Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Avontuur in de sauna.

U leest om dit moment het verhaal Avontuur in de sauna gepost door Fuhrst. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Fuhrst
Gepost op: 2006-12-30

Verhaal:

Avontuur in de sauna
Avontuur in de sauna

Het was een drukke dag geweest op het werk en thuis. Maar morgen en overmorgen had ik vrij, en daarna was het weekend. Om ontspannen deze vier dagen tegemoet te gaan had ik zin in een sauna. Gelukkig is de sauna aan het eind van mijn straat, waardoor de drempel om er heen te gaan laag is. Goed gehumeurd trok ik de deur achter me dicht. Op deze oktoberdag was het al vroeg donker geworden. De hemel was half bewolkt en een bijna volle maan scheen tussen de bewolking door.

In de sauna aangekomen kleedde ik me uit, stopte mijn kleren in een kluisje en sloeg mijn handdoek om mijn lende. Even later zat ik de sauna, er waren niet al te veel mensen. Ik zag drie mensen in het zwembad, er zaten wat mensen bij het voetenbadje en hier in de sauna-cabine zaten ook nog eens vier mensen, vijf met mij meegeteld. Maar het was pas half negen en de sauna is tot middernacht open.

Na een aantal minuten goed gezweet te hebben, stapte ik uit de cabine, hing mijn handdoek aan een haakje, en liep het zwembad in, en zwom van binnen naar buiten.

Om een uur of negen zag ik twee vrouwen binnenkomen, giechelend van binnenpretjes.

Verder besteedde ik geen aandacht aan ze. Toen ik na ongeveer een half uur “hangen� in het zwembad, en bubbelen in het buiten-bubbelbad lekker in een hangstoel ging relaxen, hoorde ik die twee schateren van het lachen in het binnen-bubbelbad, buiten mijn zicht.

Aangezien ik wel wat zin had in lachen, liep ik er heen en ging er bij zitten. Ze zaten daar met twee andere mannen te geinen. De jongste van de vrouwen begon al snel sexueel getinte grapjes te maken. Ze hing op haar rug, met haar billen tegen de rand van het bubbelbad aan, en ze zei dat ze de waterstraal op het gaatje van voren lekker vond, maar ook van achter, en dat ze het jammer vond dat het niet allebei tegelijk kon. En dit terwijl ze ons, de drie mannen met zaadvragende ogen aankeek. De andere vrouw, die wat ouder was, bleek al snel haar “tweede� moeder te zijn. Ze liet haar dochter lekker begaan, en volgens mij had ze zelf ook wel trek in een beurt.

Na het bubbelen, liep de jongste naar de douches. Ze pakte scrubzout en begon zich te scrubben. Ik was achter haar aangelopen. Gezien haar eerder opmerkingen in het bubbelbad, maakte ik de opmerking, dat scrubben lekker was, maar dat het altijd jammer is dat je niet je eigen rug kan doen, en ik bood aan haar rug te scrubben. Ze stemde hier mee in. Ik pakte een flinke hand scrubzout en begon haar rug te scrubben, van haar schouders naar beneden. Haar roomwitte huid, voelde lekker zacht aan. Ze was een ietsje gezet, maar dat kon ze prima hebben. Mijn pik stond behoorlijk stijf, iets was mij anders in de sauna nooit overkomt. Bij haar onderrug aangekomen, twijfelde ik even, maar gaf mijn geilheid voorrang. Met beide handen scrubte en masseerde ik haar bleke en mooie ronde billen. Ze protesteerde niet, ze ging zelfs iets voorover staan, zodat ik makkelijker in alle plooitjes kon komen. Het scrubzout was inmiddels op, maar een lekkere massage kon ook geen kwaad. Na haar billen begon ik aan haar benen, waarvoor ik op een knie ging zitten. Ze speidde haar benen wat, waardoor ik een blik kreeg op haar kutje. Ik zag dat haar grote schaamlippen wat openstonden, en haar kleine schaamlippen wat uitstaken en mooi rood waren.

Na de (scrub)massage pakte zij een handvol scrubzout en draaide mij om. Ze begon nu mijn rug te scrubben. Snel daalde ze af naar mijn billen. Bijna automatisch zette ik mijn voeten wat uit elkaar. Ik voelde haar hand tussen mijn bilspleet komen, en voelde haar vingers mijn zak beroeren. Plots gleed haar hand even om mijn heup heen en pakte mijn pik vast. Ze maakte een snelle trek beweging, en liet hem toen weer los.

