Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Blind, maar ruiken als de beste.

U leest om dit moment het verhaal Blind, maar ruiken als de beste gepost door Andre Vrij. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Andre Vrij
Gepost op: 2007-10-15

Verhaal:

Blind, maar ruiken als de beste
Het was een mooie nazomers dag en ik (Roel) fietste in de namiddag van mijn werk (als Chef van de afdeling Financiën bij een Internationaal Transportbedrijf ) weer terug naar mijn woondorp. Als 32 jarige was ik vrij om te doen en te laten waar ik zin in heb, zeker nadat mijn huwelijk ruim een jaar geleden op de klippen was gelopen.
Ik passeer als ik fiets een grote gemeente, en het grote winkelgebied in het centrum daarvan. Nadat ik dat centrum bijna was doorgefietst, kwam ik dat bij een ruim opgezet woongebied. Bij een groot recreatieveld zag ik een aantal jongen voetballen. Ook zag ik op de stoep voor dat veld een paar fietsen slordig geparkeerd. Eén lag zelfs gedeeltelijk omgevallen en hinderlijk op de stoep liggen. Ook zag ik een blinde vrouw met een geleidestok aan komen lopen. Ze liep recht op de fietsen af en ik hoopte dat ze omgevallen fiets ongestoord zou passeren. Wat ik hoopte gebeurde niet: met het zwaaien met de stok miste ze net de liggende fiets, maar zij liep wel tegen het wiel en het stuur van die fiets. Ze struikelde en viel op haar knieën. Ze zocht haar geleidestok en stond voorzichtig op. Omdat ik als eerste bij haar arriveerde, hielp ik haar weer op en keek even of ze verwond was. Ze bedankte me gelijk en wreef met haar hand over haar linkerknie: haar panty was stuk en er stroomde wat bloed uit haar schaafwonden. Ik stelde haar voor haar te helpen en haar naar huis of naar een andere voor haar geschikte locatie te begeleiden. Ze aarzelde even, maar gaf aan daar graag gebruik van te willen maken. Ze woonde niet veel verder. Ik nam mijn fiets in de ene hand en gaf haar mijn arm die ze vasthield. Ze vertelde onderweg dat ze haar geleidehond een zestal weken, na ruim tien jaar trouwe dienst, had moeten laten inslapen. Ze moest nog zeker drie maanden wachten voordat ze weer een nieuwe hond zou krijgen. In de tussentijd most ze zich redden met slechts de geleidestok. De ervaring, zonder hond, was wat weggezakt en daardoor kreeg je dit soort ongelukjes. Ze stelde zich voor als Hanneke en vertelde dat ze, ondanks haar handicap, zelfstandig woonde in een gelijkvloers appartement. Met wat hulp ging dat al jaren goed. We waren inderdaad snel bij haar woning en Hanneke opende soepel de deur. Ik stelde voor haar knie te verzorgen, zeker nu er mogelijk straatvuil in de wond kon zijn gekomen. Ze gebaarde me mee te lopen en beschouwde dat als een bevestiging op mijn voorstel. Haar appartement zag er verzorgd en kleurig uit en gaf die mening door aan Hanneke. Hanneke moest daarmee lachen en zei dat velen denken dat een blinde geen gezellige wooninrichting kan organiseren. Gezelligheid en huiselijkheid is zowel voor blinde als voor ziende merkbaar, dus krijgt dat ook van blinde aandacht. Ik bood haar mijn excuses aan voor die vooringenomenheid en hielp haar uit haar jasje. Ik zag een mooie jonge vrouw met korte blonde haren, stevige borsten en een goed gevormd achterwerk. Ik vroeg Hanneke waar ik de pleisters en wat ontsmettingsmiddel kon vinden. In de badkamer, in het kastje, die ik snel gevonden had. In dat kastje zag ik de pleisters liggen en ook de jodium was snel gevonden. Ook zag ik een pakje condooms liggen en concludeerde dat ze ook op dat terrein blijkbaar haar mannetje stond.Hanneke had bij mijn terugkomst een stoel genomen en was bezig haar schoenen uit te doen. Ik hielp haar daarbij en keek uit op haar rood/wit gestreepte tangaslip dat ze bij het uitstrekken van de gescheurde panty liet zien. Ik voelde gelijk een prikkeling in mijn penis. Ik maakte haar knie schoon, smeerde het met jodium in en plakte er een pleister op. Hanneke bedankte me en stelde voor deze ontmoeting met een drankje af te sluiten. Zo gezegd, zo gedaan: Hanneke vond zonder problemen de fles wijn, ontdeed die