Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Beloofd is beloofd.

U leest om dit moment het verhaal Beloofd is beloofd gepost door Marie Jansen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Marie Jansen
Gepost op: 2008-8-1

Verhaal:

Beloofd is beloofd
Fien is zo’n meisje dat je geheimen doorvertelt, dat de hele dag bezig is met make-up, en relaties tussen haar ‘vriendinnen’ kapot maakt met haar mooie uiterlijk.

Maandag 12 augustus 8.45
Fien komt hijgend het klaslokaal binnen. Iedereen kijkt haar verbaasd aan want de les is al een half uur bezig, ze hadden een repetitie. ‘Zo Fien, wat brengt jou zo laat nog hier?’ Vraagt de mevrouw die de Geschiedenis les geeft. ‘Ik ben door mijn wekker heen geslapen mevrouw, het spijt me ontzettend’. ‘Dat is al de zoveelste keer deze week Fien, ga je maar melden bij mevrouw Kloester. Hier is een briefje waar op staat waarom’. ‘Nee mevrouw alstublieft! Ik beloof dat ik nooit meer te laat kom! Nooit meer!’ riep Fien hulpeloos, want als ze er nog een keer uitgestuurd zou worden, werd ze geschorst. ‘Nee, geen gezeur, het is mooi zo, je gaat je nu melden!’ riep mevrouw Teulen van geschiedenis. ‘En snel anders zorg ik ervoor dat je een week lang het schoolplein mag schoonmaken!’.

*klop klop* ‘Binnen’ roept mevrouw Kloester. ‘Zo zo, als we daar Fien weer eens hebben, wat brengt jou hier Fien?’ vraagt mevrouw Kloester op een boze toon. ‘Ik was weer te laat mevrouw. Het spijt me’. ‘Je weet wat er nu gebeurt Fien, je wordt 2 weken geschorst en als straf moet je ook 2 weken het plein schoonmaken’. ‘Ja mevrouw, ik weet het’ zegt Fien half huilend.

Dinsdag 13 augustus 8.10
‘Hier Fien’, roept de conciërge. ‘Hier staan de bezems en hier de prikstokken’. ‘Ok dank U, meneer’ antwoordt Fien boos. Het is haar eerste dag van haar schorsing en ze heeft er nu al de pest in.
*tring tring tring* Het is pauze, al Fiens vriendinnen en vrienden ziet ze naar buiten lopen. Guusje komt naar haar toe. ‘OMG, Fien! Ben je serieus geschorst??, en moet je het schoolplein schoonmaken???’ zegt Guusje vol verbazing. ‘Ja, voor 2 weken’. Fien begint te huilen.

Dinsdag avond 22.30
*tring tring* daar gaat de telefoon. ‘Hallo, met Fien’. ‘Hey Fien, met Guusje, ik heb een oplossing voor het schoolplein schoonmaken’ zegt Guusje heel enthousiast. ‘Echt? Wat goed van je!’ antwoordt Fien helemaal blij. ‘Maar dan moet je luisteren naar mij, en alles doen wat ik zeg’ zegt Guusje dwingend. ‘Ok, is goed’ zegt Fien zonder er bij na te denken.

Woensdag 14 augustus 15.30
*I’m walking on sunshine whowhoww* Fiens mobiel gaat. ‘Hej Fien, met Guusje, kom je vanavond om 21.00 bij mij? Want we hadden een afspraak toch?’ zegt Guusje. Fien was die afspraak al weer lang vergeten dus zei verbaasd: ‘afspraak, waarvoor dan?’ ‘ik heb toch geregeld dat je het schoolplein niet meer hoeft schoon te maken onder de voorwaarde dat jij ALLES doet wat ik zeg?’ ‘Oja, is goed, ik kom eraan’ zegt Fien, niet-wetend wat Guusje allemaal van plan met haar is.