Ze pakte mijn hand vast en trok me bijna mee naar buiten. In het buitenbubbelbad zat haar moeder. Uit de blik in haar ogen kon ik opmaken dat ze wist wat er ongeveer gebeurd was en wat er ging komen.

De eerste paar minuten in het bubbelbad gebeurde er niets anders dan dat er normaal in het bubbelbad gebeurd, gewoon wat kletsen. Ik had ondertussen gevraagd hoe ze heetten. De jongste haar naam was Bianca, een goede naam voor een blonde hollandse iets gezette jonge vrouw. Haar moeder heette Ingrid. Bianca haar volle borsten deinsde door de bubbels wat op en neer. Het viel me nu pas op dat ze een tongpiercing had. Ik vroeg haar of het gerucht rond tongpiercings eigenlijk klopte. Ze glimlachte en vroeg over welk gerucht ik het had. Ik zei het gerucht dat door een tongpiercing, bepaalde handelingen lekkerder zouden aanvoelen. Een snelle twinkeling, inzoverre je dat kon zien in het schaarse licht, ging over haar ogen. Ze zei dat zij dat zelf nog nooit zelf had mogen ondervinden... Hierna brak ze dit onderwerp af, en ze vroeg of ik haar rug en schouders nog wat wilde masseren. Om dit goed te kunnen doen kroop ik achter haar, met mijn benen langs haar heen. Ze schoof iets naar voren, zodat ik er tussenpaste. Mijn wederom stijve pik prikte in haar rug. Maar bleef verborgen onder de bubbels. Ik begon haar nek en rug te masseren. Met mijn neus in haar haar rook ik haar geur. Ik voelde plots dat ze haar arm bewoog. Een seconde later voelde ik haar hand, achter haar rug, mijn pik vast pakken. Ze bewoog haar hand op en neer. Dit voelde verukkelijk. Ik bleef met mijn linker hand haar nek wat masseren, maar met mijn rechterhand, gleed ik langs haar arm omlaag. Ik streelde de zijkant van haar borst, en gleed verder naar beneden. Haar zachte ietwat mollige buikje bewoog langzaam door het bubbelende water. Vanaf haar buik gleed mijn hand nog wat lager naar haar kutje. Ik had onder de douche al gezien dat ze mooi kaal geschoren was. Ze had een lekker gladde venusheuvel. Met mijn vingers beroerde ik haar kutlipjes. Ze reageerde met een zachte kreun. Mijn arm was net niet langgenoeg om haar vagina te bereiken, dus het bleef bij het strelen van haar kleine schaamlipjes en haar clitoris.

Na een paar minuutjes draaide ze haar hoofd een kwartslag om en fluisterde in mijn oor “Sex, no love�, en vroeg daarna of ik meewilde naar de “darkroom�. Ze wees op een achteraf gelegen stukje van de tuin, uit het zicht van het personeel van de sauna. Dit was een echte fatsoenlijke sauna en geen sex sauna, dus ik wist niet wat voor sanctie er op zou staan als ze ons zouden betrappen. Ik was ondertussen zo geil, dat ik geen enkel aanbod van haar uit de weg zou slaan. Ik beantwoorde haar vraag met een hoofdknik. Weer verscheen even die geile twinkeling in haar ogen.

Samen stapten we uit het bubbelbad, ondertussen glimlachte ze naar haar moeder, alsof ze een troffee aan de haak had geslagen. Ingrid, haar moeder, knipoogte naar mij met een blik van veel plezier. Bianca greep snel haar handdoek van een stoel, en samen liepen we naar de “darkroom�. Dit stukje tuin lag achter een haag, om er te komen moesten we door een klein poortje. Er stonden wat ligstoelen opgesteld, waar zomers saunagasten rustig wat konden lezen en praten. Op deze oktoberavond was het verlaten, en kwam er alleen een vaag schijnsel van een straatlantaarn over het hek heen dat de tuin scheidde van de straat.

Biana leidde mij naar een ligstoel in het donkerste hoekje van de tuin. Ik zag alleen nog maar een schim van haar lichaam. Ze legde haar handoek op de ligstoel en ging er zijdelings op zitten. Ik ging naast haar zitten en met mijn handen gleed ik over haar rug en over haar borsten. Ze strekte haar nek wat zodat ik overal goed bij kon. Ik boog mijn hoofd voorover, en nam een van haar tepels in mijn mond. Haar tepel was lekker warm en stond stijf naar voren. Met mijn tong voelde ik de groefjes van haar tepel.

