Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Beautifull Girly (1).

U leest om dit moment het verhaal Beautifull Girly (1) gepost door Mr ALMR. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Mr ALMR
Gepost op: 2010-7-1

Verhaal:

Beautifull Girly (1)
PIEP-PIEP-PIEP-PIEP!!!
Ik vlieg als een luipaard op mijn wekker af om die helse herrie onmiddellijk te stoppen op de vroege ochtend.
Zuchtend kijk ik op de wekker en ik besluit dat ik er maar eens uit moet gaan. Dadelijk naaien ze me weer een ''te laat briefje aan'', ook al is het de eerste dag van het nieuwe schooljaar.

Sorry lezers, ik heb mijzelf niet eens fatsoenlijk voorgesteld. Mijn naam is Steve, ik ben 16 jaar oud en zit in de 4de. Het meisje waar ik over schrijf heet Liza.

Mijn school is heel erg klein, iedereen kent elkaar en de conciërge kent dus ook bijna iedereen.
Volgens hem staat op 1 van zijn vier bureau lades mijn naam geschreven, en deze lade bevat onder andere te laat briefjes en'' er uit gestuurd om dat de leraar je nou eenmaal niet mag'' briefjes. Genoeg redenen om er maar eens vroeg uit te gaan.
Drie kwartier later zit ik alweer te ontbijten en doe ondertussen nieuwe veters in mijn nieuwe K-Swiss schoenen.
Snel doe ik mijn pas kort geknipte haar in model en ik besluit maar eens een keer te fietsen in plaats van de brommer te pakken.
Meestal fietsen we (ik en de mensen uit hetzelfde dorp) gezamenlijk naar school op de eerste schooldag. Dan heeft nog niemand zijn rooster en moet iedereen op gelijke tijd op school zijn. Altijd gezellig om te kletsen over de vakantie : )
5 Minuten later sta ik bij de lantaarn paal waar we altijd afspreken.
En daar staat het mooiste meisje dat ik ooit gezien heb. Mijn adem stokt in mijn keel als ik je aan kijk. Mooie bruine haren, een prachtige huid en de mooiste ogen die ik ooit gezien heb.
Hai, glimlacht ze.
H..hoi zeg ik.
Wow ik ben nooit verlegen...
Maar deze meid krijgt het voor elkaar!
'Lisette (een goede vriendin van me) heeft veel over je verteld' zegt ze,
Ze steekt een prachtig lief handje naar me toe die ik maar al te graag beantwoord.
´Dat zou wel niet veel goeds zijn´, lach ik.
´oh ik heet trouwens Liza, en Lisette is mijn nichtje. Ik ben pas naar dit dorp toe verhuisd'.
'Okay mompel ik verlegen, ik ben Steve.

Luid worden we onderbroken door Darren.
'Hey man, wie is dit chickiej dan, ach w/e al zin in bezigheidstherapie?'
Liza kijkt hem boos aan en vraagt op een agressieve toon wie hij dan wel niet mag zijn. Ik probeer de boel een beetje te sussen en zeg dat het Darren maar is, waarop ze zegt dat ze ook van hem verhalen heeft gehoord... En boos wend ze haar blik van Darren af en glimlacht naar mij. In de bocht zie ik een groot meisje aan komen fietsen.
''Hey liza, ik zou je toch ophalen!'', roept Lisette. 'Dan moet je wat eerder op staan slaapkop!' roept Liza terug.
Lisette komt aangefietst en gaat naast Liza staan.
Als uiteindelijk iedereen er is probeer ik naast Liza te fietsen, maar Lisette wil graag met haar nichtje praten over de verhuizing en ditjes en datjes, tot mijn grootste irritatie uiteraard... Afijn ik wil mezelf niet opdringen en ga naast Darren fietsen.
Als ik dan eenmaal naast Darren fiets, kijkt Liza af en toe achterom en hebben we oog contact.
Dit wordt nog een interessant jaar...

Wordt vervolgd, als jullie het leuk vonden : )

Mr ALMR ( Mx50)

Aantal keer bekeken: 2888
Waardering: 8.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online