Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ans de receptioniste.

U leest om dit moment het verhaal Ans de receptioniste gepost door John. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: John
Gepost op: 2008-1-16

Verhaal:

Ans de receptioniste
Ans van de receptie

Ik kende haar nog niet zo lang, want ze werkt pas een jaartje op hetzelfde bedrijf als ik. En aangezien ze redelijk ver van mijn werkplaats zit en ik bij binnenkomst of als ik naar huis ga niet langs de receptie kom, zie ik haar af en toe in de kantine of bij een borreluurtje. Ze is denk ik midden veertig en dus maar een paar jaar ouder dan ik. Maar beide zien we er nog vrij jong uit voor de leeftijd. De gesprekken die we voerden waren vrij oppervlakkig, maar wel vriendelijk.

Toen ik op een zaterdagmorgen in de supermarkt wat boodschappen af stond te rekenen, zag ik ineens dat ze vlak voor me in de rij bij de kassa stond. Er stond een vrij forse dame tussen ons in, hetgeen de reden is dat ik haar niet gelijk zag. Misschien ook we vanwege het feit dat ze nu geheel anders gekleed was als in het standaard receptie-pakje waarin ik haar anders zie. Ze droeg nu een strakke spijkerbroek, en een mooi wit blousje. Ze had haar haren opgestoken waardoor ze groter leek dan anders. En ze droeg een modern brilletje waardoor ze iets schooljuffrouw-achtigs eruit zag. De pumps maakten haar outfit als geheel mooi af.

Toen mijn boodschappen afgerekend waren, was Ans net klaar met het inpakken van haar boodschappen en liep naar de uitgang. Daar liep ze naar de pinautomaat en inmiddels had ik mijn spullen ook in mijn boodschappentas gedaan en liep ook naar de uitgang. Ze pakte net het geld uit de automaat toen ik grappend tegen haar zei: „Je laat toch nog wel wat voor mij erin zetten, Ans?“. Ze keek op en lachte me toe. „Ik heb niet zoveel nodig hoor“. Ik hoefde niet te pinnen en we liepen samen naar buiten. „Woon je hier ook in de buurt“, vroeg ze me. „Al jaren, en het bevalt steeds beter“, antwoordde ik haar. Ze vertelde me haast verlegen dat ze pas 3 weken terug een appartement betrokken had in één van de torenflats. „Het uitzicht is er erg mooi en tot nu toe bevalt het me wel“. Toen ze me dat vertelde kwam er spontaan in me op dat ik daar wel benieuwd naar was. „Kom maar eens kijken, morgen ben ik thuis“. Ik vertelde haar dat ik `s morgens moest voetballen, maar dat ik zondagmiddag waarschijnlijk wel kon. Ze gaf me haar adres en we namen afscheid. Ik keek haar nog even na en het liet me niet onberoerd haar zo te zien lopen met haar welgevormde kontje in die strakke spijkerbroek. Omdat ik haast zeker wist dat ik bij haar op bezoek zou gaan, liep ik nog even bij de slijterij naar binnen om een flesje rode wijn te kopen.

`s Avonds moest ik toch vaak denken aan haar uitnodiging. Zou ze alleen wonen of niet. Ik had er niet op gelet of ze een trouwring droeg, al kon ik me haast niet voorstellen dat ze geen partner heeft, ze was immers best knap. Misschien was ze gescheiden of had ze een man die vaak op reis was. Maar goed, de volgende dag zou ik meer weten. Ook later in bed flitste steeds de ontmoeting van morgen door me heen, maar ik viel toch nog vrij snel in slaap.

