Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Babysitten.

U leest om dit moment het verhaal Babysitten gepost door Shirley. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Shirley
Gepost op: 2008-8-4

Verhaal:

Babysitten
Babysitten.

Het was zaterdag avond en ik zou weer gaan babysitten bij Pieter en Monica. Ik ken hen al vanaf dat ik klein was. Zij wonen ook bij ons op het plein en hebben twee kleintjes van 3 en 5 jaar. Monica heeft vaak nachtdienst en Pieter moet ’s avonds dan wel eens naar de club waar hij bij is, en dan pas ik wel vaker op.
Ik hoefde er pas om negen uur te zijn. Wel fijn want dan liggen de kinderen al in bed, en hoef ik dat niet te doen.
Monica liet me binnen. “De kinderen slapen al. Je weet waar alles ligt. Pieter komt om een uur of twaalf terug.” We kletsten nog even en toen ging ze naar haar werk.

Ik had huiswerk meegenomen. Handig hoor, lekker geld verdienen en ondertussen je huiswerk maken. Eerst keek ik of er wat op TV kwam, want ik had eigenlijk geen zin in huiswerk. Bah, zouden we in de derde ook zoveel huiswerk krijgen?
Ik keek even TV maar er was niks leuks op, dus ik keek even bij hun Dvd’s. Er lag een seksfilm bij! Die ging ik kijken. Er was een blond meisje in de film en ook een oudere vrouw van ongeveer 35, en een heel stel mannen. Supervet geile film, het meisje werd steeds door twee of drie mannen tegelijk geneukt, in haar kutje en in haar kontje. De oudere vrouw neukte niet maar pijpte steeds de mannen die niet aan het neuken waren. Zij pijpte op een heel geile manier en als die man dan weer een keiharde paal had wisselden ze weer af zodat het meisje steeds door andere kerels werd geneukt. Ik werd er kei geil van om te zien hoe ze steeds hun grote harde pik in haar kutje en kontje ramden, in allerlei standjes. Ik had mijn broek open gedaan en speelde met mijn drijfnatte kutje. Mmm ik zou willen dat ik haar was…
Opeens ging de kamerdeur open en kwam Pieter binnen. Ik had hem niet binnen horen komen door de voordeur en schrok erg. Gauw zette ik de dvd-speler af, maar hij had al gezien waar ik naar zat te kijken….. Hij grijnsde en zei: “Zat je naar die film te kijken? Wacht, ik pak even iets te drinken.” Hij liep naar de keuken. Kut! Dat moest mij natuurlijk weer overkomen, kwam hij ineens heel vroeg thuis, het was pas half elf! Ik deed gauw mijn broek weer dicht. Pieter kwam terug met een drankje voor zichzelf en voor mij zette hij een glas vruchtensap neer. “Hier, voor de schrik.”zei hij, en kwam naast mij op de bank zitten. Ik nam een slokje en proefde dat er drank in zat. Ik zei dat ik van mijn moeder maar heel soms alcohol mocht. “Er zit maar een beetje wodka in hoor, kan geen kwaad.” zei hij. Ik nam nog een slokje, want het was wel erg lekker. Pieter pakte de afstandbediening en zette de film weer aan, hij vroeg waar ik gebleven was. “Wel een mooie film hè.” zei hij.
Ik was intussen een beetje gekalmeerd en keek maar gewoon naar de film. Weer zag ik die grote lullen bij dat meisje naar binnen stoten en mijn geile gevoel kwam terug.
Pieter legde zijn hand op mijn been, en ik deed mijn benen verder uit elkaar en kreunde even zachtjes om te laten merken dat het ik het niet erg vond. Hij maakte het knoopje van mijn broek los, deed de rits open en gleed met zijn hand in mijn broekje. Met twee vingers gleed hij van onder naar boven langs kutje dat weer drijfnat was. Mmm lekker, net of er een grote tong langs gleed. Ik duwde mijn bekken naar boven zodat hij zou weten dat ik het lekker vond. Terwijl hij me zachtjes vingerde kuste hij mijn gezicht, mijn mond en mijn nek.
En zachtjes zei hij: “Kom, doe je broek uit.” Ik keek naar de bobbel in zijn broek, legde mijn hand er op en voelde dat hij een grote harde lul had. Gehoorzaam liet ik hem mijn broek uittrekken. Ik hielp hem ook met zijn broek. Ik pakte zijn pik vast en ik zei: “Oh, wat een grote!” (Een vriendin, die ouder is en ook al veel ervaring heeft, zegt dat je ALTIJD tegen een man moet zeggen dat hij een grote heeft. Dan worden ze nog geiler zegt ze.). Maar die van Pieter is ook echt groot en dik, ik kan mijn hand er niet helemaal omheen. Ik ging voor hem op mijn knieën zitten en nam zijn lul in mijn mond. Ik probeerde net zo lekker en geil te pijpen als die vrouw in de film. Ik merkte dat hij het lekker vond, hij stak zijn bekken helemaal vooruit. Maar na even zei hij: “Nee, ik wil nog niet klaarkomen.” Ik moest weer op de bank gaan zitten en terwijl ik verder naar de film keek ging hij tussen mijn benen zitten en begon me te likken, mmm. Hij likte langs mijn kutje en deed zijn dikke middelvinger er in, eerst voorzichtig maar steeds harder. De film was bijna afgelopen want ze begonnen klaar te komen. De oudere vrouw hield het hoofd van het meisje bij haar haren vast zodat ze niet weg kon, en om de buurt spoten alle mannen in haar mond, sommige harde stralen kwamen in haar gezicht en in haar ogen. Pieter likte me heerlijk en tegelijk dat hij mijn klit begon te likken stak hij een vinger in mijn kontje, oh, toen begon ik ook klaar te komen, ik dacht dat ik doodging, dat duurde heel lang. Ik zag dat het meisje in de film nou ook helemaal vol sperma zat, haar hele gezicht en haar hele mond, mmm. Pieter zette zijn dikke opgezwollen lul tegen mijn kutje en probeerde hem er in te doen. Eerst ging het moeilijk maar toen zijn eikel er inzat gleed hij toch naar binnen toe, van het likken en vingeren was mijn spleetje helemaal nat en soepel geworden. Ik voelde dat ik helemaal vol zat en Pieter pakte mijn kontje vast en neukte me stevig. Ik zei dat hij ook in mijn mond moest spuiten, net als in de film. En van die gedachte kwam ik meteen weer kei erg klaar. Pieter haalde zijn lul er uit, stopte hem in mijn mond en even later voelde ik harde, warme stralen sperma tegen mijn gehemelte spuiten…….mmm.
Toen we een beetje bijgekomen waren zei Pieter: “Volgende keer zeggen we tegen Monica en tegen je moeder dat je moet blijven slapen, omdat ik zelf ook heel laat thuiskom. Dan ga ik niet eens weg, kunnen we de hele avond en nacht seksen en ik geef je lekkere drankjes.” Ik zei dat hij dan ook gewoon het geld moest geven omdat het anders opviel. Hij lachte en zei dat hij dan wel wat meer zou geven.
Toen ging ik naar huis en hij keek me na op het pleintje zodat ik veilig naar ons huis kon lopen.

Shirley.


Aantal keer bekeken: 20097
Waardering: 7.46 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online