Mijn hand bewoog zich ondertussen van haar borsten, over haar lekkere zachte buikje naar beneden. Ze spreidde haar benen al, voordat ik haar navel gepasseerd was. Ik gleed door en begon haar kutje lekker te masseren, met mijn vingers duwde ik haar schaamlipjes uitelkaar en betaste haar zeer natte vagina. Zonder enige moeite duwde ik twee vingers bij haar naar binnen. Ik hoorde haar licht kreunen. Met een lekker ritme bewoog ik mijn vingers in en uit haar. Ik haalde mijn mond van haar tepel, en boog dieper door tot mijn haar haar dijbeen raakte. Ik rook haar geur. Ik haalde mijn vinger uit haar spleetje, en stak ze in mijn mond. Haar kutgeil smaakte lekker ziltig. Ik kon het nu niet meer laten. Ik stapte van de ligstoel af, ging voor haar hurken, duwde haar benen verder uit elkaar, en begroef mijn gezicht in haar kruis. Mijn tong ging heen en weer tussen haar schaamlipjes, en beroerde haar clitoris. Zo nu en dan, stak ik mijn tong diep ik haar vagina. Ik voelde hoe ze haar rug af en toe aanspande, en zacht grommend kreunde. Mijn pik knapte bijna van geilheid.

Met een zachte duw gaf ik haar te kennen dat ze achterover moest gaan liggen, nu kon ik met mijn hand ook bij haar bilspleet komen, terwijl ik haar befde. Ik liet mijn vingers tussen haar bilspleet glijden en met mijn duim maakte ik kleine cirkelbewegingen rond en over haar sterretje. Ik bracht toen mijn beide handen onder haar billen, en tilde haar een klein beetje op. Met mijn tong gleed ik van haar vagina, naar haar aarsje. Ik hoopte dat ik mijn pik daar staks ook lekker in mocht laten glijden. Na een paar keer mijn tong te hebben rondgedraaid, en plagerig hem er proberen in te duwen, bewoog ik mijn tong terug naar haar vagina. Ik zette ondertussen mijn wijsvinger van mijn rechterhand tegen haar sterretje aan, en duwde zacht. Ik voelde hoe haar kontje zich opende en had eerst een beetje tegenstand, maar al snel verdween mijn halve vinger in haar kontje. Aan haar heupen voelde ik dat ze aan het kronkelen was van plezier, en ik hoorde kleine grommetjes uit haar mond komen.

Ik stond abrupt op, en pakte haar handen vast, ik trok haar omhoog. Ze keek mij aan, en zei dat ik nu ging ondervinden of het gerucht over tongpiercings waar was. Ze pakte mijn pik vast en trok hem naar haar gezicht toe. Ik voelde hoe haar tong over het pisgaatje van mijn eikel bewoog. Ze bewoog haar tong in steeds grotere cirkels over mijn eikel heel, tot ze hem in haar mond nam. Ik voelde hoe haar tongpiercing over mijn eikelrand heen bewoog. Ik ben besneden, dus ik voelde het extra goed. Ik kon het niet laten om zachte te kreunen, en mijn handen op haar hoofd te leggen. Zachtjes duwde ik haar hoofd naar mijn heupen toe, ze liep me begaan, en nam mijn pik bijna in zijn geheel in haar mond. Met haar tong draaide ze in halve cirkels aan de onderkant van mijn pik heen en weer. Haar piercing voelde heerlijk. Ze bewoog nu haar hoofd naar achter en naar voren. Met haar hand hield ze de basis van mijn pik vast, ze zoog ook nu en dan een vacuum aan de binnenkant van haar mond. Ik voelde dat dit niet de eerste keer was dat ze een man pijpte.

Plots besloot ze dat het tijd was voor actie. Ze liet mijn pik uit haar mond glijden, draaide een kwartslag, en ging languit op de ligstoel liggen. Ze trok haar benen wat op, en zette haar voeten aan tegen de zijkant van de stoel aan, met haar hand, pakte ze mijn pik en trok me op de stoel. Dit liet ik mij geen twee keer zeggen, ik knielde op de stoel, en bracht mijn pik naar haar kutje toe. Weer fluisterde ze zacht “Sex, no love�. Mijn pik gleed zonder moeite in haar, ik zette mijn handen tussen haar armen, en haar borsten, en begon haar te neuken. Ik keek haar aan, inzoverre de duisternis dat toeliet, en ik lachte naar haar. Ze glimlachte terug. Ik stootte dan weer hard, dan weer zacht in haar. Ik voelde mijn eikel, soms tegen haar baarmoederrand aanstoten. Ik stopte plots, omdat ik voelde dat ik bijna ging komen. Ze moest dit ook gevoeld of gemerkt hebben, wat ze fluisterde dat ik gewoon lekker mocht komen. Ik hervatte mijn tempo, voerde dit op, en spande al mijn spieren toen ik klaarkwam. Ik voelde mijn sperma in het binnenste van haar buikje spuiten. Toen ik weer een beetje bij zinnen was gekomen van de euforie die het orgasme mij gebracht had, kon ik het niet laten mijn hoofd naar haar hoofd te brengen, en mijn mond op haar mond te planten, en mijn tong bij haar naar binnen te duwen. Ze vond dit blijkbaar niet erg, want ze opende haar lippen, en ik voelde haar tong met de piercing rond mijn tong draaien. Af en toe, bewoog ik mijn tong langs de scherpte kantjes van haar tanden. Ik had geen tongzoen meer gegeven sinds mijn middelbare schooltijd, en dat lag al ver achter me. Al de vriendinnen die ik gehad had hielden niet zo van tongen, maar deze dame lustte er volgens mij wel pap van.