De volgende morgen was het voetballen een lekker potje, na lange tijd weer eens gewonnen en ook nog gescoord. „Nu straks ook nog scoren“, dacht ik en ik liet me de biertjes in de kantine goed smaken. Daarna snel naar huis nogmaals douchen om de rooklucht kwijt te raken en rond drie uur stapte ik op mijn fiets om 10 minuten later bij haar aan te bellen. Het duurde even voor ik haar stem hoorde en ze liet me via de intercom weten dat ik de lift naar de 5e moest nemen. En even later stond ik best wel gespannen voor haar deur. Ik hoorde dat ze een lekker muziekje op had staan van latijns-amerikaanse origine en daar zag ik Ans aan komen lopen. Ze deed de deur open en begroette me hartelijk. „Kom binnen Eric, hier woon ik dus“, zei ze. Ik hing mijn jas op en liep haar achterna de woonkamer in. „Je heb inderdaad niet gelogen, je hebt een prachtig uitzicht“. „Ik ben er ook erg blij mee“, zei ze. „Wil je koffie?“, vroeg ze en ik knikte haar toe. Nu viel me pas op dat ze er erg lekker uitzag. Heel gewoontjes gekleed, beetje klassiek zelfs, maar wel met style. Toen ze terugkwam uit haar keuken stond ik voor het raam en ik kon net mijn eigen huis niet zien. „Bevalt het je?“, vroeg ze. „Ja, je bent erg mooi“, zei ik. Ik lachte naar haar en ze kleurde iets om haastig te zeggen “het uitzicht, bedoel ik“. „Oh, dat ook ja“, zei ik. Ze zette de koffie neer en ging op de bank zitten. „Leuk dat je gekomen bent. Heb je lekker gesport vanmorgen“. Ik was inmiddels ook op de bank gaan zitten en zei haar dat ik zo’n uitnodiging natuurlijk niet liet schieten. En ja, ik had ook lekker gesport. We keuvelden wat over het werk en toen vroeg ze of ik de rest van haar appartement ook wou zien. Uiteraard was ik wel nieuwsgierig naar de rest van haar woning en ik wachtte even tot zei opstond. Zo kon ik haar kontje nog even stiekem bewonderen. Toen ze voor me liep genoot ik van haar wiegende heupen en haar welgevormde kontje.

De keuken was mooi, de computerkamer annex waskamer ook aardig, de badkamer keurig met een mooi bad en tenslotte liepen we de slaapkamer in. En toen zag ik toch wel iets wat ik niet verwachtte: Het was er donker omdat de gordijnen dicht waren, maar in elke hoek brandde een sfeerlichtje, er hingen sensuele schilderijen aan de muur, twee wanden waren fel rood en een groot tweepersoonsbed in het midden. En toen zag ik handboeien aan het hoofdeinde tussen de kussens liggen. „Verbaasd?“, vroeg ze. „Euh, nee, euh, nou ja, toch wel“, zei ik. Dit had ik toch niet verwacht en voordat ik nog wat kon zeggen, duwde ze mij achteruit tegen de muur en zei „En nu geen praatjes meer, hier ben ik de baas“. Ik liet gelaten over me heen komen wat er te gebeuren stond. Ze deed de deur dicht en deed nog een lampje uit. „Ga liggen en doe je ogen dicht“, beval ze me. Ik was weer iets rustiger geworden en deed wat ze me zei. Ze rommelde wat in een kastje en ik voelde dat ze me een blinddoek voor deed. „Zo, dat maakt het wat spannender“, zei ze hees. Zo te horen was ook zij wel gespannen. „Ans“, zei ik, „Wat ga je met me doen?“. „Dat merk je wel, maak je maar geen zorgen“, zei ze. Ze deed de knoopjes van mijn hemd open en trok die uit, Daarna trok ze mijn t-shirt uit en pakte ze de handboeien om mijn handen vast te ketenen aan bed. En vervolgens moesten mijn spijkerbroek en onderbroek er ook aan geloven. Toen hoorde ik dat ze haar kleren waarschijnlijk ook uit deed.

