jouw linkerhand over mijn rug naar beneden, naar de sluiting van mijn bikini. Handig maak je deze los. Jij had inmiddels je surfpak ook al uit en staat in je zwemshorts voor me. Langzaam laat ik mijn handen rond je middel glijden en voel je gespierde rug.
De schouderbandjes van mijn bikini glijden naar beneden en je trekt mijn topje uit. Je laat mijn lippen los en kijkt verlekkerd naar mijn harde roze knopjes.
Waar net je rechterhand nog heerlijk bezig was met mijn roze knopje is nu je tong. Ik laat een heerlijke kreun van mijn lippen komen. Je verdeelt je aandacht tussen mijn borsten en ik laat mijn handen door je haar glijden en woel er heerlijk doorheen.
Langzaam zak je door je knieen en je lippen glijden met je mee naar beneden.
Als je bij de rand van mijn broekje bent aangekomen kijk je even vragend omhoog. Ik knik bijna onzichtbaar maar het is voor jou voldoende. Je haakt je vingers onder de rand van mijn broekje en trekt deze langzaam naar beneden.
Je duwd mij een klein stukje naar achter en ik ga op de rand van de kofferbak zitten. Ik zet mijn linkervoet op de bumper en je hebt een goed zicht op mijn glad geschoren poesje en je ziet al wat vocht glimmen.
Je buigt je naar voren en begint me heerlijk te likken. Mijn clitoris priemt naar voren en smeekt om je aandacht. Je wijsvinger zoekt de ingang van mijn grotje en verkent de binnenkant. Terwijl je vinger zich verplaatst naar mijn sterretje duw je tegelijkertijd je tong diep in mijn natte poes. Je vinger glijd steeds dieper in mijn sterretje en je merkt aan mijn gekreun dat steeds harder wordt dat je actie zeer gewaardeerd wordt. Als je met je vinger neuk bewegingen gaat maken laat mijn orgasme niet lang op zich wachten.
Hoewel ik nog nooit eerder iets in mijn kontje heb gehad moet ik toegeven dat het werkelijk heerlijk is.
Terwijl mijn orgasme wegvloeit blijf jij langzaam doorlikken. Als je merkt dat ik mijn lichaam weer onder controle heb sta je langzaam op en geeft me een heerlijke tongzoen.
Langzaam draai ik je om en trek ook jouw zwemkleding uit. Een paars kloppende eikel springt me tegemoet. Omdat mijn gezicht al dicht bij je kruis was dat ik je zwembroek naar beneden trok, komt je eikel met een zachte klap tegen mijn openstaande mond. Meteen kan ik van jouw zachte hardheid genieten. Langzaam zuig ik je naar binnen. Ik laat mijn tong rondjes draaien om je paarse eikel. "mmmmmmm" hoor ik je zeggen. Je zet je handen om mijn hoofd en drukt mijn hoofd dichter naar je toe. Ik zet mijn handen naast je heupen tegen de achterkant van de auto en je begint rustig mijn hoofd te neuken. Na enkele minuten laat je me los en til je me op. Je legt me op mijn rug neer op de achteloos gevallen handdoeken en zonder enige begeleiding glijd je heerlijke pik mijn poes al binnen.
In 1 stoot druk je hem helemaal in me. Een harde kreun kan ik dan ook niet onderdrukken. God wat heb jij een lekkere pik zeg.
Heerlijk begin je me te neuken. Ik sta een een behoorlijjke tijd droog en heb het gevoel alsof ik nog nooit eerder heb geneukt, zo lekker.
Langzaam trek je je terug en laat mij op handen en knieen zitten. Je brengt je achterlangs weer mijn natte poes binnen en gaat verder met neuken.
Ik voel opeens wat tussen mijn billen doorglijden en voel onmiddellijk jouw duim tegen mijn sterretje. Ik schrik een beetje maar herinner me al snel wat je eerder hebt gedaan en hoe lekker dat was.
Ik ontspan en lekker soepel druk je je duim naar binnen. Je vervangt je duim voor 1 vinger en al snel komt er nog een vinger bij.
Ik voel dat je je terugtrekt en voel me verlaten. Gelukkig voel ik al snel jouw handen weer op mijn lichaam. Je handen duwen mijn billen uit elkaar en je zet je paarse eikel tegen mijn sterretje en drukt deze langzaam naar binnen.
Ik weet niet wat me overkomt. Het doet vreselijk pijn maar iets in mij zegt dat ik niet moet toegeven. Langzaam aan voel ik je verder in me dringen. Na wat een eeuwigheid lijkt te duren zit je er tot de wortel in en trek je je langzaam terug. Na een paar keer herhalen gaat het al soepeler en begin je mijn kontje te neuken.
Ik laat mijn vingers tussen mijn benen verdwijnen en begin me te vingeren.
"OOOOOOHHHHHHH shit wat is dit lekker"
"Wat heb jij een lekker kontje" hoor ik je kreunen. Ik beweeg steeds sneller met je mee. Wat een onwijs lekker gevoel. Dat had ik toch nooit gedacht. Ik hoor al die meiden dat het pijn doet, maar dat is maar eventjes.

Uiteindelijk versnel je het tempo en voel ik je schokkend klaarkomen in mijn kontje. Terwijl je je sperma mijn darmen inspuit kom ook ik weer klaar. Je laat je op mijn rug vallen om even bij te komen. Je hand speelt met mijn borsten. Ik laat me voorover zakken en draai me naar je om. Ik kijk je aan en ik zie op jouw gezicht dezelfde verrukking die ongetwijfeld ook op de mijne te zien is.

"Dat was een hele fijne verassing. Ik dacht altijd dat jij geen intresse in me had op die manier" zeg ik tegen je. Ik zie een grote grijns op je gezicht komen. "Ik had net een relatie beeindigd toen wij elkaar voor het eerst zagen. Ik moest inderdaad helemaal even helemaal niets en niemand meer hebben, maar daar ben ik inmiddels al een tijdje overheen. Ik zit je al een paar maanden te bewonderen."
"Als ik dat had geweten..." zei ik.
Ik geef je een zachte zoen. "Het was ongelooflijk lekker en zeker voor herhaling vatbaar. Ik zit aan niemand vast" zeg ik je. "Nou" zeg je "dan zit je nu wel vast en wel aan mij. Dat lekkere kontje van jou ga ik echt niet delen." "Je bent de eerste die me in mijn kontje heeft genomen en ik moet zeggen dat ik het erg lekker vond al was het begin wel even pijnlijk." "Het begin doet altijd een beetje pijn, maar ik beloof je dat dat steeds minder wordt. Gewoon veel oefenen en ik denk dat we even langs de DA gaan voor een paar flesjes glijmiddel. Hoe soepeler hoe lekkerder. Althans dat is mijn mening". "Heb je dit al zo vaak gedaan dan?" "Nee. Eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen tegen je, maar ik heb ooit een vriendin gehad die wilde heel graag in haar kont geneukt worden. Dat had ze zelfs liever dan haar poes. Daar heb ik de kennis vandaan, maar zoals net met jou heb ik het nog niet meegemaakt. Je bent geweldig lekker."
Nou daar kreeg ik toch beste blosjes van en een klein beetje rooie oortjes.
Ik glimlach verlegen naar je en zeg: "kom, we gaan er vandoor voordat we publiek krijgen." Je kijkt om je heen en beseft ineens dat we nog buiten achter de auto liggen. We kleden ons snel aan en gaan naar huis.
Tijd voor een lekker warm bad en een heerlijke herhaling van het eerder gebeurde....



Aantal keer bekeken: 5609
Waardering: 7.22 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online