Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bijles Wiskunde.

U leest om dit moment het verhaal Bijles Wiskunde gepost door Sigrid M. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Sigrid M
Gepost op: 2007-9-29

Verhaal:

Bijles Wiskunde
Het was een gewone dag in de week, en tijdens de middag had ik bijles wiskunde. Jasper, een knappe jongen van 18, die wel goed was in wiskunde kwam binnen, en we begonnen al snel aan de les.

Terwijl we oefeningen maakten, gaf hij me wat coplimentjes, en zei dat hij wel niet gratis bijles gaf. Ik vroeg hoeveel hij ervoor moest hebben, maar hij liet al zeer snel merken dat hij iets anders wou dan geld. Hij kon het niet laten om regelmatig mijn rokje wat op te tillen, en m'n billen te strelen, of 'perongeluk' m'n tepels aan te raken. Ik vond jasper eigenlijk niet zo aantrekkelijk, en zei hem dan ook een aantal keer te stoppen, maar hij ging gewoon door, en eigenlijk werd ik zo geil als de pest.

Op bepaalde momenten stopte hij gewoon met zn uitleg en begon me te zoenen, ik was geschokt en wou hier tegenin gaan, maar ik kon het niet laten terug te zoenen. Hij streelde dan zeer duidelijk mijn borsten en duwde m'n topje wat omhoog. Ik was op dat moment al helemaal verloren, en liet m'n hand over z'n broek gaan, en voelde daar een enorme zwelling.

Op een bepaald moment hebben we gewoon onze boeken gesloten, en begon hij me onophoudelijk te strelen. Eerst m'n buik, dan hoger en hoger. Tot hij m'n topje uit deed en ik daar in m'n bh stond. Hij bleef me kussen, en deed dan ook onverwacht m'n bh uit. Dit liet me even uit m'n trance ontwaken, en ik ging achteruit, maar zodra hij m'n tepels aanraakte liet ik me weer gewillig mee voeren.

Ik was ondertussen zo geil, dat ik zelf ook graag wou klaarkomen, en stak m'n hand onder m'n rokje in, maar dat liet hij niet toe, en deed zelf m'n rokje uit.
Daar stond ik nu, in het klaslokaal, tijdens de middag speeltijd, met niets anders aan dan m'n slipje en m'n schoenen en kousen.

Toen ging alles heel snel, in één beweging duwde hij m'n slipje tot op m'n enkels, legde me op de lessenaar, en begon me heerlijk te beffen.
Ik moest me ongeloofelijk inhouden om niet te gillen, maar de leraars zaten in het lokaal naast ons, dus ik moest me stil houden. Hij likte dieper en dieper, en toen ik bijna klaar kwam, stopte hij. Hij draaide me op m'n buik, en begon op m'n kontje te slaan, niet voor de schijn, maar hard en pijnlijk. Ik had zo'n pijn, en moest op m'n tanden bijten, anders schreeuwde ik het uit. Maar tergelijker tijd wond het me enorm op.

Toen draaide hij me om, haalde z'n zeer grote lul uit z'n broek, en duwde hem n één stoot naar binnen, en zo heeft hij me 5 minuten op de lessenaar liggen neuken. Zo pijnlijk, en zo heerlijk. Toen kwam ik hevig gillend klaar, maar schrok, omdat ik de leerkrachten hun aandacht misschien had getrokken.

Ik wou zo snel mogelijk weggaan, maar hij bleef me op de lessenaar duwen, en me nog wat strelen.
Toen we dan toch uit eindelij kaangekleed en weggegaan waren, ging de bel al , en moesten we terug naar binnen.
Alles was veilig, de rest van de dag was gewoon gelijk anders.

TOT na school een studie leerkracht naar me toe kwam. Hij wandelde me gewoon voorbij, en fluisterde toen rap, dat hij z'n mond hield als ik hem zou pijpen.

Ik schaamde me dood... Hij moet ons gezien hebben, door het raampje. Door m'n gil.
Rood als een tomaat wandelde ik verder, nadenkend over wat ik mezelf aangedaan had.

Aantal keer bekeken: 30895
Waardering: 6.37 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online