professioneel van de kurk en schonk soepel twee glazen met rode wijn in. Het gesprek dat er onder het drinken van dat glaasje verliep verassend en soepel. Hanneke is een intellectuele vrouw van 28 jaar: ze is plv. chef personeel en organisatie bij deze gemeente en heeft met, wat ondersteuning van de werkgever, de functie en de verantwoordelijkheden volledig onder controle. Ze vertelde wat humoristische anekdotes over wat ze daarbij mee maakte. Ik vertelde ook een en ander over mijn leven en werk. De gezelligheid was groot en Hanneke bood nog een glaasje aan. Ik kreeg steeds meer zin in deze vrouw en staarde verlekkerd naar haar mooie lijf. Plotseling stelde ze voor, als ik daar zin in had, om een gezamenlijk een hapje te koken en te nuttigen. Ik pakte dat voorstel met beide handen aan en gingen naar de keuken: de groente (sla en tomaten) lag op het aanrecht, de krielaardappeltjes en de kipfilet lag in de koelkast. Ze vertelde dat haar buurvrouw Rosa, dat in de loop van de middag klaarlegde, zodat zij het makkelijker kon klaarmaken. Binnen een halfuur was alles klaar en dekte ik op haar advies de tafel. Inmiddels moest een twee fles wijn open,want het drie glaasjes voor elk is z’n fles leeg. We gingen tegenover elkaar zitten, maar raakten bij serveren van het gerecht we elkaar een paar maal aan. Met iedere hap werd ik geiler, uitkijkend op haar. We praatten veel en de grapjes en lachjes waren niet van de lucht.
Hanneke had nog zin in en toetje en vroeg mij het ijs uit het vriesvak met wat aardbeien uit de koelkast tot een dessert op te tuigen. Ik maakte het klaar en spoot er een stevige dot slagroom op. Hanneke nuttige met haar lepel het dessert. Plotseling viel er een stuk ijs met slagroom van haar lepel op haar borst. Ik schoot te hulp en met de servet en wreef darmee het ijs en de slagroom weg. Het wrijven over haar borst vond ik heerlijk; ik drukte wat harder dan nodig op haar zachte borst en liep nog even naar de keuken om met wat vocht de zogenaamde vlekjes weg te poetsen. Hanneke liet zich dat lachend welgevallen. Ik wreef met die vochtige doek of er een stevige vlek zat. Plotseling greep Hanneke me, terwijl ik naast haar stond, me in mijn kruis en zei:”Volgens mij wrijf je zo goed dat je penis ook wel daarvan opgepompt raakt”. Verrast, maar ook overtuigt dat nu het moment was aangebroken, kuste ik haar op haar mond. Zij bleef mijn penis in de tussentijd zacht knijpend vertroetelen. Ze kuste heerlijk. Ik tilde haar van haar stoel en kneep haar in haar borsten en vervolgens in haar billen. Hanneke maakte mijn riem los en mijn broek open. Volleerd vond haar hand mijn gezwollen penis. Ik maakte haar BH los en trok haar blouse over haar hoofd. De BH liet ze soepel van haar schouders glijden en twee volle borsten met al dikke tepels lachten me toe. We maakten aanstalten naar de slaapkamer te verhuizen, toen de telefoon ging. Ik schrok, maar Hanneke moest lachen. “Dit is Rosa, ze belt om te vragen of ze de kleren voor morgen moet klaarleggen. Dat doet ze elke dag. Waarschijnlijk heeft ze gezien dat ik bezoek heb, en vraagt zich dus dat vanavond ook moet gebeuren”. Hanneke nam de telefoon aan en luisterde. Ze moest lachen en sloot af met: “Nee Rosa, “je hebt gelijk: vanavond heb ik jouw hulp niet nodig en verwacht ook dat Roel na vannacht wel de passende kleren voor me zal aanreiken”. Met een dikke knipoog naar mij, verbrak ze de verbinding. Ze pakte mijn penis weer vast en trok me voorzichtig naar de slaapkamer. Daar aangekomen ontdeed ze me voorzichtig van de kleren. Ze duwde me op het bed. Vervolgend ontdeed ze zich van haar kleren op een wijze waarop een striptease moet verlopen. Als laatste schoof ze haar tangaslip van haar billen: een volle bos met haren verborg haar venusheuvel. Ze kroop naar het bed en begon me van kop af te bevoelen en te kussen. Mijn hoofd, mijn ogen en oren, mijn haren, mijn mond, ze zakte naar mijn kin, mijn schouders en armen. Mijn harige borst werd met vingers en kussen begroet. Ze beet zachtjes in mijn tepels. Langzaam zakte ze naar mijn navel. Ze draaide er