Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Blij met mij.

U leest om dit moment het verhaal Blij met mij gepost door Mies. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Mies
Gepost op: 2007-10-10

Verhaal:

Blij met mij
.... Wat zeg je?
Ik kwam de douche uitgelopen. Handdoek losjes om me heen geslagen, mijn lange natte haren wat nadruppelend op mijn naakte schouders. Je hebt je jas al aangetrokken.
Vanavond moet je onverwachts weg. Ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat jeÕt nooit weet met jouw beroep. Ik sta nergens meer van te kijken... het ene moment lekker op de bank, dvd-tje, om en in elkaar ÔgevouwenÕ... het andere moment gaat de telefoon...
Later zullen we de film samen afkijken. Toen je naar boven ging om je om te kleden ben ik onder de douche gestapt.

Je kijkt me aan en zegt: Ôik ben klaar, ik gaÕ. Lachend neem je me in je armen. ÔWat ben je toch een lekker ding, ff knuffelenÕ. Ik geniet.
Natuurlijk jammer dat je weg moet, maar ik weet ook dat jij het niet leuk vindt dus zeg ik er niets over. Je knabbelt aan mijn oor en er gaat een siddering door mijn lijf. Hm, je weet altijd feilloos de plekjes te vinden en plagerig duw ik je van me af. ÔHee, dat is niet eerlijkÕ roep ik, Ômij opwinden en dan mij in mÕn eentje achterlaten?Õ Troostend trek je me weer naar je toe. Geeft me een heerlijke natte zoen op mijn mond en je kunt je niet bedwingen je lekkere tong in mijn mond te duwen, op zoek naar de mijne...
ÔWees lief voor jezelf vanavond, ik hoop niet te laat terug te zijn en kruip ik lekker bij je in bedÕ. Waarop je een kusje op mijn neus geeft en naar de deur loopt. Je draait je met een knipoog om en weg ben je.

Het is stil in huis. Ik heb het een beetje koud gekregen en ga mijn haar fšhnen. Daar wordt ik weer warm en soezig van. Ik doe mijn aangename dikke badjas aan. Mijn huid voelt zacht en ik ruik fris. Ik duik weer op de bank. Zap even op de tv. Er is niets leuks te vinden. Zal ik maar naar bed gaan? Nog even lezen?
Ik zie het hoesje van de dvd nog open liggen. Zal Ôm maar opbergen in de kast... en doe het kastdeurtje open.
Eigenlijk kom ik daar nooit. Tja, dat is jouw terrein, jouw kast, jouw spulletjes. Het is anders als je samenwoont en alles deelt.
Wordt toch een beetje nieuwsgierig welke dvdÕs je hebt...
Ik trek een donkergekleurd hoesje uit de stapel. Wat gek, daar staat geen titel op...
Wel een afbeelding van de contouren van een naakte vrouw in het donker. Mijn nieuwsgierigheid wordt nog meer gewekt... en stop de dvd in de speler.
Geen geluid, wat is dat nu weer. Beetje doorspoelen en ik zie opeens beeld verschijnen. Donker, ik zie wat schimmen en hoor opeens gelach. Vind het best een beetje spannend, heb het gevoel dat ik dit niet mag zien en dat het van jou is, maar toch komt het me vertrouwd over. Waarom, weet ik niet.
Ik zie vaag twee mensen met elkaar bezig zijn. Zonder licht. Jammer, zou best willen weten wie het zijn.
Opeens hoor ik de man spreken... ik schrik... ik herken jouw stem!
Nu is mijn aandacht helemaal getrokken natuurlijk. Je bent met iemand in een ruimte. Opeens gaat er een lampje aan! Ik herken jou inderdaad, maar kan de vrouw niet herkennen omdat ze te dicht bij de camera staat en met haar rug er naartoe. Onscherp. Opeens draait ze zich om. Ik zie haar buik en borsten. Hoor gelach, merk dat je naar haar toe gaat en zie opeens dat je haar borsten vastpakt.

Mijn hart klopt in mijn keel. Dit kan toch niet waar zijn! Niet jij!