Ik wilde haar net vragen of ze er gezellig bij kwam liggen, toen ze in een flits bovenop me kwam en gelijk met haar kutje boven mijn mond zat, zodat ik niet eens wat kon zeggen. „ik zou graag willen dat je je mond nu even niet voor praten gebruikt. Laat maar eens zien wat je in je mars hebt“, liet ze me fijntjes weten. Wat een ommekeer, maar wel erg lekker. Haar kutje was al drijfnat, en ik merkte dat ze lekker geschoren was. Ik duwde mijn tong zo ver mogelijk naar binnen en bewerkte vervolgens haar kittelaar. Dat liet haar niet onberoerd aan haar reaktie te horen. „Oh, ja. Ga zo door“, kreunde ze. Ik deed nog een schepje er bovenop en likte haar als een bezetene. Mijn pik was inmiddels ook op oorlogssterkte. Die moest nog even wachten op wat er te komen stond. Ans begon nu wild met haar kutje over mijn mond te rijden en even later kwam ze schokkend klaar. Er kwam veel kutsap vrij en gretig likte ik alles uit haar natte kutje. „Dat smaakt beter dan koffie“, grapte ik, maar ze reageerde er niet op. Ze draaide zich om en begon aan mijn pik te likken. Die was nog steeds keihard en uiteraard was dit een fijne verrassing. Ze likte langzaam van de eikel naar beneden en nam vervolgens een bal in haar mond en zoog er flink aan. Dat was een sensationeel gevoel. Vervolgens pakte ze de ander bal in haar mond en pakte de stijve lul in haar hand. Met haar duim ging ze speels over het pisgleufje en dat was zalig. Na de balbehandeling, nam ze de eikel in haar mond. Vervolgens ging ze weer met haar kutje richting mijn mond en gretig likte ik weer aan haar schaamlippen. Ze begon het tempo op te voeren en pijpte me heerlijk. Af en toe trok ze me even af en nam dan mijn pik weer in haar mond. Het duurde niet lang meer dat ik ging komen, zo lekker pijpte ze mij. Ik begon harder te hijgen en blijkbaar merkte ze dat ik op springen stond, want ze versnelde het tempo. Even later spoot ik haar mondje vol met dikke slierten zaad. Ze bleef echter doorzuigen en ik likte ook nog steeds aan haar klitje. En even later voelde ik haar weer boven op mijn mond komen, ook nu weer lekker sappig. Ze draaide zich om en gaf me een tongzoen. Omdat ze mijn zaad nog niet doorgeslikt had, speelden we er nu mee. Een vreemde gewaarwording, maar het wond mij wel op. Na een lange cumswap, slikten we allebei een deel door.

Ans liep de slaapkamer uit en ik hoorde haar wat in de keuken pakken uit een kastje. Even later kwam ze terug. „Kaarsen brengen wat meer sfeer“, zei ze en ik hoorde een aansteker klikken. Ze kroop weer bovenop me deze keer op mijn buik. Vervolgens verstijfde ik omdat ik iets pijnlijks aan mijn tepel voelde. Toen realiseerde ik me dat Ans heet kaarsenvet op mijn tepel liet druppelen. En voordat ik wat kon zeggen was mijn andere tepel ook gedompeld met kaarsenvet. Eerst was het pijnlijk, maar het kan ook de schrik geweest zijn. „Wat is er?“, vroeg ze me. „Niks, ik verwachtte alleen geen kaarsen in het spel“, zei ik. „Vind je het lekker, of moet ik stoppen?“, vroeg ze lachend. „Jij bent de baas“, zei ik „dus ga gerust je gang“. En ze ging dus nog even door, en het wond me wel op dat deze Ans dergelijke spelletjes had. „Hier heb ik al langer van gedroomd“, zei ze “maar had niet verwacht dat jij mijn speeltje zou worden. Ze stopte en vervolgens voelde ik dat ze mijn pik achtjes begon te melken. „Eens even kijken of deze nog zin heeft in een warme vochtige ruimte“. Ze hoefde niet lang te spelen en mijn pik stond alweer fier overeind. Ze kroop wat naar achteren en pakte mijn pik stevig vast. Vervolgens liet ze zich helemaal over mijn pik heenzakken, mijn pik zat er lekker diep in. „Hmmm, die past lekker“, zei ze en begon me tergend langzaam te berijden. Het was een zalig kutje, niet te strak en niet te wijd en lekker nat. „Hoe vind je dit, Erik?“ vroeg ze. „Heerlijk, je weet precies wat een man nodig heeft“. „Je hebt een lekkere pik, ga je me zo lekker in me spuiten?“, vroeg ze geil aan me. „Als je zo doorgaat wel“, bracht ik uit. Wat een lekker ding was die Ans. Ze begon het tempo wat op te voeren en het was een heerlijk gevoel. Ik voelde mijn orgasme alweer opkomen en ook Ans begon zwaarder te ademen en te kreunen. „Ooh, ja“, zei ze, „dit is lekker. Hmmm, neuk me met die geile staaf van je“. Maar ik hoefde weinig te doen, ze bereed me als een paard. Ze bleef wild op mij rijden en evenlater bereikte zij haar orgasme en ik voelde haar kutje krampachtig om mijn pik spannen. „Ga nog even door“, smeekte ik, want ik kwam ook bijna. Dat deed ze en een paar tel later spoot ik weer een straal zaad in haar, maar deze keer in haar natte geile kutje. Toen liet ze zich op me vallen en kuste me passioneel. Ze ontdeed me van de blinddoek en keek me aan met haar zwoele blik. „Ik hoop dat je er net zo van genoten hebt als ik“, zei ze en uiteraard beantwoorde ik dat met een volmondig ja. „Laten we douchen“ zei ze. „Als je mijn handen bevrijdt, zal dat wel lukken“, zei ik en ze maakte de handboeien snel los. „Was het pijnlijk?“, vroeg ze en ik zei dat ik wel een beetje stijf was om die tijd in dezelfde houding te liggen. „Ik heb zelf graag de regie in eigen handen“, zei ze, „dat maakt me veel geiler“.

