Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Blijf nooit alleen thuis.

U leest om dit moment het verhaal Blijf nooit alleen thuis gepost door Jente. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Jente
Gepost op: 2009-5-5

Verhaal:

Blijf nooit alleen thuis
Er was eens een jongen, 7 jaar.
Op een dag gingen vader en moeder naar hun werk. Normaal ging nassim naar zijn oppas. Maar dit keer mocht hij alleen thuis blijven. Toen vader en moeder net weg gingen, Kwam er een geest. De geest zei: Raak me aan, RAAK ME AAN! Nassim was bang en hij deed het. Nu was hij geest en de andere geest zat in nassim zijn lijf. Hij kon niet meer terug komen. Hij zat maar vast in de spiegel. Toen kwam er nog een geest. Die zei: RAAK MIJ AAN! Nassim deed het. Nu zat hij weer in zijn lijf. Toen zei er weer een geest: Pleeg zelfmoord! Dan zullen wij de wereld overnemen!! MWUHAHAHA!! Hij deed het niet. Toen viel er een speer door zijn kop. Die had een geest boven hem gegooid. Nassim kwam terecht in de onderwereld. Hij moest allemaal Super gevaarlijke opdrachten doen. Als hij het niet haalde, Kwam hij nooit meer weg. Als eerste moest hij in de kerker zombies verslaan. Hij vond ergens knoflook. Dat gebruikte hij tegen de zombies. Toen kwamen er vampiers. Die versloeg hij met vuur. Maar toen kwam er een duiveltje. Toen vluchtte hij. Hij ging naar een kamer. Maar daar waren allemaal monsters. Hij kon geen kant op. Toen deed hij net als of hij dood was. De monsters en skelleten gingen weg. ineens kwam er een geest. Hij viel die geest aan. Hij had 6 magie runes gekregen in zijn zak. Daarmee moest hij die geest verslaan. Hij was bij de 5e rune, Maar toen was hij bijna dood. Hij vluchtte. Toen kwamen er nog een paar. Die hielpen hem. Ze hadden de geest verslagen. Toen werd hij weer terug geteleporteerd. Hij lag in het ziekenhuis. Hij lag in coma. Hij reageerde niet op prikkels. Maar naar 5 weken werd hij weer wakker. Nassim zei tegen zijn vader en moeder: Ik ga vantaan wel naar edwin als er geen oppas is! Niks is gevaarlijker dan alleen thuis blijven.

Einde

Aantal keer bekeken: 5901
Waardering: 5.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online