Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Bloody mary door Romy.

U leest om dit moment het verhaal Bloody mary door Romy gepost door Romy . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Romy
Gepost op: 2010-7-9

Verhaal:

Bloody mary door Romy
Het is 3 voor 12,
Het is bijna weer zover.. Ze komt..
4 maanden geleden ging ik voor de spiegel staan en je weet vast wel wat ik ging roepen. Bloody Mary. Ik vond het pure onzin. Maar toen gebeurde het. Ik zag een schim achter me staan. Toen ik achterom keek was het weg. De volgende morgen kwam mijn beste vriendin niet opdagen. Ze ging dood..Precies om 12 uur.
Een week later kwam mijn vriendje ook niet. Er was een grote glazen kast op hem gevallen..Precies om 12 uur..
Lieke en Sina ben ik ook verloren..
En mijn beste vriend Stijn.
Hij had de raarste dood.
Ze vonden hem..Al zijn botten waren gebroken..
Wie zal ze nu vermoorden?
Meer vrienden heb ik niet.
Het is 12 uur.. Opeens valt mijn nachtlampje uit. Mijn foto valt op de grond. Hij breekt.
Oh nee..Denk ik.
Ik spring uit mijn bed. Ze gaat mij vermoorden..
Ik ren naar de slaapkamer van mijn vader en moeder. Ik schrik me rot.
Ze zijn opgehangen. Mijn moeder heeft geen ogen meer..
Ik ren naar de kamer van mijn broer.
Hij slaapt.
'Wordt wakker Asjeblieft..'
'Hm ja wat?' Zegt mn broer.
'Help me, ik word vermoord!'
Mn broer gaat recht op zitten.
'Vermoord? Door wie'
Dan opeens klapt de deur keihard dicht.
Het nachtlampje die mijn broer net aan heeft gedaan valt uit. Het is stikdonker. Mijn broer is helemaal stil. Ik hoor hem niet ademen..


Uit verveling ;)
Niet waargebeurd
Van Romy

Aantal keer bekeken: 4469
Waardering: 7.48 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online