De film gaat door. Je ene hand blijft bij haar borst en de andere zakt naar beneden, naar haar buik en blijft bij de navel rusten. Ik zie een piercing, je speelt ermee. Ik kijk nog eens goed... verrek, dat lijkt de mijne wel!
Beetje bij beetje begint me iets te dagen.
Ik hoor zoengeluiden wat gekreun. Het beeld is nog steeds niet scherp... zie hoe tepels stijver worden, hoe handen over het lichaam glijden, mijn lichaam! IK ben het die ik daar zie! IK ben het die daar geniet... van jou!

Nu weet ik het weer... we waren uit geweest. Lekker wat gedronken, lekker geil geworden van het om elkaar heen draaien, het zoenen, het plagen. Dat kunnen we goed. De sfeer was prima en toen we thuis kwamen zijn we direct de slaapkamer ingedoken. Dat wil zeggen, ik ben toen nog even onder de douche gestapt en jij was al boven. Oh, en toen heb jij natuurlijk....! Ohhh!
Ik moest in mijzelf lachen. Vond het wel een goeie grap. Waarschijnlijk had je dit als verrassing willen houden...

Er wordt nagenoeg niet gesproken. Ik hoor alleen wat gehijg en gekreun. Opeens doen we een paar stappen naar achteren. Jij weet natuurlijk wat er zich afspeelt. Ik ben me van geen kwaad bewust. Ik zie dat je af en toe in de camera kijkt. Je lacht en kijkt ondeugend. Ik heb mijn ogen dicht, vol overgave... Dan zie ik dat jouw hand verder naar beneden gaat. Je vingers zoeken een weg naar mijn klitje en ik laat je gaan.

Nu ik dat zo aanschouw krijg ik weer hetzelfde gevoel vanbinnen als toen. Warm, tintelend, met golven. Ondertussen merk ik dat ik ook met mijn hand onder mijn badjas ben beland, op zoek naar mijn klitje. Wat is het opwinden om ons zo bezig te zien! Ik voel dat mijn tepels gezwollen zijn en tegen mijn badjas aanschuren. Hm lekker! Ik ga een beetje achterover op de bank liggen. Wat jij op de film met mij aan het doen bent, ben ik nu met mijzelf aan het doen. Lekker kriebelen, vingeren, snel heen en weer. God wat heerlijk. Ik voel dat ik nat ben. Niet zoÕn klein beetje ook! Ik hoor mijzelf op de tv kreunen en genieten en ik kreun in het echt even hard mee.
Mijn klitje wordt stijver en stijver, ik voel nog een keer hoe nat ik ben en steek mijn vinger in mijn mond. Ik smaak zoet en gewillig. Was je nu in het echt ook maar hier! Dan zou ik je neuken. Je nemen, je laten klaarkomen! Ik merk dat ik steeds geiler wordt en kan eigenlijk niet meer stoppen met mezelf te spelen. Af en toe kijk ik nog naar het beeld maar dat doet er nu niet meer toe... ik heb het warm, heet, mijn vinger gaat steeds sneller heen en weer.
Opeens hoor ik dat ik klaar kom, op de film, kreunend, gillend, hijgend. Oh, ik kom, ik kom! En ik kom in het echt ook! Tegelijk... met mezelf. Alles trilt, schokt en beweegt. Mijn lange benen kan ik bijna niet in bedwang houden... dan komt de ontspanning... ik zucht en blijf even zo liggen.

Dan doe ik mijn ogen open. De film is afgelopen..
Ik doe de dvd eruit, terug in het mapje. Met een glimlach leg het ik weer terug in de kast. Je moest eens weten hihi
En ja, ik heb naar je geluisterd, ik ben lief voor mijzelf geweest vanavond...

Boven wacht een heerlijk warm bedje, daar wacht ik op jou... en dan... dan ga ik je nemen, je neuken, je klaar laten komen... maar dat weet je nog niet.... dat komt nog.


Aantal keer bekeken: 12125
Waardering: 7.62 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online