Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Baby 2.

U leest om dit moment het verhaal Baby 2 gepost door linde. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: linde
Gepost op: 2011-4-27

Verhaal:

Baby 2
het was een meisje die naast haar in de box lag het was geen gewoon babytje maar een lijk ze had zwart lang haar en een grijze jurk aan sophia keek bang en toen BOEM.. de deur werd ingetrapt en de buurvrouw stond er en zei geef mijn kind terug sophia zei ik heb haar niet gestolen maar ze lag hiet opeens eerst hoorde ik iemand huilen het klonk als mijn kind maar het was ze niet en ik snapte het al niet. En toen ging ik weer weg en toen kwam ik nog een keer kijken en toen zag ik joun kind ! jajaa geef mijn kind terug of ik bel de politie! hier je kind ik heb helemaal niets gedaan! jaja ik schiet je dood en je kind moet het maar zelf overleven! en je man is al dood neeeee schiet me niet dood!!!! jewel :: PANG!!

5 jaar later ( de oma van het kindje had voor haar gezorgt!)

en ze zij voor de eerste keer waar is mama en papa en toen zij de oma: dood! en de oma zij help ik krijg geen adem meer! en toen gebeurde het de oma viel neer dood! en de buurvrouw kam binnen zoo en je hebt geen familie meer he nee iedereen is dood en wil ben jij eigeijk?? de buurvrouw aaah er zijn slechte verhalen van jou gehoord jij hebt mijn moeder en vader dood geschoten he! jaja haha en nu jou ook ! hahaah PANG! en niemand leefde meer lang en gelukkig!

Aantal keer bekeken: 2866
Waardering: 2.64 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online