Woendag avond 21.00
tring tring* daar gaat de voordeur bel van Guusje. ‘Hey Fien, eindelijk je bent er!’ ‘Hey Guusje, hoe is het?’ vraagt Fien uiterst vrolijk. ‘Goed hoor, maar we moeten toch echt nu aan de slag’ zegt Guusje. ‘Wat moeten we doen dan?’ vraagt Fien verbaasd, want zij dacht dat het een gezellige avond zou worden. ‘Dat zie je wel, kom mee naar boven’ zegt Guusje. ‘Guusje, waarom doe je zo geheimzinnig?’ vraagt Fien nu toch een beetje bang. ‘Kom nou maar mee’.
Boven op zolder aangekomen zegt Guusje tegen Fien: ‘we hadden toch een afspraak dat jij alles zou doen wat ik wil?’ ‘Ja’ antwoordt Fien. ‘Mooi, trek dan gauw al je kleren aan en ga daar staan’. ‘Wat?? M’n kleren uittrekken, waarvoor dan?, wat ga je doen met me Guus? Ik ben bang!’.
‘Niet jammeren Fien, ik ga je geen pijn doen, ik ga even mooie foto’s van jou in je blootje maken, en jij gaat je daar niet tegen verzetten, anders gaat het niet goed aflopen!’ zegt Guusje op een dwingende toon. Fien trekt verbaasd en bang haar kleren uit en gaat tegen de muur aanstaan. ‘Ok, je gaat nu zo sexy mogelijk poseren voor de camera, ik wil je tieten en je kutje kunnen zien’ zegt Guusje. Fien doet alles wat Guusje zegt, en als de foto’s klaar zijn kleedt ze zich weer aan en wil weggaan. ‘Dacht je nou echt dat je nu al klaar was?’ zegt Guusje, ‘dit is pas het begin, ze duwt Fien haar kamer in en doet de deur op slot. ‘Zo zo, even de foto’s op m’n computer zetten, je bent wel een mooi hoertje hoor’ zegt Guusje tegen Fien die stil in een hoekje zit, niet begrijpend waarom Guusje dit allemaal doet.
‘Luister heel goed Fien, je doet nu voor altijd wat ik zeg, ook na die twee weken, anders krijgt de hele school deze foto’s te zien, en je vader en moeder ook!’ zegt Guusje heel gemeen. ‘Guusje, waarom doe je me dit aan?, heb ik ooit iets verkeerd gedaan, ik dacht dat we vriendinnen waren!’ ‘wat jij mij hebt aangedaan? Ben je dat al weer vergeten achterbakse hoer, je hebt mijn leven verpest met die stomme opmerkingen van je, en al helemaal toen je mijn vriendje allemaal leugens over mij vertelde!’ schreeuwt Guusje heel boos tegen Fien. ‘Maar Guusje, ik was gewoon ook verliefd op jouw vriendje, daar kan ik toch niks aan doen?’ antwoordt Fien huilend terug.
‘Ja ja, verliefd, oftewel mijn vriendje afpakken omdat hij er mooi en aantrekkelijk uitziet!, je gaat er nu voor boeten Fien, voor altijd!’

Donderdag 15 augustus 15.30
* I’m walking on sunshine whowhoww* Fiens mobiel gaat. ‘Hey Fien, met Guusje, je bent over 15 minuten bij mij begrepen?’ Net als Fien wilt antwoorden heeft Guusje al weer opgehangen. Fien is bang, maar ze moet wel naar Guusje gaan, anders krijgt iedereen die beschamende foto’s te zien. Fien is bang, bang voor wat haar nu weer te wachten staat, maar ze springt snel op de fiets omdat ze anders te laat komt.


