Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

BABY.

U leest om dit moment het verhaal BABY gepost door O.I. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: O.I
Gepost op: 2010-5-18

Verhaal:

BABY
'whawhawha,oh nee hij weent ,ik kom mijn kleine schat je melk komt nu dadelijk .
sofia kreeg gisteren een kindje ze is zo blij.
ze ging voorzichtig naar binnen wala hier is je melk .
sofia keek goed maar,ze hoorde de baby juist huilen ? hoe kan dat nu hij heeft zelf geen een traan ? wie huilde er dan daarnet?
het was zeker dan haar verbeelding.
sofia hoorde vaak een baby huilen die dag maar altijd als ze ging kijken was het haar kindje niet.
op een dag ging de telefoon ze nam op :'hallo met sofia den berk,.
'sofiaaa heeeeeeeeeeeelp ik ben het,
tittititititi.
wie was het?
het leek op de stem van haar man maar hij is al lang 5 maanden geleden gestorven?
vragen dwarrelden door haar hoofd .
opeens hoorde ze weer een kindje huilen ze ging voor de zekerheid kijken maar het was haar kindje niet!!!
vervolg...

Aantal keer bekeken: 4108
Waardering: 4.96 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 27 bezoekers online