Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Blote kont.

U leest om dit moment het verhaal Blote kont gepost door superblondje. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: superblondje
Gepost op: 2011-7-25

Verhaal:

Blote kont
Het was de laatste dag op school en er werd gratis snoep uit gedeeld omdat alles op moest voor de vakantie. Iedereen stormde daar dus op af. Ik dus ook. Een jongen uit mijn klas stond naast mij. Hij wou me aan de kant duwen, maar hij trok aan me broek.. Mijn broek zakte af, daar stond ik dus... in m'n onderbroek, voor de hele school. Er waren maar een paar mensen die het hadden gezien. Gelukkig maar! Ik wou mn broek optrekken, toen er iemand viel en aan mn onderbroek bleef hangen, daar stond ik dan. op school. In mn blote kont. Je wilt niet weten hoe snel ik weg ben gegaan!!!

xx'(ll)

Aantal keer bekeken: 12827
Waardering: 6.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online