Donderdag 15 augustus 15.45
* tring tring* de voordeurbel gaat. Guusje doet open. ‘Hey Fien, leuk dat je er weer bent’ zegt Guusje heel gemeen. Fien durft niks terug te zeggen. ‘Kom mee naar boven, dan laat ik je de foto’s van gisteren zien’ zegt Guusje.
Boven in haar kamer zet Guusje de computer aan. ‘Zo zo Fien, aan de foto’s te zien heb je dit vaker gedaan of niet’ vraagt Guusje. ‘Nee! Dat is niet waar, hou hier mee op Guus, ik vind het niet meer leuk’ antwoordt Fien heel boos en bang. ‘Er mee ophouden, net als het leuk begint te worden?, dacht het niet!’ Guusje begint Fien uit te lachen en laat haar de foto’s zien. Fien begint te huilen, want de foto’s zijn heel erg, het lijkt inderdaad net alsof ze een hoer is.
‘Ok Fien, nu je hebt gezien hoe je foto’s eruit zien, gaan we nog wat leuks doen’ zegt Guusje gemeen.
‘Ga maar even op deze tafel liggen Fien en trek je kleren alvast uit, en spartel niet tegen, want dan loopt het verkeerd af!’ Fien trekt haar kleren uit en gaat op de tafel liggen, en laat haar handen en benen vastbinden, zonder tegen te stribbelen.
‘Ok, ik ga je nu laten kennis maken met een paar goede vrienden van mij’ zegt Guusje flauw. Fien hoort van beneden voetstappen op de trap naar boven komen. Ze weet dat dit geen goed voorteken is. In de deuropening van Guusje’s kamer staan 3 mannen, naakt. ‘Dit is Tommie, dit is Erik, en dit is Willem, en ze gaan jou even lekker laten klaarkomen’ Guusje begint hard te lachen, en de jongens lachen mee, Fien raakt in paniek, ze is 15, maar is nog niet ontmaagd, dat wou ze laten doen door iemand waar ze zielsveel van houdt, maar niet door jongens die ze niet eens kent. ‘Nee! Niet doen! Ik ben nog maagd! Dit kan je me niet aandoen Guus! Alsjeblieft nee!’ Fien begint hard te schoppen en te spartelen om zich los te maken, maar het helpt niet.
‘Tommie, jij mag eerst’ hoort ze Guusje zeggen. ‘Heb vooral geen medelijden met haar, want ze is een stomme kuthoer!’ roept Guusje.
Tommie komt naar haar toe en begint Fien in haar kutje te likken. Fien vind het een raar gevoel, lekker, maar ze wilt het niet, niet door hem, niet nu, niet hier. Dan stopt Tommie opeens een vinger in haar kutje en begint haar te vingeren. ‘Nee, niet doen ik wil dit niet!’ Fien begint te huilen want ze weet dat dit nog maar het begin is. Tommie duwt nu nog een vinger in haar kutje en begint haar steeds harder te vingeren, Fien vind het pijn doen, en huilt. Ze ziet dat Tommie een stijve heeft gekregen. Tommie stopt zijn penis in haar mond, ze moet ‘m aflikken. Hij houdt haar haren vast en duwt haar heen en weer, hij komt klaar in haar mond, ze slikt zijn sperma in, en begint nog harder te huilen want hij stopt z’n penis in haar kutje. Hij gaat steeds ruwer heen en weer, en Fien heeft het gevoel of haar kutje gaat scheuren. Ze gilt het uit. ‘AUW, nee, au, je doet me pijn, hou op!’ maar het heeft geen zin, hij gaat gewoon door. Dan voelt ze dat hij klaarkomt, z’n penis zit diep in haar kutje, en ze voelt het sperma naar binnen komen. ‘Ok Tommie, jou beurt is voorbij, Erik, nu is het jou beurt’ Guusje heeft tot nu toe alles gefilmd en roept tegen Fien: ‘Hoe voelt dat nou, om ontmaagd te zijn door een vreemde?, volgens mij geniet je er gewoon van stomme kuthoer!’
Erik is een stuk agressiever en Fien schreeuwt het uit van de pijn. Dan ziet ze Willem naar haar toe komen en hij stopt z’n penis in haar mond. Ze wordt nu van achteren geneukt, en van voren wordt haar gezicht onder gespoten door het sperma, Erik komt ook klaar in haar kutje, nu is Willem aan de beurt. Hij heeft gelukkig niet zo’n grote penis als Erik, maar daar heeft hij een oplossing voor gevonden. Hij pakt een komkommer en duwt ‘m haar kutje in, helemaal, Fien heeft nog nooit zo veel pijn gehad. Ze heeft ook nog nooit zo hard gehuild en ze heeft nog nooit zo hard geschreeuwd. Het schreeuwen, schoppen en slaan heeft geen zin, Willem komt ook klaar in haar kutje. ‘Heel goed jongens heel goed, jullie mogen nu gaan’ zegt Guusje tegen ze. Fien ligt op de tafel, helemaal onder het sperma, ze heeft het gevoel dat haar kutje brand en dat ze een hoer is, ze heeft het met 3 jongens tegelijk gedaan.
‘Ha ha, Fien, eigen schuld. Nu ben je geen maagd meer, en je kunt er niks meer aan doen, ik heb het allemaal gefilmd, en als je niet luistert, laat ik die aan iedereen die je kent of lief hebt zien. Dan vinden ze je ook een hoer, net als ik’ Guusje begint te lachen ‘had je het maar niet beloofd Fien, het is je eigen schuld’. Guusje maakt Fien los, Fien wil wegrennen, maar dat gaat niet, de deur zit op slot, denk je nou echt dat je nu al mag gaan?’ zegt Guusje. ‘En als je gaat, dan kan iedereen zien dat je een hoer bent, want je hebt je kleren niet aan!’ Fien was vergeten dat ze naakt was. Ze zegt: ‘wat wil je met me doen Guus, doe het dan snel, dan ben ik er van af’. Guusje begint te lachen ‘Ok, is goed, bel maar even naar huis dat je bij mij blijft logeren deze week, omdat ik dan je een beetje bijles geef over wat je mist op school’. Fien belt haar ouders op, ze vinden het goed.

