Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bij mij op de w.c..

U leest om dit moment het verhaal Bij mij op de w.c. gepost door BeautyandBrains. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: BeautyandBrains
Gepost op: 2007-7-10

Verhaal:

Bij mij op de w.c.
Heb je ook een kind van bijna 4, moet je dit echt even lezen...
Ik heb een meisje, dit kind is een wandelend monstertje vol met rare ideeen, die ze als je niet snel genoeg bent met plezier uitvoert...
Zal een voorbeeld stellen....

Als ik naar de wc ga, dan lees ik een boekie bij de lange zit zeg maar..
Dus ik tegen haar, mama gaat even naar de wc, blijf jij even spelen?

Zegt ze, mama, ik wil mee..

Nou doe maar niet (denkend aan de eventuele dampen en bijbehorende geluiden), mama wil even alleen boekie lezen...
Dat is dus tegen dove oortjes gezegd he, dametje mee naar de wc, ik op de pot, zij op het kleine toiletemmertje ernaast, met miniboekie..
De gang begint...reutellllllll, pffttrrtttttt, plonssss.....
Stilte...

Ik moet even door de mond ademen...pfffff

Mama???????
Ik kijk om, ja schat zeg ik met benepen stem...
Mama.......mag ik ruiken?

Ehhmmm, nou doe maar niet...(vraag me gelijk af of er iets mis is met haar reukzin, daar ik bijna met tranende ogen van de stank zit)...

de gang zet zich voort....kloenk, plons...(natte reet van opspattend water)

Mama?
Jahaaaa???????
Mama....mag ik kijken??????

Nu ga ik toch ernstig aan mijn kind twijfelen...
Wat wil je kijken schat?
Mama, mag ik jouw oppers zien?
ranzig kind....
Is jouw boekje niet leuk dan?
Nee..
Nou ik wil niet dat je kijkt schat..

Stilte...

Ik hoor haar opstaan, voor ik kan reageren word de wc doorgetrokken, en heb ik een natte klets tegen me kont aan...
Boos kijk ik naar achteren, moest dat nou, was nog niet klaar!!!

Stilte, boos kijkt ze me aan...hmzzzz

Ik bid voor mezelf dat ik snel klaar ben, want dat kleine drakie is wat aan het uitbroeien....

We lezen beide verder, mama?????
Nee schat, je mag niet kijken, je mag niet ruiken, en ook niet doortrekken...en ik lees verder..
En voor ik het door heb....klepperderklepperdeklep, deksel van de wcbril tegen me rug...

Zuchtend knijp ik dan maar af, en ga mijn ondeugende kind aan het puzzelen zetten...

Valt niet mee hoor, zelfs als je naar de wc moet heb je geen rust met kinderen...



Aantal keer bekeken: 7405
Waardering: 4.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online