Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Betrapt in Twente.

U leest om dit moment het verhaal Betrapt in Twente gepost door jessica domier. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: jessica domier
Gepost op: 2009-5-28

Verhaal:

Betrapt in Twente
Ik zou mij eerst even voorstellen.
Ik ben een meid van 27 uit twente.
Heb lichtblauwe ogen donkerblond haar 1.85l.

Ik kwam op een Vrijdag weer van het werk het was koud en ik had zoon zin in het weekend thuis lekker de verwarming aangezet.Ik heb de poort op slot gedaan en de deur op slot.Het werd al lekker warrm in huis na een dag had werken had ik zin een lekkere warme douce dus heerlijk mijn werkkleding uit.Mijn werkleding bestaat uit een rood sjeurt en een spijkerbroek daaronder had ik een rooie string en witte beha.Thus ik begon mijn sjeurt uit te doen en beha het voelde heerlijk met mijn borsten zo vrij mmmmmmmm ik ging verder met mijn spijkerbroek uit doen en string.D
aarna mijn sokken en schoennen.Ik pakte de handoekken uit de kast en pakte ook een was handje.Ik heb het water in de de douce aangezet heerlijk dus het water kwam heerlijk op temperatuur.Ik heb een douce kop met verschillende stralen heerlijk.Ik heb gekozen voor de zachte maserende straal het geeft mij het gevoel dat ik op een tropisch eiland ben waar zacht het water over mij heen stroomt.Ik ga lekker onder de warme maseerende straal staan en zeep mij lekker in.Ik werd opgewonden van de zeep en de zachte handen vanmijzelf.Ik streelde mijn lichaam overal het voelde fijn.Na mijn borsten te hebbben gemaseerd voeld eik mijn tepels stijf worden daarna ging ik naar beneden over mijn buikje en kwam terecht bij mijn clitje het was zow fijn de zeep ging van boven naar beneden mijn lichaam af.Toen ik mijn clitje goed gestreeld had toen heb ik een vinger in mijn cutje gedaan nog nooid eerder gedaan wauw het proberen.Het voelde goed het werden er al gauw twee en drie mijn vingers het was heerlijk.Met mijn andere hand streelde ik mijn tepels om en om mijn lichaam trilde en ik kwam bijna klaar.Toen hoorde ik ineens geschreeuw psssssssss buurvrouw ik dacht is vast de andere buurvrouw psssssssss boven je rechts.Ik schrok en kwam van schrik klaar.Ik keek omhoog en zag de buurman bij mij in het raam kijken wauw zij die ik gauw mijn vingers eruit afspoellen en mijn haar wassen ik schrok echt.Gauw afrogen psssssssssssss buuf kijk evve kijk ik omhoog maar het raam stond open zag twee ogen.Stttttttt zij ik ik moest bijkomen.
Ik heb mij gauw aangetrokken ik besloot om mijn rode zetje aan te de doen mijn string beha zwarte rokje en rode topje panty aan en laarzen klaar en het zit ook nog lekker.Ik ben lekker op het bed gaan liggen rusten en een boek lezen maar wel met de gedachte ow ow mijn buurman heeft mij gezien straks zegt ie het tegen zijn vriendin spannend was het wel en opwindend.Daarna heb ik beneden wat kaarsjes aangestoken ben dol op kaarsen lekker kopje thee gezet en ik hoor de deurbel ik doe open en is het de buurman,Ik dacht nee voelde mij blozen.
hoe is ie zij die ik zij supper lekker weertje he buuf ik zij heerlijk.Is je vriend er ik zij nee is werken.Mijn vriendin ook zij die ik zij oke.Heb je zin aan wat drinken lijkt mij een goed idee zij die wil je thee of koffie.Jij hebt thee zij die doe mij ook maar thee net zo makkelijk.Wat zie je er leuk uit zij die dank je zij ik leuk zegt ie die kaarsen past mooi bij je inrichting ik zij klopt.Wat ruikt het hier lekker en mooi schoon ziet er goed uit ik zij blozend dank je.Evve over de ladder zij die ik dacht onee maar ik zij wat deed je daar eigelijk ik maakte de dakgoot schoon zij die en dacht doe ik de jouwne erbij ik zij bedankt thas lief van je.Ik ben eerlijk zij die je had je douce gordijn er niet voor en heb gezien dat je je heerlijk vermaakte.Ik werd er zo opgewonden van ging bij mij naar de wc en kwam klaar ik zij wauw.Inderdaad zij die je bent supper mooi.Ik zij ons geheim he zeker weten komt goed zij die en hij stond op kuste mij op mij wang en zij he buufie als er wat is ben ik er voor je dat weet je he oke thas fijn zij ik ik ook voor jouw thas lief zij die heb hem de hand gedaan en hij bedankte voor de koffie.Hij lachte en gging naar zijn huis.

Aantal keer bekeken: 12339
Waardering: 1.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online