‘Hoe voelt dat nou? Om ontmaagd te worden door vreemde jongens?’ vraagt Guusje gemeen. ‘Stom kutkind! Je hebt ervoor gezorgd dat ik geen maagd meer ben, je hebt me door 3 mannen laten verkrachten, wat wil je nog meer gaan doen? Je hebt m’n leven verpest! Hoor je me? VERPEST!’ Fien wil Guusje slaan, maar ze is te langzaam, ze heeft geen energie meer over om zich nog verder te verzetten tegen alles wat Guusje met haar wilt doen.
Dan wordt het donker.

Donderdag 15 augustus 23.50
Fien wordt wakker, ze weet niet waar ze is, ze kan zich nog vaag herinneren dat ze in een auto lag, vastgebonden, en haar mond was afgetaped. Dan komt Guusje binnen. Ze lacht. ‘Ben je eindelijk wakker slaapkop?’ vraagt Guusje. ‘Waar ben ik?’ vraagt Fien. ‘Op de Wallen, dat is de enige plek waar jij thuishoort stom kuthoertje’ antwoordt Guusje. ‘WAT? Op de Wallen? Dat is helemaal in Amsterdam!’ zegt Fien paniekerig. ‘Stel je niet aan, je gaat het vast fijn vinden’.
Fien staat op maar ziet dat ze nog naakt is. ‘Waar zijn mijn kleren?’ vraagt ze. ‘Daar hangen ze’ antwoordt Guusje. Fien draait zich om en ziet het hoerensetje. ‘Dit ga ik niet aantrekken hoor!’ schreeuwt Fien. ‘Je zult wel moeten, je hebt overigens nog 5 minuten om je aan te kleden want dan gaat het gordijn open’ zegt Guusje doodnormaal. Fien draait zich om. Het dringt nu pas tot haar door dat ze in een hoerenkamertje met bed zit. Ze schrikt. ‘Nou komt er nog wat van?’ hoort ze Guusje zeggen. Ze trekt het hoerensetje aan en als ze alles aan heeft gaat het gordijn open. Ze ziet een kruk staan. ‘Je gaat jezelf verkopen voor 30 euro per likbeurt, 35 per pijpbeurt, 40 per vingeren en 50 per neukbeurt, heb je dat goed begrepen? En als je per avond niet meer dan 1000 euro verdient, dan wordt ik heel boos en gebeuren er nog vervelendere dingen met je’ zegt Guusje en loopt weg. Daar zit Fien dan, in een kamertje achter een glas. Ze gaat op de kruk zitten en kijkt naar buiten, als ze denkt over wat Guusje heeft gezegd, begint ze sexy bewegingen te maken op en om de kruk heen. Al snel krijgt ze bezoek van allemaal enge mannen die niet voorzichtig met haar omgaan. Als het 03.00 uur ’s ochtends is komt Guusje weer binnen. ‘Zo, laat maar eens zien hoeveel geld je verdient hebt hoertje van me’. Fien loopt naar het kastje toe dat in de kamer staat en haalt 1200 euro te voorschijn. ‘Zie je wel, je kan het wel, je bent gewoon altijd al een hoertje geweest!’ Guusje lacht, en brengt Fien naar een appartement ergens in Amsterdam. ‘Dit is ons huis de komende week. Je blijft de hele dag binnen en vermaakt mij op de manier hoe ik dat wil, als je ook maar één keer niet doe wat ik zeg krijgen je ouders en je vrienden de film+foto’s van jou te zien begrepen?’ zegt Guusje. ‘Ja Guus. Ik begrijp het’ antwoord Fien. Guusje laat Fien haar kamer zien, ze zegt dat ze nu moet gaan slapen en haar niet meer lastigvallen. Het slapen lukt niet, haar kutje brandt en ze mist haar ouders en vrienden. Waarom moest ze nou zo stom zijn om te beloven dat ze alles zou doen wat Guusje zegt? Waarom deed ze haar straf niet gewoon zelf? Ze begon zachtjes te huilen.