cirkels om en pakte mij hard geworden penis vast. Ze zakte af naar dat gebied en kuste mijn schaamstreek met volle overgave: mijn balzak, rond mijn penis en ten slotte mijn penis. Ze draaide zich over mijn lijf , met een been aan iedere kant van mijn hoofd. Ik keek uit op haar al openstaande kut. Ik duwde haar benen wat van mij af, waardoor ze wat zakte en ik met mijn tong haar vaginagebied kan gaan verkennen. In de tussentijd had zij mijn penis in volle omvang in haar mond en pijpte mij heerlijk. Ik wreef met mijn vinger rond haar lippen en duwde voorzichtig een vinger naar binnen. Glad en soepel ging dat. Snel vond ik haar clitoris en ging met mijn tong rondjes draaien rond die klit. Ik merkte dat ze het lekker vond. Haar handelingen maakte me bijna gek: heftig pijpend, draaide ze bij het omhoog komen met haar tong rondjes om mijn plasgat. Ik voelde dat het niet meer lang kon duren voor ik klaarkwam. Ik richtte me weer op haar al lekkende kut. Met mijn tong ging ik in haar kut en met mijn vingers kneep ik zachtjes haar clitoris. Na een paar minuten, merkte ik dat mijn eerste lading sperma er aan stond te komen. Ik waarschuwde Hanneke, maar in plaats dat ze haar handeling verminderde, ging ze nog harde pijpend te keer. Binnen de kortste keren spoot ik een volle lading sperma in haar keel en mond. Hanneke zoog alles op. Toen ik klaar was kwam ze omhoog en zei: “Heerlijk, al lang niet meer geproefd, maar ga jij ook lekker door op die wijze, want ik ga ook zo komen”. Nahijgend ging ik weer los en concentreerde me weer op een goede befbeurt: met mijn tong en vingers vertroetelde ik haar klit en G-plek in haar vagina. Hanneke hijgde steeds heftiger, en ook ik beet wat harder en vingerde haar het heftiger en dieper. Met een schreeuw kwam Hanneke klaar: ze zakte langzaam door en drukte haar sappige kut op mijn gezicht. Ik proefde haar sappen en voelde mijn neus in haar spleet glijden. Voordat ik het benauwd kon krijgen, rolde Hanneke om. Ze draaide zich en kwam tegen me aanliggen. “Heerlijk, Roel, wat heb ik me hierop geheugd. Al bij het uitdoen van mijn panty had ik gemerkt dat jij geprikkeld was. Aan je ademhaling en je lucht kon ik het merken. Dat ijs en slagroom heb ik bewust laten vallen. Om deze inleiding mogelijk te maken”. In de tussentijd speelde ze met mijn licht verslapte lul. Door haar strelingen werd die weer snel harder. Ook haar poes was nog geprikkeld , want met mijn vinger bleef haar clitoris prominent naar buiten staan. “Roel, ga me lekker neuken. Zonder condoom, want ik ben aan de pil. Het is al weer maanden geleden dat ik een echte lul in mijn lijf heb gevoeld”. Die wens wilde ik graag vervullen, want dat was ook mijn wens. Ik draaide haar op haar rug en begon haar hele lijf weer heerlijk te kussen. De tepels van haar volle borsten reageerden weer op mijn tong- met beetbewegingen. Hanneke kreunde genotvol. Via haar navel kwam ik weer bij haar onderlijs. Ik duwde haar benen uit elkaar en stak een vinger in haar spleet. Haar kittelaar reageerde op mijn vingeroefeningen. Ik kroop weer naar boven en positioneerde mijn lul voor haar spleet. Als een mes dat door de zachte boter glijdt, schoof mijn harde penis in de kut. Hanneke kreunde nog heftiger. Ik bewoog langzaam heen en weer. Ik merkte dat Hanneke al weer snel zou klaarkomen. Ik bleef die beweging voortzetten en na een dertig seconden kwam Hanneke weer heftig klaar. Ik wachtte even en voelde de samentrekkingen van haar kutspieren en haar sappen uit haar kut lopen. Nadat Hanneke bijgekomen was, vervolgde ik de neukbewegingen, sneller en heftiger. Hanneke leek onverzadigbaar en bewoog op het ritme mee. Ik voelde dat ik zo klaar kon komen, maar ik wilde meer. Ik draaide Hanneke op haar buik en legde een paar kussens onder haar buik. De rode, openstaande kut schreeuwde om gevuld te worden. Ik duwde met kracht mijn dikke en verharde lul in haar kutroos. Hanneke begroette het met een goedkeurende kreun. Ik neukte weer even op het oude tempo. Hanneke kwam weer klaar, maar schreeuwde er tussendoor dat ik door moest gaan. Dat deed ik en zag