Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Blues voor Inez.

U leest om dit moment het verhaal Blues voor Inez gepost door Julian Sas. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Julian Sas
Gepost op: 2009-3-8

Verhaal:

Blues voor Inez
Soms lopen dingen anders dan je gedacht had. ZO ook de avond die ik laatst mee mocht maken. Maandenlang van tevoren kaarten besteld voor de opname van een Live DVD van een bekende bluesgitarist in een jongerencentrum bij ons in de plaats. Lang naar uitgekeken, en dan krijg je op het laatste moment van de dag een sms dat iemand toch niet mee gaat. Balen. zie dan op de dag van het concert je kaartje maar te slijten. Na veel telefoontjes vond ik een collega/vriendin bereid om met ons mee te gaan naar het concert. Niet dat het haar smaak was, maar meer in het kader van een vriendendienst. Ik was al lang blij dat ik het kaartje kwijt was. Inez was een geval apart. Een collega met wie ik in de loop der tijd een op z'n zachtst gezegd, aparte relatie had gekregen. Af en toe bezochten we concerten met elkaar en tijdens één van die avonden zijn we met elkaar naar bed gegaan. Het valt niet goed te praten, maar op de één of andere manier zat het gewoon al langer in de lucht. Niet de vraag óf het zou gebeuren, maar meer wanneer ! Zo ook deze avond. Soms heb je al een vermoeden over de afloop, nog voordat het plaatsgevonden heeft. Het optreden was heerlijk, onvervalste blues in een goede ambiance. Mijn ex collega, zoon en vriendin genoten met volle teugen. Mijn vriendin en ik, niet in het minst van de erotische toespelingen die we elkaar toefluisterden, niet zelden gepaard van intieme strelingen en aanrakingen van elkaars lichaam. Een soort opbouwen van spanning met als einddoel de ontlading. Een spel waarin we inmiddels behoorlijk ervaren waren geraakt. Hoe heerlijk is het om in bijzijn van honderden mensen, jezelf en elkaar op te geilen door met je lichaam tegen elkaar aan te rijden, wetende dat de ander hierdoor meer en meer opgewonden raakt, terwijl je de meest erotische toespelingen in elkaars oor fluisterd. Ik had in elk geval niet veel meer nodig die avond. Nadat ik mijn zoon met mijn ex collega naar huis gestuurd had in het kader van ik-breng-haar-nog-even-thuis hadden we voor een korte periode de nacht voor onszelf. De drank van die avond en de bloedstollende muziek hadden hun werk gedaan. ëén maal bij jou op de bank ging alles als vanzelf. Je hoofd tegen m'n schouder. Je handen op zoek naar die plaatsen waar ze nooit zouden mogen komen..... En een hart wat zo hard klopte dat het uit mijn borstkas leek te slaan. En dan de warmte van je hand onder mijn kleren. De intieme strelingen die harde en standvastiger mijn op sterkte gekomen lid omvatten en masseerden tot het lichtjes begon te draaien in mijn hoofd. Mijn mond vond de jouwe en tongen verstrengelden zich in een passioneel gevecht. Ik kon me inmiddels niet langer meer bedwingen en liet, tegen beter weten in, mijn hand in je slipje glijden en duwde langzaam één, twee vingers in je heerlijk gladgeschoren gleufje. Het effect liet zich niet onberoerd, Je kronkelde en kreunde heel zachtjes onder mijn bewegingen en intiemere momenten konden we niet gehad hebben. De warmte steeg tussen ons op terwijl we ons langzaam ontdeden van de restanten kleding. ëenmaal naakt deed je je benen uit elkaar zodat mijn tong zich langs je borst en buik een weg kon banen naar je zoete natte gleufje. Je heerlijk gladgeschoren lipjes smeekten om opengevouwen en stuk voor stuk in mijn mond genomen te worden en ik liet mijn tong wellustig door je meest intieme plekjes gaan. Je smaakte naar meer. Terwijl ik met mijn mond de jouwe zocht, drong mijn harde paal dieper en dieper je warme lichaam binnen. In een lekker loom tempo zakte ik dieper en dieper weg in je terwijl je je benen bijna in je nek legde om me nog dieper in je gleufje toe te laten. Dit was zo geil en zo heerlijk tegelijk. Af en toe liet ik een vinger in je kontje glijden, dit deed je spieren verkrampen waardoor je nog strakker om mijn paal spande dan je al deed. Toen we elkaar gek genoeg gemaakt hadden liet ik mijn harde piemel langzaam in je kontje glijden. Dit was even wennen, maar langzaam maar zeker ontspande je je en gleed ik dieper en dieper in je. Ik ging dit niet lang meer volhouden. Verruilde je kont weer voor je heerlijke gleufje en voerde het tempo langzaam op tot ik mijn sperma ( hoe stom ook ) diep in je lichaam spoot, je schaamlippen strak om mijn paal gesloten. Bezweet en naschokkend bleven we, veel te kort, nog even liggen. Als ik later die nacht bij je vandaan fiets schiet me één van de nummers van die avond in gedachten. Blues voor J.... en met weemoed in mijn gedachten verander ik dat voor vannacht in Blues voor Inez . xx je was fantastisch ..
J.S.

Aantal keer bekeken: 4805
Waardering: 5.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online