Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Avatar, Neytiri & jake deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Avatar, Neytiri & jake deel 1 gepost door Ane. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Ane
Gepost op: 2010-3-22

Verhaal:

Avatar, Neytiri & jake deel 1
hoe avatar verder moet gaan,
!Avatar is niet van mij, dit is een aangepaste versie van hoe ik het voor me zie!

ik opende mijn ogen en keek recht in het mooie gezicht van Neytiri. ze glimlachte naar me en ik plaatste mijn hand op haar wang.
'ik zie je', fluisterde ik.
'ik zie je', her haalde ze. ze lachte.
ik stond rustig op. Neytiri pakte mijn hand. samen keken we het volk in. Eywa had ons op tijd geholpen. veel verlies hadden we niet geleden. maar toch, er waren minder mensen. iedereen juichtte toen ik rechtop stond. neytiri glimlachte en juichte mee.
mo'at kalmeerde de menigte.
'Jake', zei ze met haar accent. 'je hebt ons geholpen in de tijd van grote nood, maar je hebt ons ook bedrogen'
mo'at's stem trilde, en nu pas zag ik het effect van de oorlog op mo'at. haar wangen waren ingevallen, haar schouders gebogen, wallen onder haar ogen en ze stond niet vast op haar benen.
'moeder', neytiri's stem was hoog en ze keek boos naar mo'at. mo'at lette er niet op.
'door jou zijn vele gedood, maar ook vele gered. ik kan dit niet door de vingers zien neytiri'
'maar moeder..'
'neytiri', schreeuwde ze. 'jij bent net zo meedeplichtig. jij bent zijn partner. nu wees stil'
neytiri boog haar hoofd en flusiterde 'ja moeder'
'volk, luister naar mij', zei ze.
'Jake sully en Neytiri, zijn schuldig van dit, zij hebben ons bedrogen maar toch weer geholpen in grote nood, zien wij dit door de vingers? laten wij ze vrij? of vinden wij een andere straf?'
'als het volk nu niets zegt ben je vrij, ga nergens tegen in, dat wordt je dood', fluisterde Neytiri. haar grip op mijn hand verstevigde. ik trok haar iets dichterbij.
'wat wordt er gedaan met Neytiri?', vroeg Mo'at het volk.
niemand zei iets.
'neytiri, volgens het volk ben jij vrij', neytiri's spieren ontspande.
'wat wordt er gedaan met JakeSully?', vroeg mo'at.
niemand zei iets voor een lange tijd. toen stond er iemand op.
'dood hem', zei de vrouw die op gestaan was. haar ogen waren rood van het huilen. de oorlog had veel effect op haar gehad. ze was mager, heel mager. haar huid was dof en haar haar was op sommige plaatsen weg.
neytiri liet een geschrokken schreeuw horen en mo'at's mond viel open. dit wad nog niet vaak voor gekomen....


Aantal keer bekeken: 2179
Waardering: 7.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online