Vrijdag 16 augustus 8.30
‘Opstaan, stomme kuthoer!’ schreeuwt Guusje tegen haar. ‘Waarom, het is pas half negen’ vraagt Fien. ‘Half negen?, weet je niet hoe laat dat is?, om 9 uur is hier iemand die jij moet vermaken!’ schreeuwt Guusje nu nog bozer. ‘Nee! Niet weer! Ik wil niet meer Guus! Ik kan niet meer!’ Fien begint te huilen. ‘Dat is dan jou probleem stomme kuthoer, had je maar niet moeten beloven ALLES te doen wat ik wil’ ‘Moet ik seks met die man hebben?’ vraag Fien. ‘Ja, hij gaat je verschillende seksspellen uitleggen, die je dan ook meteen met hem gaat doen’ antwoordt Guusje.
Fien kleed zich aan, tenminste als je een hoerensetje kleren kan noemen, en net op dat moment gaat de bel. * ding dong* ‘Daar is ‘ie, je doet wat hij zegt begrepen? Anders heb je een heel groot probleem!’ zegt Guusje op een dwingende toon.
De man komt binnen en begint meteen de seksspellen uit. Fien vind het maar niks, ze wilt niet meer. ‘Hou op, ik doe het niet meer, het is klaar nou, ga weg engerd, ik wil geen seksspellen met jou spelen!’ Fien rent huilend naar haar kamer. Ze hoort Guusje achter haar aankomen, ze hoort haar schelden, maar dat kan haar niks schelen, het is genoeg, het is klaar.
‘Pas op Fien! Anders ga ik de foto’s en de film aan iedereen laten zien!’ schreeuwt Guusje. ‘Maar Guus, kan je me het niet vergeven, je hebt me laten verkrachten, je hebt van me een hoer gemaakt, heb ik ooit zo iets bij jou gedaan? Gaat dit niet te ver?’ vraagt Fien huilend. ‘Nee, en je zal er nu voor gestraft worden dat je wegrende. Nu is de man weg, en ik heb geen geld van hem gekregen!’ schreeuwt Guusje. ‘Kom mee stomme kuthoer, ik zal je is even lekker pijn laten lijden’ zegt Guusje.
Guusje neemt Fien mee naar een piercing/tattoo shop. ‘Dit meisje hier wil graag een piercing in haar klitje, een piercing door haar beide tepels, en een piercing door haar navel, en ze wil ook graag een tattoo op haar linker borst en kutje’ zegt Guusje doodnormaal. Fien durft niks te zeggen omdat ze bang is dat ze anders nog meer tattoo’s en piercings krijgt. ‘Ok, kom maar mee naar dit kamertje, dan gaan we kijken welke piercings en tattoo’s het mooist staan’ zegt een vieze man achter de toonbank. Fien en Guusje lopen mee naar het kamertje waar de man het over had. ‘Kleed je maar alvast uit Fien, dan kunnen me meteen zien wat het beste is’. Fien kleed zich om, ze kan wel janken. Een man die haar niet kent ziet haar naakt, gaat een piercing zetten in haar klitje en gaat tatoo’s op haar borsten zetten. ‘Ik zie wat heel mooi bij haar gaat staan’ zegt de man. ‘Als we door de tepel en navelpiercing een ketting doen, wordt ze echt de mooiste bitch die ik ken’ zegt de man. ‘Aha, jij vind haar dus ook al zo’n kuthoertje net als ik?’ zegt Guusje. ‘Je kan toch aan haar zien dat het een hoer is of niet?’ antwoordt de man lachend terug.
De man begint met de tatoo’s, Fien krijgt op haar linkerborst een playboy tekentje, en op haar kutje een hartje. Nu gaat de man de piercings schieten door haar tepels heen. ‘Het kan eventjes pijn doen’ zegt de man. Net als Fien wilt antwoorden schiet de man de piercings. ‘AUW!!!’ Fien begint te huilen, het doet ongelofelijk veel pijn. ‘Stel je niet zo aan sletje, je hebt heus wel is een keer meer pijn gehad dan dit’ zegt Guusje. Dan voelt Fien dat de man aan haar kutje begint te zitten. Ze weet dat dit nog meer pijn gaat doen. ‘1, 2, 3’ ‘AUW, au, au, Jezus!’ Fien begint ontzettend hard te huilen, ze heeft nu een piercing in haar klitje, en het zit verschrikkelijk kut, en het doet ontzettend veel pijn. De man schiet daarna nog de piercing in haar navel en rijgt de ketting door de borst en navel piercings. ‘Dank je, hoeveel gaat dat kosten?, je kan toch wel een beetje korting voor ons geven als deze hoer hier je een lekkere pijpbeurt geeft?’ zegt Guusje. ‘Maar natuurlijk, als ze dat doet gaat er 100 euro vanaf, en dan moet U nog 75 euro betalen’ ‘Is goed, afgesproken, dan kom ik haar over een uur weer halen en dan betaal ik ok?’ zegt Guusje. ‘Ok is goed, tot zo!’
Fien zit alleen in de kamer met die enge man, naakt. Hij komt langzaam naar haar toe en begint in haar borsten te knijpen, het doet pijn, want de piercings branden in haar tepels. Dan gaat hij langzaam met een hand naar beneden en begint haar te strelen. Hij trekt haar aan de ketting mee, en legt haar op een tafel in het midden van de kamer. Hij begint haar te zoenen, dan likt hij haar borsten, dan begint hij haar in haar kutje te likken. Ze voelt dat hij een vinger in haar kutje port. Hij stopt er nog een bij, dan begint hij heel agressief heen en weer in haar kutje te porren, het doet pijn, de piercing brand als de tyfus, Fien begint te huilen. ‘Meisje meisje toch, stel je niet zo aan, dit is pas het begin!’ zegt de man. Ze ziet hem een lange rubberen staaf pakken en duwt die helemaal in haar, hij begint te porren, Fien begint te kreunen, het doet pijn. ‘Ah, ah, stop!, ah, oh, nee!, hou op!’ Dan ziet ze dat de man een ander soort staafje pakt, maar deze heeft een staaf voor in haar kutje en een staaf voor in haar andere gaatje. Het voelt verschrikkelijk. Dan zegt de man dat ze moet gaan zitten op die vibrator daar. Dat doet ze. Tegelijkertijd ziet ze dat de man zijn broek naar beneden doet en z’n onderbroek uit doet. De penus die tevoorschijn komt is enorm, groot en stijf. Hij stopt zijn lul in haar mond, pakt haar haren beet en begint haar heen en weer te duwen. Hij komt klaar in haar mond, ze moet bijna kotsen van de grote lading sperma die ze in haar mond krijgt. Dan legt de man haar weer op de tafel en duwt zijn lul in haar kutje. Fien krijgt een raar gevoel, een gevoel dat ze nog nooit eerder heeft gehad. Ze komt klaar. De man begint te lachen en zegt: ‘Zie je nou wel, je vind het lekker!’
5 minuten later komt Guusje weer binnen. ‘Ik ben van gedachten verandert’ zegt de man. ‘De tatoo’s en piercings zijn gratis, want ik heb alles bij haar mogen doen, en ze vond het ook nog eens lekker!’ de man begint te lachen, en Guusje lacht mee. ‘Zie je nou wel, je bent een geboren hoer!, kleed je aan, we gaan naar huis!’
Eenmaal thuis aangekomen zegt Guusje: ‘Zo we gaan nu nog wat foto’s van je maken, je kan er nu niet meer onder uit dat je een hoer bent, je kwam klaar, toen hij je neukte!’. Fien gaat tegen de muur staan en doet alles wat Guusje zegt. Dan is ze klaar, ze moet naar haar kamer.

Het is genoeg, ik ga hier een eind aan maken, denkt Fien. Ze vraagt aan Guusje of ze in bad mag. Dat mag. Ze gaat in bad zitten en laat het volstromen. Dan is de tijd gekomen. Ze houdt haar adem in, en blijft onder water.

‘Jezus Fien, hoe lang kan je in bad zitten?, ik ben HEEL erg boos nu, je luistert weer niet naar mij!’. Guusje stormt de kamer binnen maar schrikt zich kapot. Daar ligt Fien, onder water. Ze heeft zichzelf verdronken.


Aantal keer bekeken: 16223
Waardering: 4.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online