Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloody Mary...Onzin toch? Of niet...

U leest om dit moment het verhaal Bloody Mary...Onzin toch? Of niet.. gepost door JudithCh. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: JudithCh
Gepost op: 2011-6-29

Verhaal:

Bloody Mary...Onzin toch? Of niet..
Bloody Mary... Onzin toch? Of niet...

"Michelle? Ik moet je iets supercools vertellen!" fluistert Maura. Maura en Michelle waren vriendinnen voor het leven. "Ja wat?" antwoord Michelle. "Michelle, Maura, concentreer je op jullie werk!" zei de juffrouw streng. Pff.. Maura vertelde gewoon door. "Ik heb een verhaal gehoord van Bloody Mary." "Ja die ken ik, dat spookgeval wat in de spiegel verschijnt hh?" antwoord Michelle ongeïnteresseerd. "Ja, die bedoel ik!" "Meiden, een half uur nablijven! Maura, jij moet zeshonderd woorden schrijven over de kern van plagiaten. Daar schijn jij veel van te weten. Michelle, jij moet ook zeshonderd woorden schrijven, maar over Karel de Vijfde. Daar was jij zo 'enthousiast' over vorige week," zegt de juffrouw luid. Hier en daar wat gegrinnik. "En nu aan het werk!"

Als de les voorbij is en ze naar huis mogen, begint Maura meteen weer te vertellen. "Ik wil dat echt eens doen! Die Bloody Mary oproepen! Weet je hoe super vet dat is!?!" roept ze opgewonden. "Nah, ik vind het geen goed idee, misschien moeten we eerst wat informatie verzamelen over die geest." En dan doen ze. Ze klikken een site aan en vinden direct het verhaal. "Kijk, hier is het verhaal, en hoe je haar kan oproepen," zegt Michelle. "Lees voor!" "Oke":

Pas op: Mensen die Mary hebben opgeroepen hebben angsten, verminkingen of zelfs de dood gevonden, ook werden en mensen vermist of dood in de badkamer gevonden.

Het is september, koud en regenachtig. Mary zit in haar schommelstoel voor het raam te wachten tot haar kleinkinderen thuis komen. Ze zijn voor het eerst alleen naar school geweest en zouden elk moment kunnen terugkomen. Ze zijn laat. En Mary maakt zich zorgen. Opeens ziet ze ze rennen. Richting het huis. Maar wat ze ook ziet ... Er springen 2 gewapende mannen uit de bosjes die de kinderen vlak voor ze bij het hekje zijn onthoofden. Mary springt op en rent naar de deur. Maar het is al te laat. De 2 kinderen sterven in haar armen, Mary huilend en snikkend achterlatend.
Toen ze daar een uur of 5 gezeten had, ging ze naar binnen. Ze pakte een spiegel, sloeg het kapot en verminkte haar gezicht met de scherven. Daarna doodde zij zichzelf en verdween ze.

Maar in het dodenrijk achter de spiegel is ze nog altijd op zoek naar de moordenaars van haar kleinkinderen. Dus pas op met wat je tegen Mary Worth, beter bekend als Bloody Mary, zegt.

Durf jij haar op te roepen?"


"Wow..." zucht Maura. "Er zijn mensen aan dood gegaan..."

Lees deel 2!!

Kuzzies Judith (11)






Aantal keer bekeken: 8287
Waardering: 7.83 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 32 bezoekers online