mijn lul in en uit haar sappige kut glijden. Haar sterretje was wat geopend en ik stak voorzichtig een vinger in haar poepgat. Hanneke gaf een gilletje, maar niet dat ik daar mee moet stoppen. Met wat spuug erop kon ik gemakkelijk er een tweede er instoppen. Ik bewoog ze in het ritme van mijn neukbewegingen en voelde dat dat de laatste extra prikkel was die ik nodig had. Ook Hanneke voelde dat waarschijnlijk want gelijk op mijn moment van klaarkomen, kwam ook zij weer klaar. Vier stevige ladingen spoot ik tegen de baarmoedermond en voldaan rolde ik van Hanneke af. Mijn lul bleef ondanks de kanteling in haar kut zitten. Uithijgend greep ik haar borsten. Haar tepels waren nog hard en ik speelde er nog wat mee. Mijn verslappende lul gleed uit haar kut en wat kutsap vermengd met sperma vloeide er achteraan. Hanneke draaide zich naar me en kuste me op mijn mond. “Heerlijk Roel, ik kan me niet herinneren zo heerlijk gevreeën te hebben. Ik ben echt suf geneukt en wil het liefst zo, in je armen in slaap vallen”. Ook ik voelde me verzadigd en streelde Hanneke door haar haar. Ik gaf aan dat ik graag aan haar voorstel wilde voldoen. Binnen enkele minuten vielen we in slaap. Na een paar uur werd ik wakker omdat ik moest plassen. Voorzichtig stapte ik uit bed en liet mijn blaas legen lopen in het toilet. Toen ik weer in bed stapte merkte ik dat Hanneke licht was ontwaakt, want ze pakte mijn verslapte lul vast. Met lichte rukbewegingen werd hij weer snel hard. Blijkbaar merkte Hanneke dat ook, want ze drukte haar achterwerk met lichte druk tegen mijn lul. Ik beschouwde het als een uitnodiging om weer te neuken. Het kostte me weinig moeite om, in lepeltjes-lepeltjesstand, mijn lul in haar nog natte kut te schuiven. Hanneke bewoog licht mee en kreunde zachtjes. Ma enige minuten zo bezig te zijn geweest, kreunde ze zachtje: “M’n anus, stop hem er in”. Ik was verrast want ik had niet het idee dat ze dat eerder had mee gemaakt. Ik trok mijn natte lul uit haar kut en smeerde wat kutvocht rond gaar gat. Mijn wijsvinger ging makkelijk in haar poepgaatje, met een tweede vinger erbij ging Hanneke wat heftiger kreunen. Na de derde vinger vond ik het tijd om mijn lul er in te schuiven. Zonder veel moeite kwam ik voor haar gat. Met lichte druk gleed hij een paar centimeter erin. Ik gunde Hanneke even de tijd om aan die druk in haar anus te wennen. Ik drukte door en mijn lul gleed langzaam haar darmkanaal in. Hanneke kreunde licht. Na enkele seconden dat hij er helemaal erin zat, ging ik voorzichtig op en neer. Door mijn sappige lul en waarschijnlijk darmvocht gleed hij sneller dan ik verwachtte soepel in en uit haar anus. Hanneke kreunde heerlijk mee en zag dat ze met haar hand haar kut was aan het verwennen. Ik was sneller op mijn toppunt dan ik na de hevige vrijpartij er aan voorafgaand had verwacht. Het een schreeuw spoot ik mijn laatste restje sperma in haar darmen. Gelijk kwam ook Hanneke klaar. Ik trok mijn lul uit haar gat en een kwak vocht liep er uit. Met een zakdoekje dat ik zag liggen veegde ik haar gat en mijn lul schoon. Hanneke draaide zich weer naar me toe en kuste me heerlijk op mijn lippen. “Roel, dat had ik nog nooit eerder gevoeld, maar wat is dat lekker”. Ik ontwaarde een traantje in haar ogen. Ik deed het licht weer uit en weer vielen we snel in onze armen in slaap. Om 06.00 uur ging de wekker en gezamenlijk namen we een uitgebreide douche. Ik verzorgde Hanneke met een lekkere lotion en smeerde met name haar anus in met een goede vettige crème in. Na het uitzoeken van geschikte kleren voor Hanneke en het bij elkaar sprokkelen van mijn kleren, na een lichte ontbijt, gingen we elk naar ons werk. We spraken we af dat we elkaar niet uit het spreekwoordelijke oog zouden raken. Dat bleek ook juist: naar een aantal ontmoetingen die zowel in bed, maar zeker ook er buiten steeds leuker en meer verdieping kregen, besloten we samen te gaan wonen. Die fase duurt nog steeds voort en het geluk straalt van ons af.


Aantal keer bekeken: 7642
Waardering: 6.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online