Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Anne zat alleen thuis.

U leest om dit moment het verhaal Anne zat alleen thuis gepost door houvanjou. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: houvanjou
Gepost op: 2010-9-7

Verhaal:

Anne zat alleen thuis


Anne moest een avond oppassen op der kleine zusje && broertjes.
Anne’s ouders gingen om 7 uur weg en zouden rond half 11 terug zijn.
Anne liep naar boven om der zusje && broertje in bed te doen.
Daarna ging Anne op der laptop om met der leuke buurjongen (Dion) nog even te praten over de kermis van afgelopen vrijdag.
Jammer genoeg was Dion niet online en ging ze maar met Melanie praten.
Ineens ging de telefoon. Anne nam op “met Anne”. Het was stil.
Het zal weer een grap van iemand zijn. Na 10 min. gaat de telefoon weer.
weer zegt ze “met Anne”. Anne hoort gerittsel aan de telefoon.
Iemand begint er te praten. Ga uit je huis NNNUUUU! Of ik doe jou of iemand anders wat aan!!!!!!!!
Anne hangt gelijk op. Ze gaat op de bank zitten en denkt na.
Anne is niet echt bang maar vind het toch raar. Ze denkt er niet veder over na. En gaat haar favorieten tv progamma kijken. De teletubbies.
Anne zong gezellig mee het liedjes. De telefoon ging weer. Ze nam op.
De stem zei weer het zelfde. Maar nu heel bedreigend. En het leek of ze het geluid ergens van dan hoorde komen. Nu vond ze het toch een beetje eng.
En belde ze de politie. Van de politie moest ze opnemen want dan kon de politie horen waar het van dan kwam. Ze zat op de bank met de telefoon in der handen. De telefoon ging ze nam op. De man zei je kan beter je huis uit gaan want… En de laan werd verbroken. De politie belde Anne op. Ga je huis maar uit wat het telefoontje kwam van boven uit je eigen huis! Wij komen er zo snel mogelijk aan. Anne stond buiten de politie kwam er aan. voor der eigen voor deur. Ineens ging de deur open. Het enigste wat ze nog zag was een man. “Ja had je maar gelijk naar buiten moeten gaan…”

De dag daarna in de krant:

Politie zoekt getuigen over de moord van Anne, Tom,Eva & Rop.
Wat de politie denkt over de zaak:
Dat het meisje eerst der broertjes en zusjes heeft vermoord.
Daarna wist ze uit angst niet wat ze had gedaan.
En heeft ze zich zelf doodgestoken met 22 mes stekken.
Waarom wij dit denken?
Ze had der hand aan het mes vast.


Aantal keer bekeken: 4062
Waardering: 5.40 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online