Langzaam liet ik mijn pik weer in haar kutje heen en weer bewegen. Hij was na het orgasme ietsje slapper geworden, maar dat kon de pret niet drukken. Ik voelde haar handen op mijn heupen, en ze duwde mij zachtjes uit haar kutje. Ze draaide zich op en ging op haar knieen voor me zitten, met legde haar hoofd op haar armen op de ligstoel. Ik ging iets rechter zitten, pakte mijn lul vast, en masturbeerde een beetje zodat hij weer wat stijver werd, ondertussen streelde ik met mijn andere hand haar kutje en liet mijn duim over haar bruine sterretje draaien. Na een paar seconde stond mijn pik weer fier overeind, en duwde ik hem eerst weer even in haar kutje, zo werd hij lekker besmeurd met haar kutgeil. Ik voelde dat ze een hand onder haar hoofd had weggehaald, en dat ze zichzelf wat aan het vingeren was. Mijn pik voelde nu lekker glad aan, ik haalde hem uit haar kutje, en bracht hem in stelling voor haar kontje. Met mijn eikel duwde ik zachtjes tegen haar anus aan. Langzaam gleed hij naar binnen tot mijn eikel er bijna helemaal in zat, en mijn hele pik in een keer in haar kontje gleed. Ik had hier al zovaak over gefantaseerd, maar het nog nooit gedaan. En nu, hier was ik deze geile griet aan het neuken in haar kontje. Ik pakte haar vast in haar lende, en neukte haar in haar kontje alsof mijn leven ervan afhing. Afentoe hoorde ik dat er langs mijn pik wat lucht uit haar darmen ontsnapte. Ik zag in het vage schijnsel dat ze haar hoofd een kwartslag had gedraaid, en ze heerlijk aan het genieten was, van deze anale neukbeurt.

Plots gaf ze me een tik tegen mijn been en wees naar achteren. Daar zag ik dat een andere saunagast tijdens het afkoelen buiten, dit stukje van de tuin was ingelopen. Ik kon niet zien of hij ons zag. Ik vermoedde het haast van wel. De man bleef even staan, en draaide zich toen weer om en liep door de haag heen terug naar de sauna. Bianca fluisterde dat ze het wel spannend vond, en ik eigenlijk ook wel.

Langzaam begon ik mijn pik weer in en uit haar kontgaatje te bewegen. Het voelde heerlijk aan. Bianca fluisterde dat ze bovenop me wilde zitten, en duwde me zachtjes naar achteren. Ze stapte van de ligstoel af, en ik ging op mijn rug op de stoel liggen. Ze knielde naast me, en pakte mijn pik vast, boog haar hoofd, en liet hem in haar mond glijden. Weer voelde ik dat zalige genot van de piercing. Ik wist nu zeker dat het gerucht waar was. Mijn pik stond nu stijver dan ooit te voren. Met haar lippen bewoog ze langs de schacht van mijn pik, af en toe voelde ik heel zacht haar tanden op mijn huid.

