Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Ballgag.

U leest om dit moment het verhaal Ballgag gepost door Piet. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Piet
Gepost op: 2010-8-31

Verhaal:

Ballgag
Het was op een mooie zaterdag dat ik weer eens in de tuin zat. Sinds ik naar het nieuwe huis ben verhuisd was het nog niet eerder voorgekomen dat ik in de tuin kon zitten. Ook mijn buurvrouw zat voor het eerst in de tuin. Na een tijdje raakten we in gesprek. Aangezien ik bezig ben met de inrichting van het huis, vroeg ik mijn buurvrouw of ik een kijkje in haar huis mocht nemen om zo ideeen op te doen. Zodoende liep ik via mijn tuin, het huis van mijn buurvrouw binnen. Mijn buurvrouw is een vrouw van rond de 40, met een goed lichaam. Eenmaal binnen viel in de kamer een bondagedvd op. Vlug haalde mijn buurvrouw deze weg. Dat is niet de bedoeling zei ze. Ik zei, dat ik het niet erg vond. Iedereen moet weten wat hij of zij doen, nietwaar ? De buurvrouw zei, dat ze naar boven ging om de rommel op te ruimen en dat ze daarna mij zou komen halen. In afwachting daarvan ging ik zitten op de bank. Na een tijdje kwam de buurvrouw naar beneden. Geheel in het leer, met hoge laarzen kwam ze mij tegemoet. Hoe vind je dit, zei ze. Je ziet er goed uit antwoordde ik. Haar borsten zaten strak verborgen achter de catsuit. die slot strak langs haar stevige kut. Mmm, wat ben jij van plan, vroeg ik haar. Mijn tepels begonnen op te zwellen en mijn kutje werd nat. Ga maar mee naar boven, zei ze met een zachte stem. Boven aangekomen volge ik haar naar de slaapkamer. Daar lagen touwen op bed. Hoe zou je het vinden als ik je eens vast zou binden. Ik begon te trillen bij het idee. Ik heb alleen niet veel ervaring, antwoordde ik. Geen probleem, als je niet verder wil dan geef je dat aan en maak ik je los. Het liefst zou ik andere kleren aandoen, dat komt het spel ten goede opperde ik. Goed, snel naar huis en trek je kleren aan. Binnen no-time was ik terug. Ik had een bodystocking aangetrokken met hoge hakken. Vervolgens nam ik plaats op de rand van haar bed. De eerste ste touwen gingen soepel om mijn enkels. Daarna touwen rond mijn knieen. Ze nam geen halve maatregelen. Op haar knieen had ik goed uitzicht op haar tieten. Wat een forse tieten, groot en stevig. Ze begon te lachen. Mooi uitzicht he, zei ze. Ga nu maar liggen op het bed. Ik moet zeggen dat de touwen strak rond mijn benen zaten. Vakwerk. Daarna pakte ze mijn armen en bond mijn bovenarmen en polsen vast. Ook dit was geen half werk. Zo, kan je je nog bewegen vroeg ze met een halve lach. Niet echt, antwoordde ik. Helaas gaan we even verder. Mijn enkels werden strak aan de polsen gebonden. Nu was loskomen echt kansloos. In de kamer stond een grote kast. De buurvrouw deed de kast open. In de kast waren allemaal ballgags en touwen te vinden. Welke kleur vind je mooi. Ik zei, moet dat echt ? Ja dat hoort erbij. Aangezien het te lang duurt, kies ik er een uit. Met een tik op de wang moet ik mijn mond open. Verder zei ze. Eindelijk ging de grote ballgag naar binnen en werd achter mijn hoofd met riempjes vastgezet. Zo, jij bent wel even stil. tot slot maakt.....(wordt vervolgd)

Aantal keer bekeken: 15761
Waardering: 6.49 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online