Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloody bloody Mary.

U leest om dit moment het verhaal Bloody bloody Mary gepost door BloodDiamond. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: BloodDiamond
Gepost op: 2011-2-24

Verhaal:

Bloody bloody Mary
Bloody, Bloody Mary

Er waren eens 2 vriendinnen : Lily en Evita.
Lily en Evita zijn allebei 13 jaar. Ze zitten in het 2de middelbaar.

Op een avond zit Evita te chatten met Lily en Lola. Lola is een meisje van 12, de jongste van de klas.

MSN gesprek tussen Evita en Lola.

Lolita : Heyy
Evitatje : Hi Lolatje !
Lolita : Alles goed ?
Evitatje : Ja en mt u?
Lolita : Ook hé ^^
Evitatje : Zeg, ik wil eens iets proberen
Lolita : En da is?
Evitatje : Kent gij het verhaal van Bloody Mary?
Lolita : Ja, wrm?
Evitatje : Kwil die proberen op te roepen, samen met Lily
Lolita : Echt? Kzou da nie proberen, tschijnt dat da gevaarlijk is
Evitatje : Ma nee, wij willen da voor de kick doen hé schat
Lolita : Kzou da nie doen hoor, kwil u nie kwijt !
Evitatje : Wij zullen oppassen, beloofd !
Lolita : Allez dan, ma nu zen ik door hé
Evitatje : Dada mn schatje
Lolita : Doeii

Einde MSN gesprek

Evita en Lily spreken af om samen te komen. Ze hebben het zo geregeld dat Lily 3 dagen bij Evita blijft slapen. Zo hebben ze voldoende tijd om “Bloody Mary” op te roepen.

De Volgende Dag …

Lily mag binnen een weekje komen slapen bij Evita.
Evita zoekt op Google meer informatie over geesten oproepen, glaasje draaien en Bloody Mary.

Ze denkt in haar eigen : “ Pfft, ik ga toch voor de spiegel want glaasje draaien lijkt me toch wel iets té gevaarlijk.”

Evita belt naar Lily en vertelt over haar plannen. En ook over Lola, dat ze er tegen is, dat ze ons niet kwijt wilt.

Lily zegt dat ze het wel akelig vindt, maar ze wil weten of dat verhaal van Bloody Mary echt is.

3 Daagjes later …

Evita vraagt aan de leerkracht Nederlands of dat zij in geesten en Bloody Mary gelooft. De leerkracht zegt dat ze wel in geesten gelooft. Evita vertelt dat zij en Lily Bloody Mary willen oproepen.

De leerkracht Nederlands zegt tegen de 2 meisjes dat ze dat beter niet zouden doen, het heeft nogal veel risico’s .

Maar de meisjes willen niet luisteren, en gaan het toch doen.

2 Dagen later …

Eindelijk is het zover. Lily blijft vandaag 3 dagen slapen bij Evita. Evita heeft een coole, grote kamer. Lily mag bij haar in bed liggen, want ze heeft een tweepersoonsbed.

Ze besluiten om morgennacht Bloody Mary op te roepen. Ze willen de eerste avond een filmpje kijken.

Lily gaat even op Evita haar laptop. Ze zoekt gauw een paar filmpjes op van hoe Mary er eventueel zou uitzien. En ze wil ook een filmpje maken als ze voor de spiegel staat. Maar Evita wil dat niet, Lily vindt het eigelijk ook maar niks.
De eerste avond gaat vlotjes erdoor. “ Op naar de 2de avond!”, zegt Evita tegen Lily.

De 2de dag…

Deze nacht gaat het dus gebeuren, de 2 meisjes gaan Mary proberen op te roepen.

Het is al bijna 11 uur. Evita en Lily zijn allang bed in, maar ze slapen bijlange nog niet.

“Nog een uurtje”, zegt Lily. “Brr, ik krijg nu al rillingen”, klaagt Evita.

Tik tik tok, gaat de oude wekker langs het bed van Evita.

De klok slaat ondertussen 12 uur. De meisjes sluipen naar de badkamer op de 1ste verdieping. Lily heeft een kaars vast en Evita heeft de andere vast.

Ze staan na lang schuifelen op een donkere badkamer, voor de spiegel en met 2 brandende kaarsen.

Evita en Lily zeggen samen 10 keer : Bloody Mary. Maar er gebeurt niet veel.

Ze doen het nog eens, maar zeggen 10 keer Bloody Mary en 10 keer Mary Worth.

Ineens zien ze een opengekrabde en bebloede gezicht achter hun in de spiegel ! Het is Bloody Mary! Lily draait haar razendsnel om, maar ziet niemand achter haar. Maar Evita kijkt nog altijd naar de spiegel, en naar Mary. Ze zien allebei hoe ze gaan sterven, en dat Bloody Mary een vreselijk bebloed gezicht heeft.

Evita en Lily zijn verstijfd van de schrik. Ze lopen razendsnel terug naar Evita haar kamer.
Ze kunnen maar niet bekomen van de ontmoeting met Bloody Mary.

De volgende dag

Evita en Lily gaan gewoon naar school, alsof er niks is gebeurd. Ze hebben het 2de uur Nederlands, en vertellen aan de leerkracht dat ze het WEL hebben gedaan en dat ze Bloody Mary hebben gezien !

De juf van Nederlands zegt dat het 2 straffe meiden zijn, maar dat ze nu voor de rest van hun leven met Mary zitten opgescheept.

