Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Biologische Romeo.

U leest om dit moment het verhaal Biologische Romeo gepost door Rhonda P.. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Rhonda P.
Gepost op: 2010-6-4

Verhaal:

Biologische Romeo
Zachte voetstappen achter me. Ik draai me om en glimlach. Een moment later sluit hij me in zijn sterke armen, die maken dat ik alles vergeet. Maar we waren niet altijd zo gelukkig...

Met de zon op mijn gezicht en een ijskoud blikje cola in mijn handen zit ik op het schoolplein. Ik ben verdoofd van het oersaaie blokuur wiskunde en loom van de zon. Maar de lome luiheid valt van me af als Elena, mijn beste vriendin, me aanstoot. "Moet je kijken, hij heeft weer een huppeltje gevonden hoor." Sist ze me toe. Ik open mijn ogen en kijk in de richting van haar vinger. Daar staat Floris, in een innige omhelzing met Demy. Ik ken haar wel. Demy is een typisch populair trutje. Te veel make-up, te weinig brein. Zo'n geval. Maar het maakt het des te harder. Hij wil wel met zo'n type, maar mij ziet hij niet staan. Ik haal nonchalantmijn schouders op. "Hij doet maar." zeg ik stoer, maar eigenlijk breekt mijn hart in duizenden kleine stukjes waarvan ik geen idee heb hoe ik ze ooit weer aan elkaar ga krijgen.

Ik lig op mijn bed als de telefoon gaat. Ik ga er van uit dat het Elena is, ze zou me nog bellen over bio. "Hee Eens, met moi. Over bio.." Ik word onderbroken door een zachte stem, die een rilling van herkenning langs mijn ruggegraat stuurt. "Uuh, hoi. Met mij, ik bedoel met Floris." Met moeite haal ik adem. "Uuh,hoi Floris. Waarom bel je?" Het is ongelooflijk, ik bel met Floris! Mijn crush, mijn geheime liefde, mijn Romeo! En ik praat nog gewoon verstaanbaar Nederlands! "Uuhm, nou ik belde om te vragen of je, nouja, jij bent nogal goed in biologie en ik niet, dus ik wou vragen of je,nouja, of je me bio-bijles wil geven." Als ik mezelf niet totaal voor schut wil zetten,moet ik nu niet gaan gillen, maar Oh Mijn God! "Ja!" schreeuw ik bijna. "Uuh, wauw, dankje. Nou, tot donderdag het zesde in B04 dan!" Een klik en ik hoor de kiestoon. Wauw. Nooit gedacht dat cellen en anatomie me ooit zoiets zouden opleveren.

Ik wijs op een plaatje in het boek. "Dit is een plant cel, waaraan kan je die herkennen?" Gefixeerd staar ik naar zijn lippen als hij antwoord geeft. Wat een schitterende lippen, en wat zou ik ze graag kussen. Ik hoorde van Elena dat het uit is tussen hem en Demy, dus misschien. Ik schud mijn hoofd. Ik moet mezelf concentreren en geen valse hoop geven. "Ja, dat is goed. En wat is dit dan voor een cel?" Ligt het aan mij, of komen zijn lippen wel heel dichtbij? Het ligt niet aan mij, want even later raken onze lippen elkaar.

Ik glimlach en kijk naar hem op. Zijn blonde krullen, zijn mooie bruine ogen en natuurlijk zijn lippen. En ik weet, dat die lippen alleen voor mij zijn. Hij is mijn biologische Romeo.

Aantal keer bekeken: 3239
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online