Toen ze hem stijf genoeg vond, stapte ze ruggelings over mij heen. Met haar hand bracht ze mijn pik naar haar kontje, en liet hem weer naar binnen glijden. Haar kontje stond nog een beetje open van even daarvoor, dus dat ging nu makkelijk. Ze zette haar handen naast mijn zij en liet zich helemaal over mijn pik heen zakken. Nu bepaalde zij het ritme en ze ging behoorlijk hard en diep. Met mijn handen kneedde ik haar borsten en vingerde ik haar kutje, dat nu trouwens wagewijd open stond en supernat was. Mijn ring- en middelvinger bewoog ik in en uit haar vagina, en mijn duim liet ik lekker over haar clit heen en weer gaan. Ik hoorde haar snel zuchten. Ik voelde dat mijn ballen zich begonnen samen te trekken en zich klaar maakten om hun inhoud diep in haar darmen te spuiten. Ik begon haar nog harder te vingeren, ik propte mijn pink en wijsvinger ook in haar kutje. Na een paar tellen trok ze haar rug recht en voelde haar kutspieren rond mijn vingers aan spannen, en ze kwam met een gesmoorde kreet klaar. Ik voelde haar kutgeil tegen mijn hand aanspatten. Dit vond ik zo geil dat mijn pik het ook niet meer hield. Elke spier in mijn lichaam spande zich opnieuw aan, en ik spoot mijn zaad ik haar darmen.

Na een paar tellen te hebben uitgehijgd, liet ze mijn pik uit haar kontje floepen. Ik pakte haar bij haar heupen vast en trok haar naar achteren, zodat haar kutje boven mijn gezicht kwam. Ik begon haar als een bezettene te beffen. Met mijn hand gaf ik haar zo nu en dan een zachte pets op haar billen. Bianca was me ondertussen aan het aftrekken. Haar kutje was zo nat, dat mijn hele gezicht onder haar geil zat.

Plots vroeg Bianca of ik als afsluitertje een “shower� wilde. Ik antwoordde dat ik dat wel wilde, als ik haar daarna een “golden� mocht geven. Dat zag ze wel zitten. Ze stapte van mij en de ligstoel af, en ging wijdbeens in het gras staan. Ik stond ook op, en plaatste mij achterover onderhaar, halfzittend, halfliggend. Ik zorgde er voor dat mijn gezicht onder haar kutje hing. Ik voelde aan haar benen dat ze wat perstte. Een goude warme pisstraal kletterde er plots over mijn gezicht, haar en bovenlichaam. Ik sloot mijn ogen, en opende mijn mond. Ik liet haar zoute pis in mijn mond lopen en slikte het af en toe door. Ook dit was weer een droom die uitkwam. Zo vaak had ik me afgetrokken bij de gedachte dit te doen, en nu deed ik het. Haar pis smaaktte heerlijk. Na een halve minuut ongeveer was ze leeg gepist, en vielen er alleen nog wat druppels op mijn gezicht. Ik drukte me op, en likte haar kutje en schaamlipjes schoon.

Nu was het mijn beurt. Uit zichzelf ging ze al op haar knieen in het gras zitten. Ik voelde dat ik urine in mijn blaas had, maar ik kon niet direct pissen. Ik perste en plots lukte het. Met een mooie boog liet ik mijn pis op haar gezicht landen. Bianca opende haar mond, en ik richte mijn straal op haar mond. Haar tongpiercing glinsterde wat in deze duisternis, dus dat was een mooi mikpunt. Ze slikte ook zo nu en dan mijn pis door. Ik voelde dat mijn blaas leeg begon te raken en mijn straal slapper werd. Ik deed een stapje vooruit zodat ik nog wel op haar gezicht kon pissen. Maar het was op een gegeven moment echt op. Ze veegde haar mond met haar hand af, alsof ze net een lekkere slok bier had genomen. Daarna kwam ze omhoog, en gaf me een zoen. Ze bedankte me voor deze geile avond, en zei dat ze er volgende week weer zou zijn, en dat ze dan misschien wel gesandwiched wilde worden. Ik fluisterde in haar oor dat ik anders een kwartetje met haar moeder erbij ook wel zag zitten. Ze glimlachte, pakte haar handdoek, en gezamelijk liepen we weer terug naar de sauna. Het was ondertussen rustig geworden. Haar moeder zat nog wel in het bubbelbad, alleen. We plonsten naar haar, ze vroeg hoe het was, ik zei dat ze een geweldig geile dochter had. En dat ik hier volgende weer zeker weer zou zijn. Met mijn hand gleed ik over Ingrid haar dijbeen en liet hem tussen haar benen glijden, richting haar kruis. Ze hielde me niet tegen, en spreidde haar benen. Ik kon haar eenvoudig een beetje vingeren. Ik vroeg of ik haar volgende week ook mocht neuken. Ze draaide haar hoofd, en zei glimlachend, je denkt toch niet dat ze het van een vreemde heeft....

En nu, nu tel ik de dagen af tot het weer woensdag is. Ik hoop dat het ook weer zo'n geil avontuur wordt als die mooie oktoberavond.

Aantal keer bekeken: 115994
Waardering: 7.57 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online