Dat geloven Evita en Lily niet.

Evita en Lily gaan samen onder de eerste pauze naar het toilet. Daar hangt een grote spiegel die ze eerst passeren. Ze lopen er allebei langs en zien toch niet Mary weer zeker . Ze zijn zo bang. Lily gaat als eerste naar het toilet, en als ze er af komt zegt ze tegen Evita : “ Schat, ik heb Mary gehoord, en ze was niet gelukkig, ze zij dat we er aan gaan, en morgen !”

Evita krijgt een ademnood. “My God !” , zegt ze , “ je weet toch wat dat betekent hé !”

De 2 meisjes gaan terug naar de leerkracht Nederlands, om te vragen wat ze moeten doen. Die zegt dat ze het zelf moeten oplossen.

Evita en Lily zijn heel teleurgesteld in hun leerkracht.

Ze stappen naar een andere leerkracht, en ze vertellen hun verhaal. Die leerkracht zegt dat ze beter naar een medium of een waarzegster kunnen gaan.

Dat gaan de 2 meisjes ook doen.


The Next Day…

Lily zit eventjes op de laptop. Ze zoekt een medium om naartoe te gaan . Even later komt Evita online.

Gesprek tussen Evita & Lily

Lilala : Hii Evita !
Evitatje : Hey
Lilala : Cva?
Evitatje : Ni echt
Lilala : Oei, wa ist?
Evitatje : Kzie nog altijd Mary, in iedere spiegel
Lilala : Ge moet die gwn vergeten
Evitatje : Da ga ni
Lilala : Nu ff iets anders hé
Evitatje : Ja, zeg maar
Lilala : Kheb een medium gevonden waar wij naartoe kunnen gaan
Evitatje : Allez, waar? En hoeveel kost die?
Lilala : Hier ergens in de buurt, en die kost maar € 20
Evitatje : Amai, das goedkoop
Lilala : Ja hé, ma kzen door hé
Evitatje : Ok , dadaa mn zusje!
Lilala : Doeii

Einde Msn gesprek

Lily en Evita gaan de volgende dag na school naar de medium in de buurt.Die vertelt hun dat ze een speciale cursus moeten volgen om van Bloody Mary af te geraken. Er is 1 probleem : die cursus kost € 200.

Evita en Lily hebben zoveel geld niet, dus gaan ze de cursus niet volgen, met als nadeel dat ze Mary altijd in iedere spiegel blijven zien.

Een weekje later …

Evita gaat eventjes onder de douche . Ze voelt de warme stralen van het water over haar lopen. Evita stapt uit de douche, en wil haar haar kammen. Ze kijkt in de spiegel en schrikt. Ze ziet Mary en Lily staat bij Mary. Evita draait haar razendsnel om, maar ziet niemand.

Ze loopt als een gek naar haar kamer. Ze belt naar Lily, maar Lil neemt niet op.

“My god, Lily neem op!” , denkt Evita.

Lil neemt niet op, en Evita besluit om tot Lily te rijden.
Ze springt op haar fiets en vertrekt.

Na 10 minuten is ze bij het huis van Lily aangekomen. Ze belt aan de voordeur. Lil haar mama doet open. “ Is Lily thuis?” , vraag ik aan haar mama. Anna zegt tegen mij dat Lily zomaar is vertrokken, zonder iets te zeggen. Ze is al de hele namiddag weg verteld Anna mij.

“Ohnee, Mary zal ze toch niet … “, denk Evita in haarzelf.

Evita fietst zo snel als ze kan terug thuis. Als ze thuis is stuurt ze een e-mail naar KJT .

Ze krijgt een halfuurtje een e-mailtje terug van KJT. Er staat in dat ze op de politie moet bellen, en haar hele verhaal moet doen.

Evita belt eerst op Lola, om te vertellen wat er is gebeurd. Lola reageert heel heftig. Ze zegt dat ze direct komt.

10 min later…

Lola is bij Evita aangekomen. Samen bellen ze op de politie.

Er komt een politieagent naar de 2 meisjes. Evita legt uit dat de mama van Lily ongerust is, en dat ze samen Bloody Mary hebben opgeroepen.

De politie zet een grootse zoekactie in.

2 daagjes later …

Eindelijk, na 2 dagen hebben ze Lily eindelijk gevonden. Maar ze is gestorven.

“ Fuck, Lily dood?”, zegt Evita ontroostbaar.

Lola probeert Evita te troosten, maar ze slaagt er niet in.

Evita loopt naar de badkamer, en kijkt in de spiegel. Daar ziet ze Mary en Lily. Lil heeft een grijns op haar gezicht en een mes vast. Ze wijst naar Evita.

Evita loopt naar haar kamer en doet de deur op slot.
Lola zit te bonken en te kloppen op de deur, maar Evita doet niet open.

Evita pakt een klein spiegeltje en gooit het op het parket. De scherven springen in haar gezicht, en verminken haar mooi snoetje. Uiteindelijk valt ze op de grond en overlijdt aan haar verwondingen.

Lola valt met alle geweld binnen en ziet Evita liggen in een plas bloed. Lola is in alle staten. Vooral als ze een briefje ziet liggen met daarop : Sorry , ik was het niet meer waard om nog te leven. Ik ben voor altijd weg.



Einde

Aantal keer bekeken: 3789
Waardering: 6.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online