Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloody Mary (Echtgebeurd.).

U leest om dit moment het verhaal Bloody Mary (Echtgebeurd.) gepost door Sibellow.. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Sibellow.
Gepost op: 2011-4-16

Verhaal:

Bloody Mary (Echtgebeurd.)
Heei allemaal, ik heb gister avond om precies 12 uur Bloody Mary opgeroepen met een vriendin, ZONDER kaarsjes, gewoon met het licht aan, voor de lange spiegel in de slaapkamer. Het was 15-4-'11 en we besloten haar op te roepen. VOnden we namelijk cool ;D. De andere 3 vriendinnen gingen kijken. Ik en die vriendin klapten 10x in onze handen, zeiden 5x Bloody Mary en draaiden 4 rondjes. Ja, even later gebeurde er niks en was het 1 over 12. Het was niet gelukt. Maar volgende dag, vandaag dus (16-4-'11), zei m'n zusje (een van de drie andere vriendinnen):'Kheb der wel gezien hoor...' Geloofden ik en die andere vriendin natuurlijk niet. (Die met wie ik ging oproepen) en toen in de avond, kort geleden dus ongeveer... 22:46 ging mijn zusje weg om de oplader van de laptop te halen. Ik was alleen in de kamer van m'n zus. Ik keek naar de laptop en zong 'Speak now' weet ik veel waarom. Ik deed zulke gebaren met mijn handen, en dan zie je zo'n afdruk ofzo achter.. En daar zag ik een gezicht in. Het was dodelijk vaag, maar ik zag het toch. En toen tekende ik het voor m'n zusje op paint. Vond ze ook eng.. Ze zij dat ze dat ook zag. En alleen dat andere meisje die met mij ging oproepen zag niks. De anderen ook niet. En toen tekende ik bij paint wat ik steeds op het beeldscherm zie. Een groot hoofd met grote ogen haartjes voor de eerste oog. En m'n zusje zei dat ze de computer naast haar die kapot is, aan zag gaan en toen weer uit. Ik snap niet waarom we hier nog zitten... De deur is open. De tv is oranje (uit) en op de wekker staat 23:05 maar op de laptop zie ik 23:07. Ik hoorde net een deur ofzo opengaan. Of dicht. Hier zitten wel.. Even tellen.. 6 spiegels in deze kamer. 5 kleintjes en een spiegel waar je je make up doet enzo. Naast de wekker zit een popje dat roze is. Hij kijkt blij. Maar ik zag 'm bewegen. Links, rechts, links rechts. Het hoofdje, he. En het is hier eng.. De gordijnen bewegen steeds en het lijkt alsof ik iemand hoor water drinken. Slikken... Ja.. En wij waren alleen thuis ! Eng toch ?! We horen het van dichtbij en de badkamer is heel vlakbij de kamer waar we nu inzitten. Net, 23:10 ging ik naar de badkamer om m'n tanden te poetsen. Ik zag haar vaag en snel weer op de spiegel maar dit keer dooood onduidelijk. Ik draai steeds alles om. Telefoon aan de andere kant, zodat je haar weer niet ziet.. De tv ook zelfs, je weet maar nooit. De computer beeldscherm ook, maar de spiegels, daar kan je niks mee doen. Die 5 spiegeltjes zitten namelijk op de kledingkast geplakt. Voor me zie ik steeds een gezicht die kijkt bang.. En allemaal soorten plaatjes.. OMG ik zie een baby. En nu een dode man. Nu een man met zn mond open.. Nu.. Nuu zie ik een gillende man, denk ik. Mn moeder komt binnen, ze doet de gordijn opzij en nu weer terug. Ze loopt naar de kast en pakt het flesje water... En nu ook een tas en ze legt het water nu neer. Ze pakt make up en mn dag boek. Zet ze terug. Ze pakt de kaas waarvan we chips gingen eten. Ze loopt naar de keuken. Oke, ze is weer weg en de deur is open. De gordijn beweegt nog, en de tv is nogsteeds op oranje. Uit, dus. Mn schoot is erg warm. Ik kijk voor me uit. Ik kan namelijk blind typen. Voor me zie ik een man die gewond is. En nu een zakelijke man. Met een snor. Een beeld.. Het is zwart. en nu iemand met zwarte ogen en de mond open die ook zwart is. Het stinkt. Ik heb een nep nagel om op mn duim, de nagel is van m'n zus. Het is irritant typen nu. Het is 23:17. ik ga maar weer. Ik wil je niet bang maken ofzo, maar ik wou gewoon laten weten dat ik dat wél ben.
Nou, bedankt voor het lezen.
En het is echt gebeurd. En je denkt zeker:'Ja natuurlijk, dit verzin je ter plekke', is niet zo ! Probeer het maar eens en je zult het zien. Ja, wil je het doen ? Okee. Hier is je stappenplan:

1. Ga voor de spiegel staan (je hoeft geen kaarsen of per se in de badkamer.
2. Klap 10x in je handen
3. Zeg 1 tot de 100 keer Bloody Mary
4. Draai 4 rondjes
5. Je ziet nu zeker niks, maar volgende dag of strakjes, zul je het wel zien. (ooggetuige ook !)

Reactie ?
Sibel-2-7@hotmail.com

P.S. Niet toevoegen, alleen mailen !

Aantal keer bekeken: 14671
Waardering: 4.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online