Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bekka... deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Bekka... deel 2 gepost door Xsaartjuhlufsyou. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Xsaartjuhlufsyou
Gepost op: 2009-12-20

Verhaal:

Bekka... deel 2
De bedoeling van de spooktocht was als volgt: er was een route via een touw, dat touw was van boom tot boom gebonden en om de 10 minuten moest een leerling in zijn eentje het bos in. Bekka was een van de laatste en Amy, Britt en Madelon waren alledrie voor haar. Ze spraken het volgende af: ergens op het punt waar geen verklede ouders of leraren in de buurt waren spraken ze af om te bij het touw weg te gaan en je in de bosjes te verstoppen. Madelon was een van de eerste en zij ging van het pad af en nam een sluipweg door het bos naar het schuurtje bij de logeerboerderij om de nodige spullen te halen. Amy en Britt wachtte in de bosjes, zoals ze hadden afgesproken. Bekka was nummer 29 en de klas had 31 leerlingen. Ze telde de leerlingen die voorbij kwamen en toen ze wisten dat Bekka de volgende was, maakte ze een stuk touw los en leidden ze Bekka de verkeerde kant in. Bekka kwam aanlopen en ze volgde het touw... Op een gegeven moment was er geen touw meer en stond ze op een open plek. In paniek draaide zich om en achter haar stond een gedaante in een zwarte cape met een kettingzaag (dat was dus Madelon, maar dan verkleed). De gedaante(Madelon) zei: Bekkaaaaaaaaaa, ik kom je vermoorden en ze trok aan het touwtje van de kettingzaag. Het was de bedoeling dat Bekka gewoon bang zou worden, maar ze raakte zo in paniek dat ze Madelon aanviel. Madelon schrok en ze zwaaide met de kettingzaag en Bekka wou slaan en toen RATSJ! Bekka's arm was tot haar schouder helemaal weg. Bekka rende gillend het bos in en ze kwam niet terug. Amy, Britt en Madelon hingen vlug de touwtjes weer op hun plaats en rende er vandoor, op het einde van de tocht zeiden ze dat ze elkaar opwachtte en dat de hele spooktocht maar saai was. Er werd een politieonderzoek in werking gezet, maar Bekka was nergens te vinden en Amy,, Britt en Madelon hadden al hun sporen goed uitgewist. Bekka werd niet gevonden en toen ze de bloedvlekken vonden dachten ze dat Bekka was opgegeten door een wild dier of zoiets. En Madelon, Britt en Amy dachten dat ze gewoon was doodgebloed. In werklijkheid waren ze nog lang niet van Bekkka af... Lees deel 3 :)



Deel 3;

Amy, Madelon en Britt gingen verder met hun leven en ze voelden zich niet echt schuldig of zoiets.Ze wisten niet wat ze te wachten stond...

Britt's dood:
Een jaar later... Op dezelfde datum als de eerste dag van kamp, stierf Britt. Haar moeder vond haar in haar kamer...
Doodsoorzaak: Veel te veel alcohol met een bepaald soort drug was haar fataal geworden. De politie dacht dat ze zich gewoon had lam gezopen... Wat wel raar was is de hoeveelheid alcohol en de drug die ze gebruikt had. Voor zover de politie wist, had niemand behoefte aan zoveel alcohol en de drug die ze gebruikt had was erg moeilijk te krijgen. Ook konden ze er niet achterkomen, waar ze de drug vandaan had...

Amy's dood:
Twee jaar later op dezelfde datum als de tweede dag van kamp, stierf Amy.
Om 23.04 belde de buren de brandweer omdat het huis van Amy in lichterlaaie stond. Het vuur werd geblust en het lijk van Amy werd gevonden, ze was alleen thuis dus alleen zij was slachtoffer.
Doodsoorzaak: een ongluk met het fornuis het was ontploft en het vuur was op Amy gekomen en had in een mum van tijd het hele huis in brand gezet. Ze was dusa levend verbrand.

Madelons dood:
Drie jaar later op dezelfde datum als de derde dag van kamp kreeg de moeder van Madelon een pakje... In het pakje zat het in stukken gezaagde lijf van Madelon. Deze keer ging het dus duidelijk wel om een moord, maar de moordenaar werd nooit gevonden.

Er was maar 1 ooggetuige die de waarschijnlijke dader had gezien. Madelon woonde al op kamers en iemand had een verdacht figuur rond zien lopen om 05:47 uur s'avonds... Het was een persoon in een cape, of het een man of een vrouw was wist hij niet, hij kon ook geen gezicht zien... Er was maar een ding dat hem opviel en dat was dat het leek of de persoon maar 1 arm had......

P.s: wil je eens echt iets engs zien....








Kijk dan maar eens achter je... :p

Aantal keer bekeken: 5918
Waardering: 8.66 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online