In de badkamer aangekomen begon ze me weer heftig te zoenen en eindelijk kon ik mijn handen op haar lekker borsten leggen. Haar tepels waren al hard geworden en ik begon ze lekker te kneden. „Kom“, zei ze “we gaan onder de douche verder“. Ze draaide de kraan open en ze pakte een washandje en begon mij heerlijk in te zepen. Dat was erg lekker, vooral toen ze mijn pik onder handen nam. „Hij groeit alweer“, zei ze en speelde met mijn ballen. Toen nam ze mijn ingezeepte pik in haar mond en begon weer te pijpen. Na een minuutje was mijn pik weer keihard, maar ze stopt ermee. „Nu jij“, zei ze. Ik zeepte haar ook in en uiteraard werden haar borsten uitvoerig ingezeept. Daarna haar buik, haar billen en vervolgens haar kutje. „Lekker, zo’n kaal kutje“, zei ik. Ik ging verder met inzepen en toen ik klaar was ging ik achter haar staan. Ze voelde mijn pik in haar bilnaad en begon iets op en neer te bewegen. Ik pakte haar borsten beet en even later leidde ik mijn pik naar haar geile kontje. „Ik wil je nu in je kontje nemen“, zei ik. „Ok, maar doe het wel voorzichtig“, zei ze. Ik drukte zachtjes mijn paal tegen haar sterretje en een klein stukje van mijn eikel drong naar binnen. Ans kreunde zachtjes. “Doe de waterstraal er even op“, zei ze. Ik volgde haar instruktie op en ik duwde iets verder mijn pik naar binnen. Vervolgens weer iets naar buiten en opnieuw naar binnen. „Gaat het“, vroeg ik en ze knikte. „Ja, jij bent de eerste die mij anaal ontmaagd, maar het is lekker als je het zo doet“. Ik ging langzaam in en uit en na een keer of tien verhoogde ik het tempo wat. Met mijn linkerhand had ik haar heup vast en met mijn rechter zocht ik haar kutje. Ik vond haar klitje en Ans kreunde nu van genot. „Ohh, jaa“, zei ze. „Dat is lekker, ga door“. Ik begon steeds sneller te stoten en ook steeds iets dieper. Ik zorgde ervoor dat ik met mijn rechterhand haar klitje goed bewerkte, zodat ze weer botergeil werd. „Mmmm, neuk me in m’n kont, jaaa, ga door“, zei ze. „Ohhh, jaa, neukl me, neuk me“. Ik stootte nu lekker hard in haar kont en ik voelde dat ik zo weer ging komen. „Ja, ik kommmmmm“, riep ze uit en gelijkertijd spoot ik mijn zaad in haar, deze keer weer in een ander gaatje. „Jezus, wat is dit lekker“, kreunde ze en ze klampte zich aan mij vast. „Dit moeten we vaker doen, geile kantoorklerk“, zei ze. „Wat jij wil“, zei ik en ik kuste haar vol op de mond. We douchten ons verder en droogden elkaar af.

Uitgeput kwamen we in de kamer en zakten op de bank. We dronken en wijntje en kusten elkaar weer passioneel. Dit was vermoeiender dan voetballen, maar 10 keer zo lekker. Zij vroeg of ik bleef eten, maar ik gaf aan dat ik nog een verjaardag had waar ook eten bij was. We praatten en kusten nog wat en even later namen we afscheid. „Volgend weekend weer?“, vroeg ze, „Je kan dan blijven slapen als je wil“. Ik lachtte en zei „misschien kom ik je morgen op het werk wel even opzoeken“. Ze kleurde en zei „Doe dat maar liever niet ... “. Ik kuste haar nog eens en ik zweefde naar huis. „Wat een zondag“. Mijn leven was sinds deze dag niet meer hetzelfde, ik voelde me de koning te rijk.




Aantal keer bekeken: 33155
Waardering: 7.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online