Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Anne is een eng mens.

U leest om dit moment het verhaal Anne is een eng mens gepost door Selena. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Selena
Gepost op: 2010-4-29

Verhaal:

Anne is een eng mens
Ik, Selena, Heb de ergste dag ooit gehad. Mijn vriendje, Brad, Wat erg ! Zo begon het verhaal :::
Gewoon op mijn eerste schooldag in de 2e zat ik gewoon mijn school werk te doen. De bel ging. Iedereen mocht naar huis. Ik belde vaak mijn vriendje, Brad, toen ik thuis kwam. Brad belde niet terug. Ik belde. Zijn voice mail. Ik werd bezorgd, ik ging naar zijn huis toe. Ik belde aan. Zijn moeder, Tanja, deed open. Wat is er ? Vroeg Tanja. Ik ehh.. Waar is Brad ? Vroeg ik. Hij is niet thuis lieverd, kijk zo maar even. Oke zeg ik. Ik ging onderweg naar huis. Heey Selena ! Roept Anne. Hoi Anne, waar is Brad ? Geen idee, probeer morgen maar. Zegt Anne. Ik ging naar huis, Anne kijkt heel misterieus.Ik achtervolg haar. En ik ging achter haar aan. Zachtjes, langzaam... Even later ging ze naar haar tuin. Brad ! Ik zie hem, ik wist het wel ! Dacht ik. Ik wou Brad roepen maar ... het was te laat... Ik ... Ik ... ik heb gefaald ! Zeg ik zachtjes. Ik kijk nog snel even naar Brad en ik zie ... Ik huil. Brad is dood ! Anne loopt weg en ik ren de tuin in. Brad, Brad ! roep ik. Hij is opgehangen aan een boom ! Maar, Brad alsjeblieft ik kan niet verder leven zonder jou ! Ik fluister in zijn oor : wacht nog even, hou vol ! Ik loop naar Anne toe. Anne, Anne, wat heb je gedaan ? Waarom ? Anne geeft geen antwoord. Anne ! Ik duw haar even. Ga weg ! Antwoord ze. Nee, wat heb je gedaan ! Zeg ik huilend. Ik heb niks gedaan. Zegt Anne met een grijns terwijl ze zich omdraait. Ik ? Nee nee Selena dom kind ! Wat ? Maar Anne ... Nee hou je mond ! Onderbreekt Anne haar. Ik heb dat niet gedaan stommerd. O, ja echt ? Wie dan wel ? Brad zou nooit zelfmoord plegen toch ! Dit is jou tuin ! Zeg ik. Nee, nee, Selena, dat heb ik niet gedaan en Brad ook niet. Ik weet wel wie hoor, Selena, wees niet bang ! Zegt Anne. Jij hebt het gedaan. Nee hoor ik heb niks gedaan. Zeg ik. Anne rent achter me aan. Ga weg rot kind ! roep ik. Kom hier ! Je wilt dood gaan ! Nee dat wil ik helemaal niet ! Zeg ik. Anne duwt me tegen de spiegel. Heel lang. En ik had veel bloed. Uit me wangen en me oog. Anne... Volgende dag lig ik in het zieken huis. Ik werd geopereerd. W... Waar ben ik ? In het ziekenhuis, je mag straks naar huis. Anne komt. Sorry, Selena, het was echt niet met opzet. De dokter gaat weg. Anne en ik alleen. Anne pakt mijn hulp uit mijn hand. ( zon ding waar je op klikt als je je dokter wilt roepen ) Ze pakt een naald en prikt in mijn bloed loper. Mijn bloed overstroomt. De dokter pakt Anne en helpt me snel. Anne moest naar het politie bureau. Ik ben thuis. Ik ren snel naar het kerkhof. Ik zet een bos bloemen bij het graf van Brad. Ik huil.


Nog al triest maar ik neem nooit meer een ander vriendje ! Hij was dierbaar voor mij en als ik een wens mocht doen zou ik wensen dat hij nog een kans had om te leven, wel vijftien zijn.

Aantal keer bekeken: 2715
Waardering: 5.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online