Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

BFF or BOYFRIEND? 1.

U leest om dit moment het verhaal BFF or BOYFRIEND? 1 gepost door robin de meij. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: robin de meij
Gepost op: 2011-4-24

Verhaal:

BFF or BOYFRIEND? 1
Hoofdstuk 1
Donderdag14 februari
18:30
Dit is de eerste keer dat ik in je schrijf, dat klinkt echt heel raar! Ik schrijf in jou . Ik heb je gekregen omdat ik 15 ben geworden vandaag. Ik ga het hele jaar in je schrijven over me leven, school en liefde. Ik heb een groot geheim dat niemand weet, ik ben verliefd op mijn beste vriend, Thijs. we zitten naast elkaar in de klas helemaal achterin. Niet echt de slimste combinatie van onze mentor. Maar ik ben daar juist heel blij om! O ja voordat ik het vergeet ik ben Sarah Veldhuizen. Maar helaas moet ik nu aan mijn huiswerk gaan voor morgen. Snik,snik. Nou ja, laters
Ik start de computer op, en ga aan mijn bureau zitten. ‘tring’ de bel gaat. Ik vul snel even het wachtwoord in van mijn computer en ren de trap af. Als ik open doe staat Thijs voor de deur. ‘hallo, ehh ik vroeg me af of je zin had om mee te gaan naar de bios?’ Vroeg hij blozend. ‘ehm, hoe bedoel je dat precies?’ nu moest ik ook een beetje blozen. Hij keek me aan ‘als een date, heb je zin om mee te gaan? Als je daar geen zin in hebt moet je het gewoon zeggen.’ Dat laatste plakte hij er snel achteraan. ‘oké lijkt me gezellig’ zeg ik zo koel mogelijk. Nu pas zie ik dat hij een roos in zijn hand heeft. hij ziet dat ik ernaar kijk en geeft hem snel aan mij ‘hier voor je verjaardag en voor Valentijnsdag’ hij moet weer blozen. Helemaal vergeten dat het vandaag Valentijnsdag was. ‘bedankt, gaan we nu naar de bios?’ ‘is het goed als ik je over een half uurtje kom ophalen?’ ‘ja tuurlijk, tot zo’ hij zegt snel gedag en loopt de tuin uit. Eindelijk ik heb een date met Thijs! Mijn droom is uitgekomen! Ik loop huppelend de trap op (zover dat kan). Als ik halverwege ben hoor ik me moeder roepen ‘wie was dat schat?’. Snel loop ik naar beneden ‘dat was Thijs, is het goed als ik vanavond naar de bios ga?’ik trek een pruillip en kijk haar smekend aan. Ze moet lachen ‘ja dat is goed lieverd. Hoe laat gaan jullie daarheen?’ ‘over een half uur’ ik zeg dat ik weer naar boven ga, en loop naar boven. Ik kijk in de spiegel en schrik. O shit ik moet me snel omkleden. Ik kijk in me kast om mijn leukste kleren te pakken. Ik trek een rok aan die tot me taille is met een hemdje en een legging eronder en een wollen vestje erover. Nu nog snel make up en klaar is kees, ehh Sarah. Nog een kwartier, ik kijk naar de roos die ik op mijn bed heb neergelegd en zie nu pas dat er een kaartje aan zit.
Liefste Sarah,
Je bent lief, je bentleuk, je bent mooi, je bent schattig, je bent aardig, je staat altijd voor me klaar, je begrijpt me, je helpt me, je maakt me aan het lachen, je hebt de mooiste wipneus van de wereld, je ziet er altijd leuk uit, je hebt de leukste lach, je hebt de mooiste ogen,
Ik vind je super leuk! Ik ben verliefd op je.
Kusjes Thijs
Ik moest blozen en was nu nog zenuwachtiger. Ik trok snel mijn nieuwe zwarte Vans aan (dat zijn gympen). Ik pakte snel mijn dagboek.
18:47
Omg, Thijs heeft me mee uit gevraagd! Ik ben zo blij. hij is er ongeveer om 7 uur. Ik moet gaan doei!
Ik kamde nog snel even me haar, en keek of me make up goed zat. Toen pakte ik de kaart van Thijs en las hem steeds opnieuw. ik kon nog steeds niet begrijpen waarom hij verliefd op mij was, ik een gewoon meisje dat heel gewoon is en nergens tussen opvalt. De bel ging en ik checkte nog een keer of alles goed zat, en rende toen de trap af. Ik deed de deur open en daar stond hij Thijs het leek net een droom. Ik glimlachte en zei hoi, we liepen naar buiten. ‘is het erg als we lopend gaan?’ vroeg hij. ‘nee, gezellig juist!’ ik kwam maar gewoon gelijk met de deur in huis vallen en zei ‘ik heb je kaartje gelezen’. Hij ging stilstaan en keek me aan. ‘ik vind je echt heel leuk en ik hoop dat je mij ook leuk vind’ ik keek hem aan in zijn mooie grote bruine ogen. ‘ja, ik vind jou ook leuk, heel leuk. Al heel lang’ we glimlachte naar elkaar, hij pakte mijn hand vast en trok me naar zich toe. Hij haalde met zijn hand mijn pluk haar uit mijn gezicht die bijna altijd voor mijn gezicht hangt. Hij legde zijn handen op mijn rug en onze gezichten kwamen steeds dichter bij.


word vervolgd ;) hope you like it

Aantal keer bekeken: 4136
Waardering: 3.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online