Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Boem is ho !!.

U leest om dit moment het verhaal Boem is ho !! gepost door rimasch. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: rimasch
Gepost op: 2009-11-16

Verhaal:

Boem is ho !!
Rietzeilen..

Op een mooie zondagmiddag besloot ik met mijn zeilboot te gaan zeilen. Mijn vrouw was op bezoek bij haar zus en de kinderen wilden thuisblijven. Mijn zeilboot ligt aan een meer, dus nadat de zeilen waren gehesen zette ik koers. Na een tweetal uurtjes, besloot ik om het anker uit te gooien, vlakbij de wal om eens lekker te gaan zonnen. Het was een stralende dag en het was zo rond de 25 graden. Nadat ik een handdoek in de kuip had neergelegd, trok ik mijn boxershort uit en ging liggen. Op het water, midden in de natuur en dan in het Adamskostuum, genoot ik van de warme zonnestralen. Niemand kon mij zien omdat ik in de lage kuip lag.

Opeens een knal en geknars. Hevig geschrokken kom ik overeind en zie tot mijn schrik dat er een polyester zeilboot mijn boot heeft geraakt. In deze zeilboot zaten twee meiden van rond de 25 jaar. Nadat de meiden mij zagen, besefte ik opeens dat ik naakt was en trok snel mijn boxershort weer aan. Snel lieten de meiden de zeilen zakken en ik riep ze aan om naast mij te gaan liggen zodat we de schade verder op konden nemen en waar nodig, gegevens uit te wisselen. De meiden vertelden zat ze goede vriendinnen van elkaar waren en dat ze vakantie vierden. Nadat dit was gebeurd en een ieder van de schrik was bekomen, heb ik ze een drankje aangeboden. Zelf nam ik een biertje en de meiden wilden een roseetje. Er ontstond een gemoedelijke sfeer en na een uurtje sprong ik in het water om even af te koelen. De meiden, Bianca en Ellen, keken elkaar aan en deden hetzelfde. We zwommen wat rondjes op de boot en op een gegeven moment klom ik er weer uit. De meiden bleven nog even zwemmen en dit was een mooi schouwspel. Ik meende zelfs even te zien dat ze elkaar aanraakten en betastte onder water… Dat zal wel door de biertjes komen, dacht ik.
Even later kwamen ook de meiden aan boord en gingen in de kajuit zitten. Terwijl ze zich afdroogden, vroegen ze mij of ik het vervelend vond, dat ze hun topje uitdeden. Uiteraard had ik daar ik geen moeite mee. Ook zij gingen naast elkaar, in de kajuit zitten en lieten de zonnestralen hun werk doen. Wat een mooi uitzicht. Ik moest ervoor waken een stijve te krijgen, echter dat ging niet lukken. Half draaiend en zittend probeerde ik dit voor de meiden te verbergen. Bianca kreeg dit in de gaten en ging tegen Ellen aan zitten. Op een gegeven moment draaide Bianca haar mond naar Ellen en gaf haar een kus op de lippen. Ellen opende haar opende haar ogen en reageerde uitnodigend. Ik kon mijn ogen niet geloven… Er volgde een hevige vrijpartij waarbij de meiden elkaars halfnaakte lichaam betastten en de lippen elkaars tepels beroerden. Nu kon ik mijn stijve toch echt niet meer onderdrukken en begon er langzaam mee te spelen. Ellen zag dit en nodigde mij uit om tussen hun te komen liggen. Dat liet ik mij niet twee keer zeggen en voordat ik het wist, werd mijn boxershort naar benden getrokken waardoor mijn stijve de ruimte kreeg. Ellen gaf mij een tongzoen en ondertussen begon Bianca mijn pik te spelen. Langzaan draaiend en met rukbewegingen en uiteindelijk begon ze mij te pijpen. Ellen zag dit en zakte naar beneden. Ze gaaf eert Bianca een lange tongzoen en al kussend, namen ze mijn eikel in hun geile mondjes. Bianca likte mijn pik van boven naar beneden en vergat mijn ballen niet. Bijna stond ik op het punt om klaar te komen en ik vroeg de meiden of ze elkaar wilden verwennen. Ze gingen op hun knieën zitten en ze vroegen of ik hun bikinibroekje uit wilde trekken. Bianca had een lekker kaal kutje en Ellen een lang streepje, allemachtig wat geil. Ze duwden me achterover en zeiden dat ik moest gaan genieten van hun spel..

Ze draaiden zich na elkaar te en begonnen elkaar te zoenen. Bianca pakte de billen van Ellen beet en met een hand ging ze richting het kutje van Ellen. Uit de reactie van Ellen kon ik zien dat de vingers van Bianca, het natte kutje van Ellen betastten. Een soppend geluid was het gevolg. Bianca trok de vingers uit Ellen’s kutje en stak ze in mijn mond. “Aflikken” zei ze tegen mij. En dat deed ik. Wat smaakte dat lekker, een jong sappig kutje. Nadat ze elkaar lekker hadden gevingerd, draaiden ze naar elkaars kutje en begonnen elkaar te beffen. Ik ging er naast zitten en betastte de tieten van Bianca met de ene hand, met de andere hand zocht ik het kontje van Ellen op. Met het kutsap van Ellen beroerde ik haar kontgaatje en duwde langzaam mijn vinger naar binnen. Kreunend en draaiend met haar kont genoot ze met volle teugen. “Ga op je rug liggen”, zei ik tegen Bianca. Hierdoor kon Ellen haar lekker beffen en met haar vingers haar neukgrotje beroeren. Ellen begon haar te likken en zei tegen me; ”Neem me op z’n hondjes”. Inmiddels stond mijn pik op knappen, zo geil was ik. Ik nam plaats achter Ellen en likte eerst haar geile, natte spleetje. Zij zo was zo geil dat ze me smeekt om haar te neuken. Niet veel later duwde ik mijn pik in haar kutje en begon haar langzaam te neuken. Plagend schoof ik mijn pik er bijna helemaal uit, om vervolgens met kracht weer in haar kutje te stoten. Wat was dit geil. Een droom kwam uit. Een trio met twee geile meiden op mijn eigen boot.
Niet veel later kwam Ellen met een schreeuw klaar en rolde over haar zij. Bianca kwam rechtop zitten en begon heerlijk aan mijn pik te sabbelen. Ze stond even later op en fluisterde in mijn oor : “ Ik wil dat je me heerlijk neukt”. Zij ging op haar zij liggen en terwijl ik achter haar ging liggen om mijn pik bij haar naar binnen te schuiven, zag ik Ellen zichzelf vingerend voor haar plaatsnemen. De meiden keken elkaar aan en tijdens het neuken, zoenden de dames stevig op los. Niet lang daarna hield ik het niet meer en zei dat ik ging komen. Ik stootte met een paar ferme halen in Bianca’s kutje en samen kwamen we heerlijk klaar.

Uitgeput en voldaan lagen we na te genieten in de kuip. Na een paar uurtjes gingen de meiden weer weg en we spraken af om elkaar halverwege de week, weer op het dezelfde ligplaats te treffen. Na zondag werd het weer slechter en ik heb ze niet meer gezien…..

Wil je reageren, mail dan naar rimaschu@live.nl


Aantal keer bekeken: 13109
Waardering: 8.13 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online