Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bewegende Beelden Van Slapende Mensen.

U leest om dit moment het verhaal Bewegende Beelden Van Slapende Mensen gepost door John Bassoon. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: John Bassoon
Gepost op: 2010-9-10

Verhaal:

Bewegende Beelden Van Slapende Mensen
Bewegende beelden van slapende mensen zijn best wel merkwaardig. Zo droomde ik onlangs van de gevlekte Bronskoekoek. Geen idee hoe deze Aziatische vogel in mijn gedachtegang was verzeild, maar ik besloot haar Rany te noemen.

Die nacht beleefde we de gekste avonturen, en vlogen samen onder meer over ons dorp waar er enkel nog licht scheen bij de familie Vanpipperzeel. Nadat hij me hopeloos had geprobeerd te doen tsjilpen, aten we een ijsje op de top van de Eiffeltoren en genoten van Parijs bij nacht. Rany at een bol pistache, terwijl ik me aan vanille waagde met een dwaze bolhoed op mijn kop van heb ik je daar.

Na een tijdje gaat zo'n Parijs toch ook maar vervelen en bevonden we ons in het midden van een Western zoals alleen een Spaghettivreter hem kan maken. De plaatselijke bakker ging duelleren met Pedo Gustaaf omdat die nog 3 pistolets niet had betaald. De Bronskoekoek was ondertussen al eens geel, bruin, blauw en rood geworden maar daar stoorde ik me niet aan. Ik had de indruk dat mijn neus ook wat langer was geworden en met die bolhoed op hield ik wijzelijk mijn mond.

Net toen het gevecht werd beslecht ging mijn wekker en werd ik onzacht wakker naast mijn zwangere vrouw. Voor ik er weet in had was alles weer bittere ernst.

Het gaat je goed Rany....

Aantal keer bekeken: 3532
Waardering: 2.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online