Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Barbara gaat vreemd.

U leest om dit moment het verhaal Barbara gaat vreemd gepost door Rob Baarn. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Rob Baarn
Gepost op: 2009-3-1

Verhaal:

Barbara gaat vreemd
Komende zomer gaan we alweer voor de derde keer naar dezelfde camping aan de Costa Brava. We hoeven niet te piekeren over het plekje dat we hebben, dat hadden we vorig al gereserveerd. Een prachtige plek tegen de duinen aan. Een vergelijkbare plek met vorig jaar. Lekker wat privacy en maar 1 kampeerplaats er tegenover.
Vorig jaar stond er een klein tentje met 2 mannen van midden dertig, Mark en Martin. Barbara zei me op zeker moment dat ze Mark wel erg leuk vond. Nu is het zo dat Barbara aardig wat avontuurtjes heeft beleefd met mijn goedkeuring en medeweten. Ik geil er nu eenmaal op als ze zich door andere mannen laat nemen. We halen in bed dan ook regelmatig herinneringen op hieraan of fantaseren daarover. Ik stelde haar voor dat ze zich dan maar lekker moest laten gaan deze vakantie.
Na een paar dagen hadden we met ons vieren al een leuke vriendschappelijke band en voelde ik een soort erotische spanning tussen Barbara en Mark. In de avond dronken we regelmatig wat bij elkaar en werden hun gesprekken, geholpen door de sangria, steeds ondeugender. Ik merkte aan Barbara dat ze zich ook wel iets had voorgenomen doordat ze zich steeds meer sexy ging kleden. Nu heeft Barbara een heerlijk lichaam. Ze is weliswaar gewoon een volbloed Nederlandse, maar is gezegend met een stel heerlijk stevige negerinnenbilletjes. Ze heeft een zalig strak lichaam, prachtige stevige borsten en een mooi koppie met ondeugende blauwe ogen.
Na een week met elkaar te hebben opgetrokken was het zaterdag. De avond dat er levende muziek was in de beachbar. We hadden afgesproken daar met z’n vieren naartoe te gaan. Nadat ik om 7 uur terug kwam van boodschappen was Barbara niet bij de caravan. Ik liep naar onze overbuurtjes en vroeg Martin of hij wist waar Barbara was. Hij gaf aan dat ze met Mark bij de beachbar wat aan het drinken was. Om even over het eten te overleggen ging ik dus daar naartoe en zag ze zitten in de loungehoek in een kennelijk wel erg geanimeerd gesprek. Mark zijn arm om haar heen, Barbara dicht tegen hem aan gevleid met haar hand op zijn been. Dichterbij gekomen zag ik aan de bobbel in zijn zwembroek dat Mark het wel erg gezellig vond. Ik ging er even bij zitten, pakte ook wat van de sangria die er stond en maakte een opmerking dat het wel een leuk stelletje was. Mark vroeg nog of ik het niet erg vond dat hij zo naar Barbara toe trok. Ik vertelde hem dat het mij zelfs wel opwond en dat Barbara zelf besliste hoever het ging. Ze reageerde daarop door te zeggen: Nou, dat wordt dan misschien wel een heel leuk avondje.
Na het eten gingen we dan naar de beachbar. Onder het eten had ze me nog gevraagd of ik er echt geen problemen mee had als ze vanavond verder zou gaan dat alleen maar een fantasie. Ik zei haar dat ook ik het graag wilde maar dat ze dan wel een beetje exhibitionistisch moest doen zodat ik er ook wat aan zou hebben. Dat had ze goed in haar oren geknoopt. Barbara had zich verschrikkelijk sexy gekleed. Een mooi strak en half doorzichtig wit doorknoopjurkje, open schoentjes met een hoge hak en voor deze spannende gelegenheid had ze geen string aangetrokken. Ze zag eruit om op te vreten.
De hele avond was fantastisch. Er werd gepraat, gedanst, gelachen, gedronken en geflirt, en de sfeer werd steeds broeieriger. Barbara en Mark werden steeds vrijer naar elkaar maar ook naar mij. Mark liet al zijn schaamte vallen en zoende Barbara langdurig. Hij gaf me een knipoog en waarschuwde mij dat ik haar deze vakantie maar moest delen met hem. Ik spoorde hem aan dan maar eens tot actie over te gaan.
De band ging nu over op de langzamere nummers. Mark en Barbara gingen weer eens dansen maar nu was het anders. Je kon aan alles zien dat alle gene bij die 2 verdwenen was. Ze gingen volledig in elkaar op en betastten elkaar waar het maar kon. Mark streelde over haar billen, middel, borsten met de gezichten tegen elkaar. Het jurkje van Barbara plakte tegen haar lichaam aan en overduidelijk voor iedereen was dat ze geen slipje droeg. Mark werd steeds vrijpostiger en liet zijn hand op de dansvloer onder haar jurkje verdwijnen terwijl hij haar vurig aan het tongzoenen was. Wat was dit geil.
Nadat de band gestopt was, liepen we terug naar onze caravan, Martin en ik voorop, Barbara en Mark hand in hand erachteraan steeds verder achterop rakend. Af en toe achterom kijken zag ik de reden van die vertraging. Zoenen, strelen, ze konden niet meer van elkaar afblijven. Helemaal los waren ze. Bij de caravan aangekomen schonk ik nog wat drinken in voor Martin en mijzelf. Barbara en Mark hoefden niet die hadden genoeg aan elkaar. In de duinen, nog geen 10 meter van ons af maar in ons zicht, dronken ze elkaars liefdessappen. Het jurkje van Barbara was inmiddels helemaal opengetrokken en Mark had geen draad meer aan zijn lichaam. Gilletjes, kreetjes en bewegingen vertelden mij dat ze geweldige seks hadden. Regelmatig nam het geluid bij Barbara zo toe, dat ik wist dat ze klaar kwam. Ik zat daar met een erectie van jewelste. Ik nam me voor om het vannacht nog eens dunnetjes bij haar over te doen. Toen Barbara en Mark na anderhalf uur bij de caravan terug kwamen, hing er een walm van sex om hen heen. Het was hun eerste uitspatting geweest en er zouden er nog velen volgen. Met zijn tweetjes, maar later ook met zijn drietjes.
En wat een toeval voor komende zomer. Mark staat weer tegenover ons.


Aantal keer bekeken: 21901
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online