Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bisex housewarming.

U leest om dit moment het verhaal Bisex housewarming gepost door Tony. V. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tony. V
Gepost op: 2011-3-13

Verhaal:

Bisex housewarming
Ze had ons bij haar thuis uitgenodigd. Toen we bij haar aanbelden deed ze, gekleed in een piepklein spijkertopje en een piepklein spijkerbroekje die haar zaligheden amper verhulden, open. Wij keken onze ogen uit, we hadden altijd wel gedacht dat ze een geile meid was, maar dat ze zo geil was hadden we niet kunnen vermoeden.

Zodra de deur in het slot viel begon ze mijn t-shirt uit te trekken. Onderwijl ging mijn vriend achter haar staan en begon met haar heerlijke tietjes, een volle A-cup, te spelen. Hij duwde het topje naar boven en streelde over haar harde tepels. Ik ging met een hand naar beneden en begon haar tussen haar benen te masseren. Na een poosje haar door haar broekje gemasseerd te hebben, ging ik op mijn knieën zitten en maakte de sluiting van het broekje open en schoof het naar beneden. Ze was helemaal geschoren en had een ringetje door haar lipjes. Mijn lul begon zo langzamerhand pijn te doen in mijn nu erg krappe broek, ik had nog nooit zo'n harde pik gehad als op dat moment. Haar lipjes openhoudend met mijn vingers, begon ik haar te likken. Heerlijk zo'n kaal kutje dat glande van het geil.

Zij zag natuurlijk ook de grote bult in mijn broek en bevrijde mijn stijve lul uit zijn benarde positie. Mijn vriend, die ook al met een flinke knots in zijn broek zat werd even later ook door haar geholpen. Ik ben, net zoals zij, helemaal geschoren wat zij heerlijk vond. De ballen van mijn vriend zijn wel geschoren, maar voor de rest heeft hij het schaamhaar alleen maar bijgetrimd. De geile nimf nam mijn lul in haar mond en begon heerlijk te zuigen en ondertussen de pik van mijn vriend af te trekken.

We moesten ons allebei uitkleden. Toen ik op de bank zat ging zij verder met mijn lul en gaf mij vriend de opdracht haar te helpen met haar karweitje. Samen waren ze aan mijn lul aan het likken en zuigen, mijn ballen natuurlijk niet vergetend. Wat was dit heerlijk. Na een tijdje moestmijn vriend op de bank gaan zitten en ik moest naast haar komen staan, terwijl zij op haar knieën ging zitten om mijn viend te pijpen, waarbij ze tegelijk aan mijn genotsstaaf begon te sjorren.

Zij wilde nu wel eens verwend worden opperde ze even later. Een wens waar ik maar al te graag gehoor aan gaf. Eerst legde ik haar op haar rug op de bank en ging met mijn hoofd tussen haar benen zitten, wat mij een prachtig zicht gaf op haar zachtroze neukgrotje. Terwijl ik met een vinger bij haar naar binnen ging, verwende ik haar klitje met mijn tong. Wat smaakte ze heerlijk, zo zoet als honing. Tussen mijn benen begon mijn vriend aan mijn lul te trekken en even later voelde ik zijn mond over mijn pik heen en weer gaan. Dit was het betere leven: een geile meid beffen en zelf door een geile knul gepijpt te worden, het beste van twee werelden.

Maar ik mocht nog niet klaarkomen, want zij wilde ons zien neuken. Dus deed ik een condoom om mijn lul waarna mijn vriend er langzaam overheen zakte. Ik zat tot aan mijn ballen in zijn reet. Zij zat op de rand van de en was zich aan het vingeren, onderwijl gebiologeerd naar ons neukspel kijkend. Toen kroop ze op de lul van mijn vriend en wij neukten gedrieën heerlijk verder, ik in zijn kont, hij in haar kut. Na een paar minuten zei ik dat ik ging komen. Zij en mijn vriend stonden op, haalden het condoom van mijn pik en gezamelijk likten en zogen zij zolang dat ik met een fenomimale spermafontijn klaarkwam. Ik werd nog even schoongelikt door hun beiden en toen hebben we mijn vriend nog even klaar-gepijpt en gelikt. Daarna was zij aan de beurt. We hebben haar gebeft, gelikt en geneukt tot ze gillend klaarkwam.

Een week later belde mijn vriend mij op: "Zou je zus nog een keer zin hebben in zo'n neukfeestje als votige week?"

Aantal keer bekeken: 9093
Waardering: 6.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online