Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

BLOEDENDHART!.

U leest om dit moment het verhaal BLOEDENDHART! gepost door Líízzá. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Líízzá
Gepost op: 2008-1-6

Verhaal:

BLOEDENDHART!
Elize, GEDUMPT!

Heb je ook wel eens het gevoel
dat je wilt schommelen..
En gewoon alles wilt vergeten?
Nou iedergeval zo voel ik me nu..
Het is dan wel niet zo dat me hart voor het eerst pijn lijd
Maar je weet het nooit fijn is als je hart pijn doet..
Toen ik begon te merken dat er iets mis was vandaag vroeg ik me af wat er mis was.
Toen ik later er achter kwam wat er aan de hand was kom ik me tranen niet meer houden..
Zo iets zou niemand kunnen als die zo iets hoord.
Op dat moment wou ik het liefste door de grond zakken en er nooit meer uit komen..
Maar ja het is makkelijker zeggen dan gedaan.
Meeste mensen zeggen ook wel praat er met iemand over , over zulke dingen moet je gewoon met iemand over praten.
Maar ik heb gelijk daarna dat gedaan..
Maar het luchte niets op.
Meeste zeggen tegen me ja het komt allemaal wel goed maar hallo ik ben niet achterlijk ik weet natuurlijk wel dat ze dat zeggen om me wat moed te geven.
Maar echt waar daar trap ik niet meer in.
Ik lig nu lekker in het gras in de lucht aan het kijken en denken nja ik probeer aan niets te denken maar jammer genoeg lukt dat niet echt.
Ik heb hoofdpijn,buikpijn alles doet pijn..
Alles gaat als flitsen door me hoofd van het gesprek toen het gebeurde , van al die dagen dat we hadden de leuke dingen maar ook de slechte dingen..
Maar meestal was er niets slechts.
Me vriendin licht naast me in het gras gister had zij ruzie met haar vriendje nja ze had de heleweek al ruzie met hem.
Gister had ze zo nare droom dat ze er wakker van werd ze moest er gewoon van huilen.
Maar ik denk dat er toen gewoon alles uit kwam.
Ik had haar al een tijdje niet gesproken en ik was er ook steeds niet ik was altijd bij Eric maar nu zal k dat iedergeval nooit meer zijn..
Onder tussen ben ik al op weg naar huis aan het lopen.
Toen belde Marlies haar moeder haar op.
Ze moest naar huis,eten.
Nja we namen afscheid van mekaar en gingen allenbij naar huis.
Ik kon de heledag alleen maar denken aan het gesprek van mij en Eric.
Ik zit er echt heel erg mee..
Later ik had niets te doen en wou beetje afleiding hebben.
Ik besloot om maar achter de computer te gaan.
Toen ik online kwam had ik al die dingen die over Eric gingen maar uit me naam gedaan , er waren best wel veel mensen online.
Ik zag ook dat hij onlin was..
Ik wist niet wat ik moest doen.
Maar ja voor ik kon beslissen of k met hem zal praten op msn of niet moest ik eerst al die mensen die begongen te vragen heb je uit ? alles uit te leggen..
Nou dat had k dan weer gehad..*zucht* ik dacht ik er nooit van af zou komen.
Maar nu komt de vraag nog zal k praten met Eric ja of nee?!
Ik weet het niet ik denk ook dat ik er niet zo aan toe ben met hem te praten.
Op dat moment zeg hij wat.
Eric:HOOII =D
Ik wist niet ech hoe ik moest reageren maar ik dacht ja reageer wel normaal.
Elize:hejj..
Elize:meneer happy 8-) :P
Eric:hoezo happy xD?
Elize:Guwt gelijk zo 'HOOII =D'
Eric:hee klote ex van me -.-
Eric: GRAPJEEE!!
Elize: o.o
Eric:we Blijven tog wel vrienden :$ xD?
Elize: Ja nou ik weet niet..
Want het is wel raar..
Ik heb net uit met je enzo..
En ik heb nog gevoelens voor jou..
Eric: Ik weet niet maar als we nog hadden weetje dan deed ik heel vaag tegen je*bloost*
Elize:Ja dat snap ik ook wel
Denk je dat ik het erg vind dat het uit is?
Eric:Ja ik denk wel dat je het erg vind*bloost*
Elize: Ja en niet zo klein beetje ook
Maar snap je dan wel dat als ik je zie of zo
Dan wel vies kan overkomen?
Eric:Vandaag keek jij me niet vies aan.
Elize:Nee ik wil je niet eens aankijken
Niet viesbedoeld of zo maar je begrijpt
Me tog wel hoop ik..
Eric:jawel..
Elize: oke dan..

Ik had helemaal geen zin meer om met hem te praten hij doet toch als of er nooit iets tussen ons is gebeurt..
Later op die dag ben ik weer op de pc gegaan.
Hij was weer online ik ging gewoon niet tegen hem praten.
Zo'n kennis van hem Amber heet ze echt heel lief meisje ik ken haar helemaal niet zo lang.
Eigenlijk ken k haar door Eric maar dat doet er nu niet toe.
Ik had met haar gepraat over Eric enzo en toen later ging ze vragen aan Eric waarom het uit was in het beging gaf hij heletijd geen antwoord ze werd daar boos door.
En toen ze met Eric in gesprek was ging ze de heletijd mij verdedigen en ik ken haar nog niet eens zo lang.
Ik vind haar zo lief meisje he.

WORD VERVOLGT

Aantal keer bekeken: 2672
Waardering: 7.44 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online